Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

God of War III, PlayStation 4 İçin Duyuruldu!

 
     10. yaş gününü kutlayan PlayStation markasının en önemli oyunlarından God of War, Olimpos'un kökünü kazıdığımız God of War III'ün yenilenmiş sürümüyle PlayStation 4 platformu için duyuruldu.  Yayınlanan ilk ekran görüntüleri ve tanıtım videosu yenilenmiş sürüm hakkında size fikir verecektir.
 
Güncelleme: Oyun Amerika marketlerinde 17 Temmuz tarihinde 40$'dan satışa sunulacak.

EKRAN GÖRÜNTÜLERİ Bu haber ile ilişkili
Bu haberin bağlantısı
URL
god of war 3 playstation 4 remastered santa monica studios çıkış tarihi 17 temmuz ps4 gow 3
Gravity Rush Remastered PlayStation 4 için Derecelendirildi The Witcher 3'ün Oynanış Dinamiklerinden Önemli Ayrıntılar
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

musAKka

23.3.2015 18:30:01

0
quote:

Orijinalden alıntı: mementopolis Ben Tercih yapmaniz sacma veya kötp demiyorum herkese hirap etmek gercekten zor , bende su olsun böyle olsun diyorum benim sevdigim oyunlar veya ona yakin oyun hic cikmiyor. BloodBorn'u bende oynayacagim ama 100% bana hitap eden oyun deyil .yoksa cogu konuda bende sizle hem fikirim, neyse konu gereksiz uzadi gibim
Tamamdır

mementopolis

23.3.2015 17:57:21

0
Ben Tercih yapmaniz sacma veya kötp demiyorum herkese hirap etmek gercekten zor , bende su olsun böyle olsun diyorum benim sevdigim oyunlar veya ona yakin oyun hic cikmiyor. BloodBorn'u bende oynayacagim ama 100% bana hitap eden oyun deyil .yoksa cogu konuda bende sizle hem fikirim, neyse konu gereksiz uzadi gibim

musAKka

23.3.2015 16:57:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: mementopolis

quote:

Hersey Sizin Istedigiz arzuladiginis sekilde olsaydi o zaman siz siz dünyanin imparatorusunuz.
Hayır, şahsi fikirlerimi sunmak, kendi isteklerim doğrultusunda fikir beyan etmek beni imparator kılmaz, sadece birey yapar.
quote:

Bence siz BloodBorn'ü de almayin 1 sene sonra ucuzlar nede olsa belki Complette edition cikar kim bilir. 10 yil sonra belki emularörü cikar bence konsoluda almayin.
Hangi cümleme, hangi kelimeme dayanarak böyle bir yorum yaptınız bilmiyorum ama belli ki çok alakasız, çok farklı şeylerden bahsediyoruz biz. Muhtemelen ne demek istediğimi cidden anlamamışsınız ya da ben anlatamamışım.
quote:

Yani bir cihazi almak icin sadece sizin gibi düsünmek/ kriterlere sahib olmak cok sacam size hitap etmeyen oyunlar baskalarini cezbediyor olabilir. ister multiplatform ister exclusive, oyun oynayipta tek platformda takili kalmayi da anlamiyorum. ( sahsen pc + konsol taraftariyim ), belki MGS5 : PP , PC' de oynayabilirim ama canim konsolda cekiyor olabilir ?? . belki eskiden gelme bir aliskanlik. PC'de kampanyada 1 Tl olunca alinir , Kim bilir. belki siz dijital seviyorsunuz , ben kutulu . tabi oynamis iseniz Remastr oyun almayacksiniz bende almayacagim . Belki Remastr oyun alacak kisinin kendisine hitap ediyordur gt6 gibi veya etmiyordur. Onca oyun cikmisken (multi/exclusive) Oyun yok demek yanlis bana göre.
Bir cihazı almak için benim gibi düşünmek sadece bir tercihtir. Ben şahsen bir konsolu çıktığı gün alıp sonra 1.5 sene boyunca elimi sürmemi gerektirmeyecek oyunlar için kenarda tutmayı kendime uygun görmüyorum. Başkası vardır, Killzone hayranıdır, DriveClub onun için olmazsa olmazdır, The Order 1886 için yanıp tutuşuyordur; onlar zaten almalı konsolu. Ama böyle düşünenin tek ben olmadığım aşikar. Birçok kişi halen PS4 almak için "kendilerine göre" elle tutulur bir oyun bekliyor, ya da bazıları o oyunla daha karşılaşmadığı için önceden aldığı cihazı satıyor. Bu 1'dir, 10'dur, 1000'dir, 100.000'dir... Hiç farketmez, sonuçta hepsi şahsi tercihlerden dolayı bunu yapmaktadır. Size göre saçmadır, eyvallah. Ayrıca ben zaten yıllardır sayısız platform kullanan biriyim, o yüzden tek platformda takılı kalma olayı bana da cazip gelmiyor, bir taraf eksik kalıyor. Ama Bloodborne çıkana kadar PS4 eksikliği yaşamıyordum, anlatmak istediğim de budur. Her şey şahsidir, her şey görecelidir.

emrahcey

23.3.2015 16:53:27

0
Şimdi Diyelim ki, Playstation 4 alsam. Assassin Creed's BlackFlag Assassin Creed's Unity Call of Duty AdvanceWarfare BattleField 4 BattleField Hardline Dragon Age : Inq. Fifa 2015 . .. ... gibi oyunları Online oynamak için i5 3570k - 8 GB ram - Zotac GTX 780 Amp! edition özelliklerinde PC sahibi olarak birde ekstra para mı ödemem gerekiyor ?

mementopolis

23.3.2015 16:23:15

0
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka Bana böyle yorumlarla, karşı fikirlerle gel, her zaman başımın üstüne yerin olsun. Şimdi şöyle ki; PS4 Kasım 2013'te Avrupa ve Amerika'daki son kullanıcı için alınabilir hale geldi. Ancak gerek Sony bünyesindeki, gerekse harici oyun yapımcıları için çok daha önceden üzerinde çalışabilecekleri bir cihaz zaten vardı. Yani bu adamlar cihaz çıkar çıkmaz oyun yapmaya başlamadılar. Bana "önce cihazı al, sonra oyun çıkana kadar bekle" mantığı çok sağlıklı gelmiyor. Çevremde bir sürü insan büyük gazla PS4 aldı ve aradan 1 sene geçmeden sattılar. Bu kişilerden biri ben de olabilirdim çünkü tanıtımlar, vs. ciddi anlamda cezbediciydi. Şansıma bu süre boyunca PC'de hiç oyunsuz kalmadım. Baktım PS4'te "benim adıma" elle tutulur bir oyun da yok, bu yüzden de sürekli erteledim. İlk gün alsaydım 1.5 sene yatacaktı cihaz, garanti süresinden yiyecektim belki de. Daha yeni Bloodborne çıktı da artık bahanem oldu almak için. Hani sadece ben böyle düşünüyorum diyeceğim ama daha ilk günden savunduğun Driveclub için "bir dünya eksik ile çıktı" diyorsun. The Order 1886'nın durumu zaten ortada. Killzone desen teknoloji demosu... Ama bir de satış rakamlarına bak... Bu oyunlar cihazın 3. - 4. senesinde çıksa bu kadar çok satarlar mıydı? Bence kesinlikle hayır. Mesela GTA 5'i PS3'te severek oynadım. Oyun PC'ye çıkmayacak olsa, PS4'e tekrar alacağım oyunlardan biridir çünkü adamlar sadece görsel değil içerik olarak da doldurdular oyunu. Oyna, bitir, kenara at türünden bir oyun olmadığı için de içim yanmaz. Ama The Last of Us'a tekrardan para vermezdim, çünkü oyun zaten PS3'te bile mükemmeldi. Eğer oyunu PS3'te oynayıp bitirdiysen ve PS4'te alınacak çok çeşitli oyun olsa, aralarından tekrar The Last of Us'ı seçme ihtimalin çok çok düşük olurdu bence. GT6 da GTA5'e benzer bir oyun, yıllarca oynarsın yani. Elbette GT7'yi duymayı daha çok isterim ama GT6 remastered çıksa söylediğin gibi GoW 3'ten çok daha mantıklı bir seçenek olurdu. Şunu da es geçmemek lazım; artık oyunların büyük çoğunluğu multiplatform olarak geliyor. Önceden exclusive olan yapımlar artık tüm platformlarda yer almaya başladı. Bu yüzden de cihaza özel oyun oranı ister istemez düşmüştür elbet. Microsoft önce yaptıklarını/yapacaklarını öne sürüp etraftan tepki alınca, eleştirilince kendine çeki düzen vermeye başladı. Sony de her ne kadar biraz daha "kullanıcı dostu" gibi gözükse de zamanında hem konsollarında, hem telefonlarında hem de mp3 player'larında sürekli kendi standartlarını, kendi yan ürünlerini kullandığı için aldığı çok yoğun tepkiler ve eleştiriler ile bugüne geldi. Bu tüm firmalar için geçerli. Keşke zamanında Vita için de büyük baskı yapılsaydı firmaya. Ya da PS online altyapısı sorunları ile ilgili kullanıcılar daha fazla tepki gösterse. Sen aradan geçen süre için Sony'nin oyun konusunda çok eleştirilmeyi haketmediğini düşünüyorsun ancak ben aynı düşüncede değilim. Cihaz benim gözümde satış politikasından dolayı olması gerekenden erken piyasaya sunulmuş ve exclusive oyun azlığından dolayı öksüz kalmıştır. Tabi herkes böyle düşünecek diye bir şey yok, şahsi fikrimdir sadece.
Fikirlerinize ve Düsüncelerinize saygim var yanlis anlamayin ama, Hersey Sizin Istedigiz arzuladiginis sekilde olsaydi o zaman siz siz dünyanin imparatorusunuz. Bence siz BloodBorn'ü de almayin 1 sene sonra ucuzlar nede olsa belki Complette edition cikar kim bilir. 10 yil sonra belki emularörü cikar bence konsoluda almayin. Yani bir cihazi almak icin sadece sizin gibi düsünmek/ kriterlere sahib olmak cok sacam size hitap etmeyen oyunlar baskalarini cezbediyor olabilir. ister multiplatform ister exclusive, oyun oynayipta tek platformda takili kalmayi da anlamiyorum. ( sahsen pc + konsol taraftariyim ), belki MGS5 : PP , PC' de oynayabilirim ama canim konsolda cekiyor olabilir ?? . belki eskiden gelme bir aliskanlik. PC'de kampanyada 1 Tl olunca alinir , Kim bilir. belki siz dijital seviyorsunuz , ben kutulu . tabi oynamis iseniz Remastr oyun almayacksiniz bende almayacagim . Belki Remastr oyun alacak kisinin kendisine hitap ediyordur gt6 gibi veya etmiyordur. Onca oyun cikmisken (multi/exclusive) Oyun yok demek yanlis bana göre.

thugs_life

23.3.2015 12:08:40

0
Bekliyorum.

musAKka

23.3.2015 11:23:22

+1
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

Genel mantık derken, sen cihaz çıkalı 1.5 yıl oldu.Elle tutulur bir exclusive yok diyorsun.Belki sana hitap etmeyebilir, ama elle tutulur birkaç exclusive oyun çıktı.Her çıkan özel oyunu uncharted kalitesinde olacak diyorsan o başka tabi.Aslında dünya genelinde çıkışı 1.5 sene bile olmadı, hatta japonyada daha yeni 1 sene oldu, ama ona rağmen çıkan oyunlar, bu 1 senelik dönemde çok da kötü değil.Hem erken çıkan özel oyunların halini görüyoruz biri bir dünya eksik ile çıkan driveclub, diğeri, 2 saatte biten kısa the order 1886...Yani demem o ki, bazı oyunların aaa kalite olabilmesi için, biraz da zamana ihtiyacı var.Remastered konusuna gelirsek, çok da savunduğum bir şey değil.Özelliklle gow 3 remastered çok istediğim bir oyun değil.Ama bekleyenleride var işte.Eğer remastered yapılacaksa, gow3 yerine gt6 yapılabilirdi.Hem çıkış döneminde yanlış konsola çıkması hem de, satış anlamaında çok başarısız olması, hem de oyun yapısı itibari ile çok daha iyi bir karar olurdu, GT6 REMASTERED... Remastered oyunları kimse size zorlan alacaksınız demiyor ama diğer yapılan özel oyunlar daha iyi olmasını istiyorsanız beklemek zorundayız.Beklerken de işte, böyle remastered oyunlar ile oyalanmamızı istiyorlar.Ben remastered olarak iki oyun aldım, gta 5 ve the last of us.Bu iki oyuna verdiğim paradan zerre pişman değilim.İkisi de sonuna kadar hak ediyor.Ama bundan sonra gt6 dışında çıkacak olan remastered oyuna benden para çıkmaz.Yani kısacası çok da memnun değiliz yani, remastered oyunlardan.İşte saydığım oyunlar dışında gereksiz geliyor.Ama 1 yıllık zaman içinde çokta eleştirilmeyi hak etmiyor sony.
Bana böyle yorumlarla, karşı fikirlerle gel, her zaman başımın üstüne yerin olsun. Şimdi şöyle ki; PS4 Kasım 2013'te Avrupa ve Amerika'daki son kullanıcı için alınabilir hale geldi. Ancak gerek Sony bünyesindeki, gerekse harici oyun yapımcıları için çok daha önceden üzerinde çalışabilecekleri bir cihaz zaten vardı. Yani bu adamlar cihaz çıkar çıkmaz oyun yapmaya başlamadılar. Bana "önce cihazı al, sonra oyun çıkana kadar bekle" mantığı çok sağlıklı gelmiyor. Çevremde bir sürü insan büyük gazla PS4 aldı ve aradan 1 sene geçmeden sattılar. Bu kişilerden biri ben de olabilirdim çünkü tanıtımlar, vs. ciddi anlamda cezbediciydi. Şansıma bu süre boyunca PC'de hiç oyunsuz kalmadım. Baktım PS4'te "benim adıma" elle tutulur bir oyun da yok, bu yüzden de sürekli erteledim. İlk gün alsaydım 1.5 sene yatacaktı cihaz, garanti süresinden yiyecektim belki de. Daha yeni Bloodborne çıktı da artık bahanem oldu almak için. Hani sadece ben böyle düşünüyorum diyeceğim ama daha ilk günden savunduğun Driveclub için "bir dünya eksik ile çıktı" diyorsun. The Order 1886'nın durumu zaten ortada. Killzone desen teknoloji demosu... Ama bir de satış rakamlarına bak... Bu oyunlar cihazın 3. - 4. senesinde çıksa bu kadar çok satarlar mıydı? Bence kesinlikle hayır. Mesela GTA 5'i PS3'te severek oynadım. Oyun PC'ye çıkmayacak olsa, PS4'e tekrar alacağım oyunlardan biridir çünkü adamlar sadece görsel değil içerik olarak da doldurdular oyunu. Oyna, bitir, kenara at türünden bir oyun olmadığı için de içim yanmaz. Ama The Last of Us'a tekrardan para vermezdim, çünkü oyun zaten PS3'te bile mükemmeldi. Eğer oyunu PS3'te oynayıp bitirdiysen ve PS4'te alınacak çok çeşitli oyun olsa, aralarından tekrar The Last of Us'ı seçme ihtimalin çok çok düşük olurdu bence. GT6 da GTA5'e benzer bir oyun, yıllarca oynarsın yani. Elbette GT7'yi duymayı daha çok isterim ama GT6 remastered çıksa söylediğin gibi GoW 3'ten çok daha mantıklı bir seçenek olurdu. Şunu da es geçmemek lazım; artık oyunların büyük çoğunluğu multiplatform olarak geliyor. Önceden exclusive olan yapımlar artık tüm platformlarda yer almaya başladı. Bu yüzden de cihaza özel oyun oranı ister istemez düşmüştür elbet. Microsoft önce yaptıklarını/yapacaklarını öne sürüp etraftan tepki alınca, eleştirilince kendine çeki düzen vermeye başladı. Sony de her ne kadar biraz daha "kullanıcı dostu" gibi gözükse de zamanında hem konsollarında, hem telefonlarında hem de mp3 player'larında sürekli kendi standartlarını, kendi yan ürünlerini kullandığı için aldığı çok yoğun tepkiler ve eleştiriler ile bugüne geldi. Bu tüm firmalar için geçerli. Keşke zamanında Vita için de büyük baskı yapılsaydı firmaya. Ya da PS online altyapısı sorunları ile ilgili kullanıcılar daha fazla tepki gösterse. Sen aradan geçen süre için Sony'nin oyun konusunda çok eleştirilmeyi haketmediğini düşünüyorsun ancak ben aynı düşüncede değilim. Cihaz benim gözümde satış politikasından dolayı olması gerekenden erken piyasaya sunulmuş ve exclusive oyun azlığından dolayı öksüz kalmıştır. Tabi herkes böyle düşünecek diye bir şey yok, şahsi fikrimdir sadece.

Jedi_masterr

23.3.2015 10:59:57

0
Ascension ile birlikte paket halinde gelseydi keske.

GT_55

23.3.2015 10:40:56

0
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka

Ben 1 yılda 20 oyun çıkarsın demiyorum, olayın genel mantığından bahsediyorum; sen nasıl anlamak istersen. Halinden memnunsan da sorun yok zaten, kalkabilirsin.
Genel mantık derken, sen cihaz çıkalı 1.5 yıl oldu.Elle tutulur bir exclusive yok diyorsun.Belki sana hitap etmeyebilir, ama elle tutulur birkaç exclusive oyun çıktı.Her çıkan özel oyunu uncharted kalitesinde olacak diyorsan o başka tabi.Aslında dünya genelinde çıkışı 1.5 sene bile olmadı, hatta japonyada daha yeni 1 sene oldu, ama ona rağmen çıkan oyunlar, bu 1 senelik dönemde çok da kötü değil.Hem erken çıkan özel oyunların halini görüyoruz biri bir dünya eksik ile çıkan driveclub, diğeri, 2 saatte biten kısa the order 1886...Yani demem o ki, bazı oyunların aaa kalite olabilmesi için, biraz da zamana ihtiyacı var.Remastered konusuna gelirsek, çok da savunduğum bir şey değil.Özelliklle gow 3 remastered çok istediğim bir oyun değil.Ama bekleyenleride var işte.Eğer remastered yapılacaksa, gow3 yerine gt6 yapılabilirdi.Hem çıkış döneminde yanlış konsola çıkması hem de, satış anlamaında çok başarısız olması, hem de oyun yapısı itibari ile çok daha iyi bir karar olurdu, GT6 REMASTERED... Remastered oyunları kimse size zorlan alacaksınız demiyor ama diğer yapılan özel oyunlar daha iyi olmasını istiyorsanız beklemek zorundayız.Beklerken de işte, böyle remastered oyunlar ile oyalanmamızı istiyorlar.Ben remastered olarak iki oyun aldım, gta 5 ve the last of us.Bu iki oyuna verdiğim paradan zerre pişman değilim.İkisi de sonuna kadar hak ediyor.Ama bundan sonra gt6 dışında çıkacak olan remastered oyuna benden para çıkmaz.Yani kısacası çok da memnun değiliz yani, remastered oyunlardan.İşte saydığım oyunlar dışında gereksiz geliyor.Ama 1 yıllık zaman içinde çokta eleştirilmeyi hak etmiyor sony.

ShadowBeast

23.3.2015 09:52:30

0
Madem PS4 ile yeni mimariye geçildi. eski PS oyunlarına uyumlu değil, PS1-2-3 oyunlarını çalıştıracak günümüz teknolojisi ile harmanlanmış PSX üretmek Sony için zor olmasa gerek, hatta PS1 ve PS2 oyunlarını yeniden diske bas yine sat... Önceki nesilin oyunları makyajlayıp adınada Remastered yazmak PS4 kutusu yada digital olarak satmak kolaya kaçmak, PS3'de GOW collection (PS2-PSP oyunlarını kapsayan) çıktı.. GOW serisini hiç oynamayan biri PS4'de GOW 3'den başlayacaksa PS4 satsın oyuncuyum demesin... utanmadan GOW serisi PS4'de paket olarak gelsin yazabiliyorlar. PS3 2. el kaç para, oyunları kaç para? Oyuncu olmayınca koyun olursun Remasteredler ile güdeler

AlpKhanate

22.3.2015 19:49:13

0
quote:

Orijinalden alıntı: mementopolis

Her firma Sony mi ? , hepsini Sony mi çıkartı ? Benim ilk yorumumda ne dediğimi anlamamışsın daha. Sony , ps4'de sadece 2 remastr çıkartı GoW 3 ile. -- Senin deyimin ile pc ve konsollar dahil bir çok remastr çıktı genel manada. Ona bende hem fikirim. Square enix ; Jowood(kochmadia) Double fine , gibi firmaların Sony 'e bağlı değil , Oyunlarında dahil olmak üzere . Hepsini Sony kendi kafasına göre çıkartmıyor / kendisi çıkartmıyor .
Sony veya başkası ne farkeder. Ben sony mi çıkardı dedim. Sana çıkan ps4 e çıkan oyunların çoğu remastered diyorum.

ygultekin82

22.3.2015 19:08:14

+2
Amaç para kazanmak olmasa,azıcık emek verilip eski gowlarda ps4 kalitesine çekilip komple bir paket halinde çıkartılır.Sony resmen sazan.avi yapıyor.indieler kötü onlinedan para alma vs şu bu derken çalışmadan para kazanma yolunda hızla ilerliyor Sony.

mementopolis

22.3.2015 18:11:52

0
quote:

Orijinalden alıntı: AlpKhanate

Nasıl yanlışım var şuan aklıma gelen birkaç tane sayayım. Güzel olanlar Last of us gta5 Sleeping dogs Ötekiler(oynamadım eleştirmeyin) Silent hills Dmc Gow 3 Resident evil (2 den fazla) Tomb rider Gram fandango Saint row (2 3 tane) Metro Redux (3 tane) Indie de var tonla şimdi yazdırtmayın. En son plus sayesinde sarı gözlü uzaylı arkadaş odd u da tanıdık.
Her firma Sony mi ? , hepsini Sony mi çıkartı ? Benim ilk yorumumda ne dediğimi anlamamışsın daha. Sony , ps4'de sadece 2 remastr çıkartı GoW 3 ile. -- Senin deyimin ile pc ve konsollar dahil bir çok remastr çıktı genel manada. Ona bende hem fikirim. Square enix ; Jowood(kochmadia) Double fine , gibi firmaların Sony 'e bağlı değil , Oyunlarında dahil olmak üzere . Hepsini Sony kendi kafasına göre çıkartmıyor / kendisi çıkartmıyor .

BSC Misafiri

22.3.2015 17:12:20

0
videonun sonunda 4 tane omega işareti geliyor acaba 4. oyunlamı ilgili yoksa ps4 lemi

BSC Misafiri

22.3.2015 17:12:17

0
Bence PS5 çıkınca hem ps3 hemde ps4 oyunlarını çalıştırsın...Böylece herkes sadece ps5 alır ve remastered yapmaya gerek kalmaz...Ve bizde eskiden ps4 te veya ps3 te oynayıpta özlediğimiz oyunları oynamış oluruz ps5 te...Nasıl olurdu ama...

BSC Misafiri

22.3.2015 17:12:14

0
40 dolar mı O_O

BSC Misafiri

22.3.2015 17:09:14

0
iyi güzelde zaten ps3 grafikleride tatminkardı bu nesil komple last gen remastered oldu tabi hiç oyun olmamasından iyidirde keşke god of war 4 için uğraşsalardı

AlpKhanate

22.3.2015 16:30:38

-1
quote:

Orijinalden alıntı: mementopolis

Ps3 değil , Ps4'de senin bir yanlışın var .
Nasıl yanlışım var şuan aklıma gelen birkaç tane sayayım. Güzel olanlar Last of us gta5 Sleeping dogs Ötekiler(oynamadım eleştirmeyin) Silent hills Dmc Gow 3 Resident evil (2 den fazla) Tomb rider Gram fandango Saint row (2 3 tane) Metro Redux (3 tane) Indie de var tonla şimdi yazdırtmayın. En son plus sayesinde sarı gözlü uzaylı arkadaş odd u da tanıdık.

musAKka

22.3.2015 12:14:40

+1
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

1 yılda 20 exclusive oyun.
Ben 1 yılda 20 oyun çıkarsın demiyorum, olayın genel mantığından bahsediyorum; sen nasıl anlamak istersen. Halinden memnunsan da sorun yok zaten, kalkabilirsin.

GT_55

22.3.2015 11:53:44

-4
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka

"Oyuncuyum" diyen adamın bu yapılanı savunmasına zaten anlam veremiyorum. Cihaz çıkalı 1,5 sene geçmiş, halen elle tutulur exclusive oyunları bekliyoruz; ama benim gözümde Bloodborne haricinde daha doğru düzgün konsol aldıracak exclusive oyun yok piyasada. Yoksa dediğim gibi yap 20 tane adam gibi exclusive, yanına da remastered'ları serpiştir. Kimse bir şey demez, hatta milletin hoşuna gider.
1 yılda 20 exclusive oyun.

Jedi_masterr

22.3.2015 10:25:39

0
ilk kez konsol alacaklar icin gayet guzel gow3 un gelmesi.

İdrak İstimlak

22.3.2015 09:43:35

0
GoW serisi güzel hoş ama geçen nesil PSP versiyonları bile PS3'e gelmiş serinin deyim yerindeyse cılkını çıkartmışlardı. Bu nesil yine aynı kafa... Artık remastered oyunlar yerine devam oyunları ile yeni IP'ler görmek istiyoruz. Bu E3'te Sony'nin şöyle bie silkelenip kendisine gelmesi gerekiyor...

mementopolis

22.3.2015 07:49:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: AlpKhanate

Ne 2si kardeşim 10 dan sonra saymayı bıraktık. 20 den fazla remastered var çoğu da aaa oyunlar. Aaa oyunların en az yarısı remastered daha ne olsun. Az takip et oyunları bol keseden sallama 2 taneymiş peh
Ps3 değil , Ps4'de senin bir yanlışın var .

AlpKhanate

22.3.2015 02:28:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: mementopolis

Valla benim bildigim (yanlis bilmiyorsam) Sony Topu Topu 2 Tane Remastr oyun cikardi ? yani bunun neresi göze batiyor ? . Square Enix , bunu en cok abartan firmanin kendisi..., The Last of us ve Gow gibi oyunlari oynamadan bir nesil tüketmek olmaz ( GoW 3 tam isabet olmus) , yakismaz kesinlikle. firsat varken degerlendirilsin iste oynamayanlar adina. Illa Sony degil 3.parti firmalardan da harika oyunlar cikacak ..Witcher 3 ,Batman arkham Knight gibi ..BloodBorn'den vakit kalirsa
Ne 2si kardeşim 10 dan sonra saymayı bıraktık. 20 den fazla remastered var çoğu da aaa oyunlar. Aaa oyunların en az yarısı remastered daha ne olsun. Az takip et oyunları bol keseden sallama 2 taneymiş peh

WHITE_Wolf

22.3.2015 00:33:29

0
Playstation ın adını değiştirin playstation remastared yapın da anlamı olsun yaptıklarınızın

ankara

21.3.2015 23:35:35

-1
Sony kadar paragöz bir firma görmedim zamanında ben seri olarak almıştım şuan Ps4'te oynayamıyorum, oynamak için remastered yapıcaklar tekrar mı satın alacam pehh

atsuma

21.3.2015 22:49:10

+2
Oynadığım oyunu bir daha niye oynayayim arkadaşım ya.vermeyin prim almayın bak bir daha çıkartıyorlar mı.

Jedi_masterr

21.3.2015 22:34:56

-2
2016 daki gow 4 e kadar oyalar bizi zaten yeniden bitirmek lazimdi bu oyunu iyi oldu.

JonnyCaqe

21.3.2015 22:31:26

0
40 dolar yuh ki ne yuh

alozz

21.3.2015 21:43:05

-1
Ne kadar sinirlenmiş insanlar, GOW serisi PS'in en iyi oyunlarındaydı. Keşke bütün paket olarak getirselerdi de eskilerini oynayamayan arkadaşlar da alıp oynayabilseydi. Umarım Uncharted remastered da görürüz PS4 için, PS3'te o oyunun 2.si ve 3.sünün keyfini kaçırmış ahmaklardanım

Megathrone26

21.3.2015 20:55:30

0
UMARIM TÜRKÇE ALTYAZI EKLERLER OYUNA UMARIM

Painteam

21.3.2015 20:44:10

+1
sen Sony şu ana kadar PS3 e tonlarca Collection paketini çıkardın bu serinin ve bildiğim kadarıyla Saga paketinde Ascension hariç bütün oyunlar yer alıyordu.bari direk o paketi getirseydin.

MytHnfr

21.3.2015 19:01:51

-1
Ps4 ve Xbox One'a özel oyun gelmiyor denmiş yorumlarda. Özel oyun geliyor fakat konsol aldırtacak etkiyi yapamıyor firmalar bunda ne Microsoft ne de Sony'nin suçu yok bence tüm başarısızlık yapımcılarda. Size kalsa Sony baskı yapsın uyduruk bir God of War IV görelim şahsen güzel olmayacaksa hiç çıkmasın taraftarıyım acelesi yok. Ben beklediğim oyunlar gelene kadar almayacağım konsolu erkenden aldıysanız beklemesini de bilin bir zahmet.

musAKka

21.3.2015 16:32:21

0
quote:

Orijinalden alıntı: MALTHAEL Hocam galiba bizim düşünce yapımız farklı ki bize abest gelen bir olay bu arkadaşlara hoş geliyor makul geliyor . Yolunacak kaz gibi görmek değil midir şimdi bu kullanıcıyı ? SONY kendisi de biliyor elinde oyun olmadığını bunlarla zaman kazanmaya çalışıyor ama bu bence çok ucuz bir numara . XBOX a laf atıyorlar sürekli ama gel gör ki adamlar düşük çözünürlükte daha fazla oyun sunuyorlar , buda işin bir başka yönü .
"Oyuncuyum" diyen adamın bu yapılanı savunmasına zaten anlam veremiyorum. Cihaz çıkalı 1,5 sene geçmiş, halen elle tutulur exclusive oyunları bekliyoruz; ama benim gözümde Bloodborne haricinde daha doğru düzgün konsol aldıracak exclusive oyun yok piyasada. Yoksa dediğim gibi yap 20 tane adam gibi exclusive, yanına da remastered'ları serpiştir. Kimse bir şey demez, hatta milletin hoşuna gider.

Wayward Son

21.3.2015 15:38:03

-2
quote:

Orijinalden alıntı: deadlight54 Arkadaşlar neden bu kadar tepkili olduğunuzu anlıyorum. PS3'te oynayanlar doğal olarak tepki gösterebilir fakat ilk defa konsol almış olup da hiç God of War oynamamış insanlarda olabilir(Ben bile ilk iki oyunu PS2'de oynadım ve üçüncü oyunu dahi oynayamadım). Kendinizi değil, başka insanları da düşünün lütfen.
Arkadaşım ilk kez GOW oynayacak birisi 3. oyundan mı başlar? Yapacaklarsa PSP ve PS2'ye çıkan tüm oyunları GOW3 grafiğine çekip, komple bir remaster paket yapsınlar. Hiç oynamamış adamlar da tüm oyunları oynasın. Başka insanları düşünmeyen Sony, biz değiliz. Yüzüklerin Efendisi'ne sen 3. kitaptan mı başlarsın?

BSC Misafiri

21.3.2015 14:49:17

-1
Pek fark göremedim grafiklerde. Ayrıca da gereksiz. Yeni oyun çıkarmaya üşendikleri için kınıyorum.

BSC Misafiri

21.3.2015 14:49:09

0
ALLLLAAAAAAAAAAAAAH!!! TAM DA İSTEDĞİM GİBİ ALAMAMIŞTIM ŞİMDİ LİSTEYE KOYDUM!!

BSC Misafiri

21.3.2015 14:48:42

0
Böyle muhteşem bir oyunun PS4'e gelmemesi için hiçbir sebep yok. Nasıl PC oyuncuları RDR için imza topladıysa, PS oyuncuları da GOW4 öncesi bu oyunu oynamak istedi çekiliş kura olmadan geldi. Hem yeni nesil Bloodborne, hem GOW3, hem de indieler ile her kesime hitap eden her koldan başarıya ulaşıp satış rekoru kıran bir PS4 var. Hayatında PS4 görmemiş kişiler felaket telallığı yapıyor :D

BSC Misafiri

21.3.2015 14:46:24

0
Diger platformlar bunca sene hala TLOU GOW kalitesinde oyun yapamadı diyeceğinize 2 tanecik Remaster çıkaran diye Sony' i eleştiriyorsunuz. Adamlar ders olarak okutsa bile hakkıdır. Böyle efsanelerin PS4 e gelmesi lazım. Sizin sorununuz oyunun pc ye gelmemesi, gelse bayram havası olurdu her geç çıkan oyun gibi. Birde yeni oyun yapmıyorlar sanmanızda yanlış. Farklı ekipler ikisini de yapıyor ama yeni oyun daha uzun sürüyor olay bundan ibaret. Yani Remake olsada olmasada uzun sürecekti.PS2 ye GOW kaç yılda çıkmış açın bakın. 1.3 yılda GOW4 istiyorlar şaka gibi..

AttackHane

21.3.2015 14:41:16

+1
quote:

Orijinalden alıntı: pcrex sony fanları hala bir yerlerini yırtarcasına ''istemeyen almasın'' gibi boş kelimelerin arkasına saklanıyor. arkadaş GW3 oynamamış biri muhtemelen GW ve GW2 yi de oynamamıştır. yapsana o zaman sen toplu bir paket de öyle satsana, ne güzel tüm seriyi oynamamışlar için güzel bir fırsat olur. sony sanki oyunu oynamayanları düşündüğü için mi remaster yapıyor. uyanın akıllılar, GW4 ün yapımı için ayıramadıkları bütçeyi 0 maliyetle eski oyunu sanki yeni bir oyun parasına satıp milleti kazıklamak. işi oluru nedir biliyor musunuz, yaparsın GW ismine yakışır bir toplu paket eski oyunları da elden geçirirsin FHD 60fps yaparsın, irili ufaklı extralar eklersin, hem oyunun sevenlerine yeniden alacak ve koleksiyon yapacak bir bahanesi olur (mesela ben) hemde hiç oynamamışlar tüm seriyi çok güzel bir paketle oynama şansına kavuşurlar. işte o zaman bu remaster olur ve 40$ eder. şu haliyle zombileri kazıklama ve GW4 yapım masraflarını çıkarma çabasından başka hiç bir şey değil.
aynen katılıyorum bir konsolcu olarak.Sadece 3. oyunu çıkarmaları yanlış.Eğer herkes oynasın istiyorsanız tüm seriyi Remastered olarak tek bir oyun yapıp sunmalıydınız.Ayrıca Konsol çıkalı 2 sene olacak bu zamana kadar neden bir oyun çıkmadı ki Remastered olsun veya olmasın ? 2 sene sonra GOW 3 remastered ile kullanıcı karşısına çıkmak resmen oyunculara hakarettir.Hele ki 4. seriyi bekleyenler için.

CoreGame

21.3.2015 13:50:26

0
Yav ben zaten eski nesil oyun oynamak istesem gidip 2 el ps3 alırım oynarım satarım cok mu zor yani koskoca 2 senede bir elin parmağını geçmiyecek yeni nesil oyun var diğerleri hepsi remastered sayılır iyi ki almamışım ps4 ü oyun biraz daha bollaşsın anca o zaman

Scorpionx55

21.3.2015 12:41:02

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Sage Djavul Aslinda bu nesil konsol almaya gerek yok nasil olsa bir sonraki nesilde bu nesilde cikan butun oyunlari oynayacagiz
epik yorum için tşkrler çok güldürdün:)

rcpyksl

21.3.2015 12:09:28

+1
Oyun yok oyun yok nedir ya..Günde 24 saat oyun oynuyorsanız zaten gidin tüm platformları alın tek başına playstationla yetinmeye kalkmayın..Ben haftada 4-5 saat oyun oynayabilen biriyim..Birçok kullanıcıda bu şekilde..Hala Far cry 4 , dragon age gibi geride kalmış oynamadığım oyunlar var ve oynayacağım..PS4 te yüklü ve bitirmek istediğim halde bir türlü araya sıkıştıramadığım little big planet falan var..Yani oyun yok oyun yok nedir..Var arkadaş oyun ben bu kadar oyun bekliyordum bunlarda çıkıyor zaten..Playstation çıkınca ilk 5-6 ay eyvallah oyun yoktu ama şuan herşey uygun..Belki binlerce oyun yok ama benim gibi oyunculara yetecek kadar oyun var..

deadlight54

21.3.2015 10:37:04

+1
Arkadaşlar neden bu kadar tepkili olduğunuzu anlıyorum. PS3'te oynayanlar doğal olarak tepki gösterebilir fakat ilk defa konsol almış olup da hiç God of War oynamamış insanlarda olabilir(Ben bile ilk iki oyunu PS2'de oynadım ve üçüncü oyunu dahi oynayamadım). Kendinizi değil, başka insanları da düşünün lütfen.

balboa07

21.3.2015 10:28:13

+1
Herkes kanıp aldı yeni nesil diye oyun çıkmıyo doğru düzgün remastered nesli resmen ps4 de gta 5 de olmasa oynucak oyun yok.Üzücü bu ps4 sahipleri için tabi.Xbox dan bahsetmiyorum bile

pcrex

21.3.2015 09:19:55

+2
sony fanları hala bir yerlerini yırtarcasına ''istemeyen almasın'' gibi boş kelimelerin arkasına saklanıyor. arkadaş GW3 oynamamış biri muhtemelen GW ve GW2 yi de oynamamıştır. yapsana o zaman sen toplu bir paket de öyle satsana, ne güzel tüm seriyi oynamamışlar için güzel bir fırsat olur. sony sanki oyunu oynamayanları düşündüğü için mi remaster yapıyor. uyanın akıllılar, GW4 ün yapımı için ayıramadıkları bütçeyi 0 maliyetle eski oyunu sanki yeni bir oyun parasına satıp milleti kazıklamak. işi oluru nedir biliyor musunuz, yaparsın GW ismine yakışır bir toplu paket eski oyunları da elden geçirirsin FHD 60fps yaparsın, irili ufaklı extralar eklersin, hem oyunun sevenlerine yeniden alacak ve koleksiyon yapacak bir bahanesi olur (mesela ben) hemde hiç oynamamışlar tüm seriyi çok güzel bir paketle oynama şansına kavuşurlar. işte o zaman bu remaster olur ve 40$ eder. şu haliyle zombileri kazıklama ve GW4 yapım masraflarını çıkarma çabasından başka hiç bir şey değil.

The_Rahip

21.3.2015 09:12:13

+2
Aslinda bu nesil konsol almaya gerek yok nasil olsa bir sonraki nesilde bu nesilde cikan butun oyunlari oynayacagiz

Zarbo257

21.3.2015 04:28:57

+2
İyide bu oyunun grafikleri zaten nesline göre çok çok çok iyiydi PS3 bu oyunun üzerine çıkamadı mesela grafik olarak ne The Last ne de başka bi oyun.Gereksiz olmuş biraz ama adamlar bu nesilde xbox360 dan PS4 e geçenlere kıyak çekmeye devam ediyorlar.

BERATTAN

21.3.2015 03:29:26

0
anlamadım oyun zaten grafik olarak harikaydı acaba karotosun kaşlarını cilalayıp yeni nesil diye kaktıracaklar mı !..

Barxxx

21.3.2015 02:29:26

0
Remakelerden kusasım geldi artık

Jedi_masterr

21.3.2015 02:28:09

0
gow 3 gelsin iyi olur. birazda cilalarlar zaten dahada iyi gozukur oyun.

Wayward Son

21.3.2015 01:59:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: MALTHAEL Hocam galiba bizim düşünce yapımız farklı ki bize abest gelen bir olay bu arkadaşlara hoş geliyor makul geliyor .

Yolunacak kaz gibi görmek değil midir şimdi bu kullanıcıyı ? SONY kendisi de biliyor elinde oyun olmadığını bunlarla zaman kazanmaya çalışıyor ama bu bence çok ucuz bir numara .

XBOX a laf atıyorlar sürekli ama gel gör ki adamlar düşük çözünürlükte daha fazla oyun sunuyorlar , buda işin bir başka yönü .
Onu geçtim, "bir önceki nesilde oynayamayanlar ne olacak?" nasıl bir savunmadır? "Bir önceki nesilde oynayamadıkları için veya GOW serisine hiç giriş yapamadıkları için biz de onları son oyundan başlatıyoruz"... Sonuna "XD" koysanız cuk oturur.

Hoid

21.3.2015 01:53:13

+1
Hocam galiba bizim düşünce yapımız farklı ki bize abest gelen bir olay bu arkadaşlara hoş geliyor makul geliyor . Yolunacak kaz gibi görmek değil midir şimdi bu kullanıcıyı ? SONY kendisi de biliyor elinde oyun olmadığını bunlarla zaman kazanmaya çalışıyor ama bu bence çok ucuz bir numara . XBOX a laf atıyorlar sürekli ama gel gör ki adamlar düşük çözünürlükte daha fazla oyun sunuyorlar , buda işin bir başka yönü .

Tiny Titan

21.3.2015 01:24:51

-5
O değilde şu ps4 un çıkış fiyatı keşke 600$ olsaydı hem donanımı daha iyi olurdu hemde her önüne gelen fakir alıp fanboyluk yapmazdı ulan sony ele ayağa düşürdün iyice şu konsolu

Uncy

21.3.2015 01:21:14

0
Bir de 40 dolarmis.....

Persona_Non_Grata

21.3.2015 01:11:35

-2
quote:

</blockquote><br><br>Valla benim bildigim (yanlis bilmiyorsam) Sony Topu Topu 2 Tane Remastr oyun cikardi ? <br>yani bunun neresi göze batiyor ? .<br><br>Square Enix , bunu en cok abartan firmanin kendisi..., The Last of us ve Gow gibi oyunlari oynamadan bir nesil tüketmek olmaz ( GoW 3 tam isabet olmus) , yakismaz kesinlikle. firsat varken degerlendirilsin iste oynamayanlar adina. <br><br>Illa Sony degil 3.parti firmalardan da harika oyunlar cikacak ..Witcher 3 ,Batman arkham Knight gibi ..BloodBorn'den vakit kalirsa <img src="http://img.donanimhaber.com/image/s3.gif" alt="" align="middle" border="0">
aynen ha topu topu remastered olan şuana kadar 1 oyun çıktı oda, nesiller üstü oyun kabul edilen the last of us tı. god of war 3 ise geçen neslin en efsanevi oyunuydu. heralde çıkacak, hatta daha uncharted 1-2-3 oyununu bekliyor milyonlarca insan. bunların kuyruk acısı var o yüzden böyleler. gears of war, halo remastered çıkınca wow harika , god of war gibi alayını çöpe atacak oyun çıkınca para tuzağı, yersen! :))

Tiny Titan

21.3.2015 01:08:33

+1
Sony nin neden geriye uyumluluk yapmadığı anlaşıldı baktılar ellerinde third party ve 2-3 exc oyun dışında bir şey yok,daya remastarı ne yapsak bizi savunan fanboylarımız var nasıl olsa diyerekten gayet güzel yürütüyor gemisini bu arada oyun 1080pe çıkacakmış yaşasın ps4!!!

mementopolis

21.3.2015 01:02:08

+1
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka
alıntı:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

alıntı:

Orijinalden alıntı: TncyKrmn

<blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: Wayward Son<br><br><blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: BSC Misafiri<br><br>Yahu gelsin.<br>Oyun gelsin kardeşim.<br>Ne zırlıyorsunuz.<br>Size zorlamı satıyorlar.<br>Yaz aylarını iple çekiyorum.<br>DMC4 special edition ve God of War 3 daha ne olsun.</blockquote><br><br>"Öyön gölsön kördöşöm". Senin gibi bilinçsiz ve boş tüketiciler yüzünden geçen neslin oyunlarını kakıtıp duruyorlar. Yeni bir şey üretmek yok, ha babam remastered salın piyasaya gitsin. Nasılsa bilinçli tüketici yok, önünüze ne atılırsa (artık ya fanboysunuz ya da dünyadan haberiniz yok) havada kapıyorsunuz. DMC'yi ve GOW'u 1080p oynamak için mi PS4 aldın kardeşim? <br><br>Konsol çıkalı 2 sene olacak ortada bir Bloodborne bir de inFamous var. Rezillik.</blockquote><br><br>"Sönön göbö bölöçsöz tökötöcö). Kardeşim herkes ps 1 den beri konsol kullanmıyor. Benim gbi ps4 ile konsolla tanışanlar için çok iyi fırsat bu yeniden yapımlar. (yapıyorsa tüm gow serisini yapsaydı keşke) Tamam oyun yok ona hepimiz hem fikiriz ama , at gözlüğünüzü çıkartın da başkaları için de düşünün biraz.


"Tömöm öyön yök önö hömfököröz". Kardeşim önce adam akıllı exc. çıkarsınlar, yanına bunu eklesinler lafım yok. Hatta tüm seriyi getirsinler eyvallah. Ama konsola çıkan oyunların çoğu remastered olunca ortada bir sıkıntı var demektir.

Ama sen konsola exc. çıkarma, Killzone, Order, Driveclub gibi facialara imza at (bir Plus Edition vardı, ne oldu ona?) sonra habire remastered çıkar.

Yeni nesil konsolu bir önceki nesilde oynayamadığınız oyunları 1080p oynayasınız diye aldıysanız sorun sizde. Bu mantıkla PS1-2-3'teki 3294329 tane oyunu remastered olarak geri getirsinler.

Pfffff.

O kadar eksi verilmiş ancak ben bu söylenene katılıyorum. Doğru düzgün exclusive'ler gelip, yanına da ek olarak remastered oyunlar gelse kimse şikayetçi olmaz. Ama konsol çıktığından beri sürekli piyasaya remastered oyunların sürülmesi bence kocaman bir ayıptır.

God of War 3'ün efsanevi bir oyun olduğu konusunda herkes hemfikir zaten. Ancak "oyunu oynamamış olanlar için" vs. gibi cümleler ile hazıra konmayı iyice normal göstermeye başladılar. Madem bu kadar eski oyunlarına önem veriyordun, o zaman altyapını geriye dönük oyunları çalıştırabilecek bir temele oturtsaydın. Evet, teknik anlamda şu an bu mümkün değil ancak bu tamamen Sony'nin tercihidir.

Hayır, tekrar yaptıkları oyun 15-20 senelik oyundur, günümüz teknolojisi ile yapmışlardır, tamam derim. Ama zaten bir önceki neslin ortalarında, 5 sene önce çıkmış bir oyunu iki ufak allama pullama ile 40 dolara satıyorsan ben bunda iyi niyet aramam.
Valla benim bildigim (yanlis bilmiyorsam) Sony Topu Topu 2 Tane Remastr oyun cikardi ? yani bunun neresi göze batiyor ? . Square Enix , bunu en cok abartan firmanin kendisi..., The Last of us ve Gow gibi oyunlari oynamadan bir nesil tüketmek olmaz ( GoW 3 tam isabet olmus) , yakismaz kesinlikle. firsat varken degerlendirilsin iste oynamayanlar adina. Illa Sony degil 3.parti firmalardan da harika oyunlar cikacak ..Witcher 3 ,Batman arkham Knight gibi ..BloodBorn'den vakit kalirsa

Masterbronze12

21.3.2015 00:54:20

+1
10. yılını kutlamak için çıkarıyorsun bari bütün oyunları koleksiyon olarak çıkar. 1 ve 2 yi oynamamış ise ne olacak. 1, 2, 3, Ascension, Chains of Olympus ve Ghost of Sparta'yı tek bir koleksiyon da toplasalar. Grafikleri, ara sahneleri, seslendirmeleri ve müziklerin hepsini bir remastered etseler müthiş olur. İşte o zaman GOW'un 10. yılına layık bir koleksiyon olur. Sadece 3. oyunun çıkması garip olmuş.

bkaakco

21.3.2015 00:54:12

0
Vakit kazanmak için x86 mimarisi fırsat bilip eski oyunları yeniden çıkarıyorlar...

Wayward Son

21.3.2015 00:26:10

+2
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka Madem bu kadar eski oyunlarına önem veriyordun, o zaman altyapını geriye dönük oyunları çalıştırabilecek bir temele oturtsaydın.
Daha iyi özetlenemezdi. Hatta bunun için zaten PS NOW servisini sunmayacaklar mıydı? Madem stream yoluyla bile olsa böyle bir imkan var, 1080p için emek, mesai, iş gücü, bütçe harcaman niye?

EmuMaster

21.3.2015 00:19:17

+1
Halen zorlamı satıyor diyen adamlar var. Arkadaşım algıda problem mi yaşıyorsunuz? Adamlar makina çıktı çıkalı remasteredle doldurdu konsolu. Para kazanıyorsa niye yeni oyun yapsın koskoca şirket enayimi? Ps3deki remastered sayısını geçti ps4. Squareenix habire final fantasy remastered basıyor. Sony desen ps3deki getirmedik exc koymadı. Şu saçmalığada bi son verin kimse yemez bu bahaneyi, neymiş ps1i yokmuşta oynayamamış. Birincisi oyun ps3 oyunu ikincisi ise ps4 alan adamın illa ps3üde vardır veya ps3 dengeçmiştir ps4e oda yoksa kafede veya arkadaşından ödünç alıp bitirmiştir. Hadi hepsini geç yapımı 0 maliyet tutan oyunu utanmadan 40 dolardan satmak nasıl bir kullanıcı dostu oyuncu dostu zihniyetidir anlamadım. Nerden tutarsan tut elinde kalıyor. Millet parayı nereye harcayacağını şaşırdı arkadaş.

Master_Evil

21.3.2015 00:15:37

0
yeter vallahi yeter

musAKka

21.3.2015 00:15:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

"Tömöm öyön yök önö hömfököröz". Kardeşim önce adam akıllı exc. çıkarsınlar, yanına bunu eklesinler lafım yok. Hatta tüm seriyi getirsinler eyvallah. Ama konsola çıkan oyunların çoğu remastered olunca ortada bir sıkıntı var demektir. Ama sen konsola exc. çıkarma, Killzone, Order, Driveclub gibi facialara imza at (bir Plus Edition vardı, ne oldu ona?) sonra habire remastered çıkar. Yeni nesil konsolu bir önceki nesilde oynayamadığınız oyunları 1080p oynayasınız diye aldıysanız sorun sizde. Bu mantıkla PS1-2-3'teki 3294329 tane oyunu remastered olarak geri getirsinler. Pfffff.
O kadar eksi verilmiş ancak ben bu söylenene katılıyorum. Doğru düzgün exclusive'ler gelip, yanına da ek olarak remastered oyunlar gelse kimse şikayetçi olmaz. Ama konsol çıktığından beri sürekli piyasaya remastered oyunların sürülmesi bence kocaman bir ayıptır. God of War 3'ün efsanevi bir oyun olduğu konusunda herkes hemfikir zaten. Ancak "oyunu oynamamış olanlar için" vs. gibi cümleler ile hazıra konmayı iyice normal göstermeye başladılar. Madem bu kadar eski oyunlarına önem veriyordun, o zaman altyapını geriye dönük oyunları çalıştırabilecek bir temele oturtsaydın. Evet, teknik anlamda şu an bu mümkün değil ancak bu tamamen Sony'nin tercihidir. Hayır, tekrar yaptıkları oyun 15-20 senelik oyundur, günümüz teknolojisi ile yapmışlardır, tamam derim. Ama zaten bir önceki neslin ortalarında, 5 sene önce çıkmış bir oyunu iki ufak allama pullama ile 40 dolara satıyorsan ben bunda iyi niyet aramam.

Nicolae

20.3.2015 23:59:24

+3
Laf atan ne kadar çok olmuş. Benim gibi eski nesilde oynamayan adamlar için mükemmel fırsat. Ben alacağım. Sanki zorla satıyorlar eski nesilde oynadıysan almana gerek yok o zaman

Virtual Reality

20.3.2015 23:35:50

0
Bugüne kadar çıkmış 6 GOW'un 6 sınıda defalarca bitirmiş ve hepsinden platinum trophy almış bir arkadaşınız olarak şunu belirtmek isterim ki; Gelmiş geçmiş en iyi GOW oyunu GOW 3 dür. Her birini, hard seviyede defalarca oynadım. Bence en iyisi God of War 3, sonrasında God of War 2 ve sonrasında God of War: Ghost of Sparta dır. GOW 3'ün PS4'e çıkacak olması isabet olmuş.

stun

20.3.2015 23:28:51

0
şuan oyunu hatırlıyorumda bunu çıktıktan uzun süre sonra ucuza alıcaksın.. bu kenarda durucak.. lan ben bunun gidişatını unuttum diyince açıcaksın oynıyıcaksın.. sonunu zaten unutamassında :D ya şimdi şu habere bile kızanlar var.. yeni oyun gelmemesinden şikayetçiyim bende ama.. ne yapayım ? çok exc olmasada oyunlar yolda işte.. bloodborne-witcher baya oyalar bizi ..

ungalath

20.3.2015 23:17:22

0
adam niye oyun yapsın ki ? millet alıyor abi oyundığı oyuna tekrar veriyor parayı alıyor.1 oyuna niye iki defa para veriyorum ben demiyor ki ? Diyenini görmedim ben. İnceleme yapılan sitelere dergilere bakıyorum "serinin hayranıysanız kesinlikle alınır" gibi abuk içi boş bir cümleyle yapıştırıyorlar 7+ puanı sonra millet "ouvv fena bişi" diye alıyor.Ne incelemeyi yapan adam zaten bu serinin hayranıysa oynamıştır bu oyunu diyor nede alan oyuncu b"eee zaten bunu ben oynadım" diyor sonuç olarak bu oyuncu kitlesine bir oyunu 10 defada satsanız müstahak.Neymiş remastered mış geçiniz kutulu yada dijital mileti düdükleme şeysi işte bildiğin.

Wayward Son

20.3.2015 23:01:56

-1
quote:

Orijinalden alıntı: TncyKrmn
alıntı:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Yahu gelsin.
Oyun gelsin kardeşim.
Ne zırlıyorsunuz.
Size zorlamı satıyorlar.
Yaz aylarını iple çekiyorum.
DMC4 special edition ve God of War 3 daha ne olsun.


"Öyön gölsön kördöşöm". Senin gibi bilinçsiz ve boş tüketiciler yüzünden geçen neslin oyunlarını kakıtıp duruyorlar. Yeni bir şey üretmek yok, ha babam remastered salın piyasaya gitsin. Nasılsa bilinçli tüketici yok, önünüze ne atılırsa (artık ya fanboysunuz ya da dünyadan haberiniz yok) havada kapıyorsunuz. DMC'yi ve GOW'u 1080p oynamak için mi PS4 aldın kardeşim?

Konsol çıkalı 2 sene olacak ortada bir Bloodborne bir de inFamous var. Rezillik.


"Sönön göbö bölöçsöz tökötöcö). Kardeşim herkes ps 1 den beri konsol kullanmıyor. Benim gbi ps4 ile konsolla tanışanlar için çok iyi fırsat bu yeniden yapımlar. (yapıyorsa tüm gow serisini yapsaydı keşke) Tamam oyun yok ona hepimiz hem fikiriz ama , at gözlüğünüzü çıkartın da başkaları için de düşünün biraz.
"Tömöm öyön yök önö hömfököröz". Kardeşim önce adam akıllı exc. çıkarsınlar, yanına bunu eklesinler lafım yok. Hatta tüm seriyi getirsinler eyvallah. Ama konsola çıkan oyunların çoğu remastered olunca ortada bir sıkıntı var demektir. Ama sen konsola exc. çıkarma, Killzone, Order, Driveclub gibi facialara imza at (bir Plus Edition vardı, ne oldu ona?) sonra habire remastered çıkar. Yeni nesil konsolu bir önceki nesilde oynayamadığınız oyunları 1080p oynayasınız diye aldıysanız sorun sizde. Bu mantıkla PS1-2-3'teki 3294329 tane oyunu remastered olarak geri getirsinler. Pfffff.

Project Scorpio

20.3.2015 22:57:54

-5
Para tuzağı...

Nightmare_00

20.3.2015 22:52:22

0
Oyunda Türkçe altyazı desteği bulunacak arkadaşlar.

Hoid

20.3.2015 22:47:59

-4
Daha önce oyunamayanlar için aslında iyi bir fırsat fakat her şeyinde bir adabı var . Adama PS4 almış çıkan oyunların %90 ı Remastered ... Bari 1-2-3 hatta PSP ye çıkan oyunlarıda ekleseler zira o konsolu gömdüler oyunları yaşasın bari .

metebyr

20.3.2015 22:45:33

+1
keşke tüm seriyi toplasalar diye düşündüm ama uzun oyunlar epey zaman alacaktır, serinin en beğendiğim oyunu 3. olan. fakat gow3 ps3 de oldukça iyi gözüküyor, videodan mıdır bilmem pek fark göremedim. ben almam mesela yine ps3 de açar oynarım gözüme kötü gelmez. yine de ps4 sahibi olan ve hiç oynamamışlar için bir nimettir.

Persona_Non_Grata

20.3.2015 22:29:07

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

"Öyön gölsön kördöşöm". Senin gibi bilinçsiz ve boş tüketiciler yüzünden geçen neslin oyunlarını kakıtıp duruyorlar. Yeni bir şey üretmek yok, ha babam remastered salın piyasaya gitsin. Nasılsa bilinçli tüketici yok, önünüze ne atılırsa (artık ya fanboysunuz ya da dünyadan haberiniz yok) havada kapıyorsunuz. DMC'yi ve GOW'u 1080p oynamak için mi PS4 aldın kardeşim? Konsol çıkalı 2 sene olacak ortada bir Bloodborne bir de inFamous var. Rezillik.
adam belki oynamadı önceki nesil

TncyKrmn

20.3.2015 22:24:37

+5
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Yahu gelsin.
Oyun gelsin kardeşim.
Ne zırlıyorsunuz.
Size zorlamı satıyorlar.
Yaz aylarını iple çekiyorum.
DMC4 special edition ve God of War 3 daha ne olsun.


"Öyön gölsön kördöşöm". Senin gibi bilinçsiz ve boş tüketiciler yüzünden geçen neslin oyunlarını kakıtıp duruyorlar. Yeni bir şey üretmek yok, ha babam remastered salın piyasaya gitsin. Nasılsa bilinçli tüketici yok, önünüze ne atılırsa (artık ya fanboysunuz ya da dünyadan haberiniz yok) havada kapıyorsunuz. DMC'yi ve GOW'u 1080p oynamak için mi PS4 aldın kardeşim?

Konsol çıkalı 2 sene olacak ortada bir Bloodborne bir de inFamous var. Rezillik.
"Sönön göbö bölöçsöz tökötöcö). Kardeşim herkes ps 1 den beri konsol kullanmıyor. Benim gbi ps4 ile konsolla tanışanlar için çok iyi fırsat bu yeniden yapımlar. (yapıyorsa tüm gow serisini yapsaydı keşke) Tamam oyun yok ona hepimiz hem fikiriz ama , at gözlüğünüzü çıkartın da başkaları için de düşünün biraz.

dot

20.3.2015 22:23:51

+1
zamanında 1 ve 2 yi saatlerce playstation 2 de oynamıştım,hatta 1 in ortalarına doğru babamda katılmıştı bana benim gecemedigim yerde babam babamin gecemedigi yerde ben oynuyordum

Wayward Son

20.3.2015 22:15:46

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Yahu gelsin.
Oyun gelsin kardeşim.
Ne zırlıyorsunuz.
Size zorlamı satıyorlar.
Yaz aylarını iple çekiyorum.
DMC4 special edition ve God of War 3 daha ne olsun.
"Öyön gölsön kördöşöm". Senin gibi bilinçsiz ve boş tüketiciler yüzünden geçen neslin oyunlarını kakıtıp duruyorlar. Yeni bir şey üretmek yok, ha babam remastered salın piyasaya gitsin. Nasılsa bilinçli tüketici yok, önünüze ne atılırsa (artık ya fanboysunuz ya da dünyadan haberiniz yok) havada kapıyorsunuz. DMC'yi ve GOW'u 1080p oynamak için mi PS4 aldın kardeşim? Konsol çıkalı 2 sene olacak ortada bir Bloodborne bir de inFamous var. Rezillik.

EmuMaster

20.3.2015 22:14:12

-3
Remastered generation by sony

dark dragon

20.3.2015 22:10:44

+2
Efsane oyun, 3-4 kere bitirilir ps4 kalitesinde, bu oyunun tadını bilmeyen bos bos konuşur zorla oyun satmiyorlar almazsiniz biter.

Persona_Non_Grata

20.3.2015 22:09:42

0
yav çıkaracaksan 3 oyunu bir arada sunsanıza kardeşim ya!

CAG_CEN208TR

20.3.2015 22:09:33

+1
Remastered'ı böyle hakeden oyunlar görmeli.

BSC Misafiri

20.3.2015 21:58:24

+2
Yahu gelsin. Oyun gelsin kardeşim. Ne zırlıyorsunuz. Size zorlamı satıyorlar. Yaz aylarını iple çekiyorum. DMC4 special edition ve God of War 3 daha ne olsun.

BSC Misafiri

20.3.2015 21:58:19

0
Oyunu bd olarakta satacaklarmı? Yoksa digitalmi?

Ouroboros_Tasarım

20.3.2015 21:55:15

0
fakirligin gozu kor olsun

Megathrone26

20.3.2015 21:46:09

0
Ya zaten ps3te tüm oyunları defalarca bitirip hepsinde platin kupa aldım. neden god of war 4 yok ortada ya neden ya

BSC Misafiri

20.3.2015 21:38:49

+1
Oyun zaten türünde rakipsizdi, yeni nesilde de xbox'ın bu oyuna karşılık verebileceğini sanmıyorum. Cronos'un görüntüsü falan rakipleri siler atar. Bundan sonra da GOW 4 gelecek :D

BSC Misafiri

20.3.2015 21:38:32

0
Bana yeninesil Konsol Aldıracak Bir oyun hala çıkmadı Şöyle televizyonun karşısına Geçip oynamak ne zevkliydi PS3 de.. ah ahhhh.. Şimdi bilgisayarı güçlendirdim Witcher 3 müş Gta5 miş Kazır vallaha ama özlemiyo değlim o rahatlığı.ama en azından OYUN oynuyorum Bu gidişle Milleti enayi yerine koyarak 1---1.5 yıl daha giderler yazık.

BSC Misafiri

20.3.2015 21:38:29

+1
çok iyi oldu

rambocuk

20.3.2015 21:24:01

-1
koskoca efsane ps markasından soğutmak için ellerinden geleni yapıyorlar yazıklar olsun

OTTOMAN_67

20.3.2015 21:22:35

0
demon souls ps4 getirsinler başka bişey istemiyorum.

BERATTAN

20.3.2015 21:20:00

+2
PS 4 cıkalı nerdeyse 2 sene oldu yeni bir gow beklerken remaster duyduk lanet gelsin yapacağınız işe remaster nesli oldu resmen bilseydik böyle olacağını hiç bir oyunu oynamazdık bu nesli beklerdik :) daha önce bitirdiğim oyunu yeniğ grafiklerle tekar bititrmek ne zevk verecekki az zevk verecek diye para vermek tekrar mantıklı mı bence değil

okanikus

20.3.2015 21:19:29

+1
seriyi komple elden geçirip çıkarsalar daha güzel olurdu..en azından oynamamış kişiler hikayeye ortadan dalmamış olurdu..neyse gelsin bakalım..

CaSsErDoDo

20.3.2015 21:18:16

0
Saçmalıktan başka bir şey değil.Her ps3 sahibi en az 20 kere bitirdi bu oyunu.Ve hala harika grafikleri var günümüz oyunlarına göre.Ama bu oyunu getirip ekstra ne koyacaklar onu merak ediyorum.Oyalamadan başka bir şey olmadığını düşünüyorum.

AlpKhanate

20.3.2015 21:15:58

0
Oyun süper iyi hoş da yeter remastered remastered. Aaa oyunların çoğu remastered. Aaa olmayanlarda bile bir sürü remastered var

BERATTAN

20.3.2015 21:15:12

0
Sayın bsc editörleri lütfen bunu haber yapın imza toplayalım ea dikkate alsın bf hardline aldık ama hardcore da sağlık %100 bf4 gibi %60-70 civarlarında olmalıydı dünden beri cok sinir oldum hud ekranını kaldırmakla hardcore olmaz visceral games yaktın beni tamamen hayal kırıklıgı oldu

Jedi_masterr

20.3.2015 21:15:07

0
Gayet guzel bir haber gow 3 remastered ile 2015 i geciririz 2016 dada gow 4 gelecektir..

alito

20.3.2015 21:12:46

0
Bence GOW 4 yapım aşaması devam ediyor. Daha önce duyurulan GOW oyununun bu olduğunu sanmıyorum.

dippyçik

20.3.2015 21:10:23

+1
x360 kullandığım zaman ağzımın suyu akıyordu videoları izledikçe bu haber harika oldu merakla beklıyorum !

Riskbreaker

20.3.2015 21:05:33

+1
Remastered yapıyorsanız şöyle oyunları yapın işte. Söz konusu God Of War olunca her türlü oynanır. Serinin diğer oyunlarını da bekliyoruz yeni nesle. Özellik GOW 2'yi şöyle grafikler elden geçirilmiş şekilde oynayabilsek harika olurdu.

gamer-x

20.3.2015 21:05:10

+1
yaw adamlar serinin 10. yılına özel PS4 için GOD OF WAR 3 çıkartıyorlar (1080p 60fps) burun kıvırıyorsunuz alma güzel kardeşim alma

gamer-x

20.3.2015 21:00:48

0
serinin en iyi en baba en kanlı en canlı en bomba oyunu 5 kere bitirdim speedrun bile yaptım ama yine alınır oynanır okadarrrrr

Madara Uchiha

20.3.2015 21:00:13

+1
bir an 4'ün trailer sandım :/

Dovahkiin

20.3.2015 20:54:29

+1
Off be remaster üzerine remaster ne oyun kütüphanesi oldu öyle. PC'mi satıp PS4'e geçiyorum yarın.

Deadpool1239

20.3.2015 20:32:47

0
God of War III ü bana sorsanız cevabım oyunun GOTY olduğunu söylerdim.Ancak biz yeni projeler görmek istiyoruz.Yeni projeler de olmasa God of War ıv görmek istiyorduk.Neyse oynamayanlar için fırsat

MoÇü

20.3.2015 20:29:40

0
on numara haber. diğer oyunlarına gerek yok 3. oyun olsun yeter. ancak god of war saga da yaptıkları gibi yaparlarsa hiç uğraşmasınlar. 1.2. oyunu ps2 den alıp ps3e aynen aktarmışlar yazılar bile yatay çirkin bi şekilde duruyordu. bu oyunun fiyatına bakarsak kaplamaların ve grafiklerin tekrar üstünden geçecekler gibi umarım öyle olur.

ardaq

20.3.2015 20:28:06

-1
yazık ya bu konsolculara. yolunacak kazı iyi bulmuslar :d

mehmet4428

20.3.2015 20:27:32

+1
Bu nedir arkadaş her şeyin makyajlanmış hali çıkıyor, oldu olacak gta sanandreasıda çıkarsınlar tam olsun. :D

smalsrol

20.3.2015 20:24:09

+1
Yeni nesil degil remastered nesline girdik sanki. God 3 cok guzel bir oyundu ama yeni projeler gormek istiyoruz artik.

MytHnfr

20.3.2015 20:20:13

+3
Bu üçüncü oyunda nasıl yaptılarsa eskimeyen bir grafik yapısı var 5 sene oldu hala yeni oyun gibi.

SenJi

20.3.2015 20:17:18

+2
Keşke Halo:master Chef Collection gibi birşey yapsalarmış God Of War içinde.Şöyle bütün seriyi tek bir oyunhaline getirip tamamen baştan yeni nesil grafik ve yeniliklerle tekrar yapsalarmış keşke.Halo Master Chef Colletiondan sonra insanlar yeni nesile geçirilen oyunlarda böyle birşey görmek istiyor.

Hoid

20.3.2015 20:11:04

-3
SONY kullanıcını bunlardan sanıyor galiba yazık ...
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

deadlight54

20.3.2015 20:10:48

+1
God of War III'ü, IV diye okudum

19yusuf05

20.3.2015 20:10:25

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Vl.Murad Keşke bütün seriyi getirselermiş, koleksiyon şeklinde.
aynen katılıyorum ben God of War: Ascension'ı ve God of War 1 ve 2 yi oyanmamıştım.elbette bu çok güzel bir haber ama tüm seri gelseydi keşke. Eğer Türkçe gelirse tekrar oynarız Gow harika bir oyundu.

Wayward Son

20.3.2015 20:06:05

0

Vl.Murad

20.3.2015 20:05:34

+2
Keşke bütün seriyi getirselermiş, koleksiyon şeklinde.

mementopolis

20.3.2015 20:05:26

+3
Yok böyle bir oyun ya . Hala Oynamamış olanlar var ise kaçırmasın .
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
God of War III: Remastered
+ TAKİBE
AL
5 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız