Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

DICE, "İnsanlar Anlamıyor, PC Daha Güçlü"

Oyun yapımcılarının PC'ye desteği son dönemde daha fazla artmış durumda.

     DICE'in genel müdürü Karl Magnus Troedsson Eurogamer röportajında, Battlefield 3'ün ana platformunun neden PC olduğunu anlattı. Troedsson, Battlefield 3'ün ana platformundan övgüyle bahsetti.
 
     Karl Magnus Troedsson, "Bu tartışma, bu gidişle uzun süre devam edecek. İnsanlar neden anlamıyor bilmiyorum ama, PC donanımsal olarak konsollardan daha güçlü. Anlamak için detayları incelemek gerek." şeklinde konuştu.
 
     Troedsson, "Önceki oyunlarda hep güçlü bir platformu ana platform olarak seçmek istedik. Battlefield 3'deki ana platformumuz ise PC oldu. PC geleceğe yönelik olarak daha fazla şeyler vaad ediyor. PC, oyun endüstrisine öncülük ediyor." açıklamalarını yaptı.
 
     Röportajın devamında Troedsson, oyunun PC'de bulunacak ekstra özelliklerinden de bahsetti. Daha önceki haberlerimizde de vermiştik ancak tekrar hatırlatmak gerekirse, 64 kişilik multiplayer desteği, daha fazla yıkılabilir öğe, daha geniş alanlar bunlardan bazıları.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak PC Gamer Battlefield 3 DICE EA games PC PS3 Xbox 360 FPS Patrick Bach
Diablo III Karakterinizi Şimdiden Planlayın GTA Serisi Şimdiye Dek Kaç Adet Sattı?
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

POWER64

22.9.2011 16:38:34

0
Ben işten güçten vakit bulup pc ile uğraşamıyorum. Kaldı ki işyerinde çok yüksek donanımlı 3d uygulamalar için aldığımız (iki adet i7 - bir adet xeon) bilgisayar var. Ama evde eski bir dizüstüne lcd ekran bağladım onuda hafif işler için kullanıyorum. Ps3 varken açmıyorum bile bilgisayarı akşamları. Bağlıyorum 82 lcd ye ps3 konsolumu, alıyorum yanıma yiyecek içeceğimi bakıyorum keyfime. Bana göre konfor ve beni eğlendirecek ortam daha önde geliyor artık.

Johnnn

19.9.2011 15:53:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: LyVio

öyle olsa hala atari kullanıyor olurduk (pc gibi)
Harita başına paraların alındığı, dlc'lerin paralı olduğu hatta bazı oyunlarda aylık abone ücretlerinin olduğu bir yerde üreticilerin de bir şekilde böyle bir para tuzağı haline getirmeleri neden olmasın ki?

LyVio

19.9.2011 14:49:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: Johnnn Bence yakında para kazanma ve milletin oyun hırsından faydalanmak için upgrade edilebilir konsollar da çıkarır bunlar,tabi sadece konsol üreticisinin kendi parçaları ile falan olur bu, sonra da derler ki size en iyi oyun deneyimini sunmak için yaptık bunu pc kalitesinde koltuğunuzda yatarak oynarsınız falan...
öyle olsa hala atari kullanıyor olurduk (pc gibi)

Nightmare70

19.9.2011 11:09:39

0
DICE'ı çok sevdiğim için hemen bf3 ön sipariş verdim pc oyuncusuyum :) Zaten first person shooter oyunları pc'den başka birşeyde oynanmaz diye düşünüyorum

stun

19.9.2011 02:42:07

0
ekinulaskaraata 18.09.2011 21:53:35 ''''O yüzden her zaman öncü PC olacaktır.''' 2 sene önce neredeydin..:? yada yeni konsolalr çıktıgında nasıl bir ses çıakrtabıleceksın..:? konsol çıkar 3 sene sonra pc grafıksel olarak ustun olur ...

ekinulaskaraata

18.9.2011 21:53:35

0
Konsol hesabında biraz hata var sanki. Kendi adıma konuşursam, elimde zaten upgrade edilebilir bir pc'm var. Konsol alacağım bütçeyle işlemci-anakart-ram üzerine yoğunlaştığımda her halükarda daha iyi bir performans elde ederim. Haa, "konsolların da rahatlığı vardır, diski takar oynarsın" fikri de bence artık eskide kaldı. Çünkü artık çevre birimleri de çok gelişmiş düzeyde. O yüzden her zaman öncü PC olacaktır.

alipower54

18.9.2011 20:09:44

0
BSC MİSAFİRİ 18.09.2011 kardeşim yorumun iiçin saol bende biliyorum düşük ama en kötü çözünürlükte bile olsa oyunu kasmadan oynamak isterim İnşllh ta oynayabilirim

Guest-F97E00D06

18.9.2011 18:53:30

0
1,600 e dönemin en iyi sistemini aldım, Eski bilgisayarım da bugün çıkan oyunları ortada rahatlıkla oynatıyor. Kaldı ki onlive varken 100 dolarlık bir notebook bile full grafiklerle server üzerinden oyun oynatabiliyor :D

BSC Misafiri

18.9.2011 15:15:54

0
BENİM SİSTEM ŞÖYLE SIRALARSAM;KASA AEROCOOL 9 FAN GİGABYTE X58A UD-3R GİGABYTE GTX 470 1280MB GDDR5 320 BİT CORE CLOCK 800MHZ 3.5 GHZ BELLEK HIZI İNTEL CORE İ7 930 STANDART 2.80 GHZ 8 MB CACHE (HIZ AŞIRTILMIŞ 4.34 GHZ) RAM TRİDENT G.SKİLL 6 GB DDR3 2000 MHZ HDD WESTERN DİJİTAL 640 GB 64MB ÖNBELLEK 7200 RPM MONİTÖR SAMSUNG 24 İNÇ 2XHDMI T240HD 1920x1200 PİXEL LCD MONİTÖR SİZCE BU SİSTEM RAHAT KALDIRIRMI BATTLEFİELD 3 Ü YORUMLAR GELSİN...

Elessar Eredhian

18.9.2011 13:09:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: ckaracar intel core i7 2600k asus 2gb 256 bit hd 6950 asus P8P67 EVO anakart 8gb ram bu sistem sizce 64 fps verirmi, Battlefield3 de
Sistemin fazlasıyla yeterli. Çok rahat bir şekilde en yüksek ayarlarda oynarsın gibime geliyor. Rahat ol ;)

Wolf_94

18.9.2011 01:54:19

0
selam arkadaşlar dell G46H45 notebook var hd5650 core i5 460m ve 4gb ram var pcde sizce bf 3'ü düşük ayarlarda oynayabilir miyim?

BSC Misafiri

18.9.2011 01:37:13

0
alipower54 düşük seviyede oynarsı ekran kartın çok kötü 5470 olduğuna bakma 64bitlik bir ekran kartı yani çok kötü :( arkadaşlar battlefıeldin resmi twitterinde bi soruda moh gereklimi diye sormuş elemanın biri yetkilinin teki :kapalı beta için gerekli olmayabilir demiş ama ne kadar doğru bilmem alın link : http://twitter.com/#!/Battlefield/status/114351475307720704 soruyu ve cevabı çevirdim bi yerden ne kadar doğru bilmiyorum bide siz çevirin :)

mmert138

17.9.2011 23:10:17

0
1156pin artık çıkmıyor olmasaydı i3-540 alıp 4.3ghz'e çıkartınca da gayet performanslı oluyo. Öyle olunca Phenom II x4 yerine seçilebilir ve daha ucuza gelir. Tabi aynı performansı yine yakalayamaz ama. Bi de ekran kartı Msi 6850 Cyclone Power Edition alıp OC yapınca 6870'in oc yapılmış halini geçiyo çünkü 6870 OC olarak biraz vasat bir kart. Böyle biraz daha ucuza gelebilir.

Johnnn

17.9.2011 22:58:49

0
Ya benim anlamadığım olay hangi 4-5 binlik pc ya? 1500 max 2000 yani büyük bir ekran + ps3 fiyatına gayet de herşeyi full çalıştıran bir pc'ye sahip olunabilecekken... AMD Phenom II X4 840 3.2GHz 2MB Quad-Core AM3 Cpu 118 USD 249,24 TL ASUS M4A79XTD EVO 790X DDR3 1800MHz 16x AM3 123 USD 259,80 TL CORSAIR Value Select CMV4GX3M2A1333C9 4GB (2x2GB) DDR3 1333MHz 9-9-9-24 45 USD 190,10 TL SEAGATE ST500DM002 500GB 7200Rpm 16MB Sata3 6Gb/s 49.2 USD 103,92 TL SAPPHIRE HD6870 1GB GDDR5 256Bit HDMI DP 16x 11179-09-20G 230 USD 485,81 TL THERMALTAKE SopranoRS 101 Piano Black MidTower Pencereli 500W VG75021W2E 112 USD 236,57 TL Total'de 1.525 TL Hadi 3-5 parça oynasın, watt'ı falan yetmese değişsin olsun olsun 2000 TL olsun, girdim öyle 1 dakikada seçtim hiç birşey düşünmeden. Bu PC şimdi BF3 gibi oyunları full grafik açamayacak mı?

rabbit06

17.9.2011 22:21:44

-1
ps3 deki görüntü kalitesiyle oynayanların pcsi ps3den daha pahalı yada taş çatlasın aynı fiyata gelir gidip pcnin görüntü kalitesi yüksek diyip 4-5 bin liralik makinaları övmek gerekmez herkes böyle pc alabiliyorsa bunu tartışmaya da gerek yok zaten :)

Johnnn

17.9.2011 22:09:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: DarkSidesOfMe kesinlikle katılmıyorum o kadar para ver 1 sene sonra en eski donananım olsun. fan sesleri toz iinde kasalar...
Konsolcu mantığı ile bakılınca böyle oluyor tabi, 2009'da son güncellememi yaptığım kasa şu an gayet BF3'ü yüksek grafiklerle kaldırabilecek seviyede onu da geçtim 2009da yaptığım sistem de 4 değil 3 çekirdek 8 değil 4 gb,2 değil 1 gb ekran kartına sahip. Ama yine de fps yükseltmek için crossfire yapacağım. Ve işlemciyi değiştireceğim son bir güncelleme yapmayı planlıyorum. Yani kaldıramayacağından değil oyunun hakkını vermek için.

BSC Misafiri

17.9.2011 21:29:34

0
PC her konsoldan kesinlikle daha üstün fakat herkes bilgisayarlarını yenileyemiyor. Yani herkes i7 işlemcili 2gb ekran kartlı 6-8gb rami olan bir bilgisayar ister ama alamayanlarda var.Konsola bir kere para veriyorsun. Bilgisayar her zaman değişiyor. i7 bilgisayar alıcaz i9 çıkıcak i7 tarihe karışacak.Ben bilgisayar taraftarıyım ama maalesef bilgisayarım kaldırmayacağı için konsolda oynamak zorunda olacağım. iyi akşamlar :)

alipower54

17.9.2011 18:42:14

0
lütfen anlayan biri yardım etsin i3 işlemci 3gb ram ati 5d 5470 2gb ekran kartı 2.60ghz lik cihaz bu oyunu orta seviyede olsa oynatırmı cihaz(laptop)

M3rett0

17.9.2011 15:44:41

-1
@firelord Ticaret oğlum bunlar öğreneceksiniz daha.Madem öyle neden Gow 3 xbox'a çıkmıyor ya da a Forza Ps3'e.Firmalar kendi oyunlarını kendi platformlarında satıyor, buna bari aklınız ersin yahu.Yuh artık.... öbür saçmalayanları artık yorum yazmaya değer bile bulmuyorum aynı saçmalıkları devamlı söylüyorsunuz, yeni bir yalan bulursanız o zaman cevap veririm.

FiréLord

17.9.2011 15:33:02

-1
Bende bu yapımcıları anlamıyorum pc daha güçlü daha güçlü diye sürekli konuşuyorlar ama piyasaya baktığımızda şuanda en iyi oyunlar GOW 3 ve şimdi GEOW 3 veya GT 5 veya çıkacak olan ve hiç şüphesiz muhteşem bir oyun olan Forza 4 ve Uncharted 3 vs hepsi konsollara özel oyunlar , yani oyun oalrak baktığımızda piyasadaki en iyiler hep konsollarda. RDR zaten tek başına başlı başına bir sebep daha neyi pc daha güçlü diyorlar analamadım oyunsuz pc nin gücünü ben ne yapayım ayda yılda bir FPS çıkacak onda da ince detaylarda vs daha güzel görünecek diye bu efsane oyunlardan marum kalmak akıl işi değil.

saameet06

17.9.2011 13:27:44

0
EA ın kararlarını DICE ne kdr etkıleyebılıyor bılmıyorum ama demoları oynayanlar bılır FİFA 12 pc konsolla bırebır aynı olacak dedıler ama herkes gordukı yıne konsolla pc arasında hala bırazcık fark var . BF3 un ana platformu ıse pc olmus . acıklama yapıyorlar pc dha guclu pc de oynayın . Bir ınsan şimdi gidip FİFA oynamak ıcın konsol BF3 oynamak ıcınse salam bı pc mı toplamak zorunda . SAÇMALIK...

DarkSidesOfMe

17.9.2011 09:24:53

0
kesinlikle katılmıyorum o kadar para ver 1 sene sonra en eski donananım olsun. fan sesleri toz iinde kasalar...

stun

17.9.2011 02:51:08

0
M3rett0 15.09.2011 20:12:23 okumayı öğren... orjinal- jelatinli dedim... daha dün resistance 3 u aldım... psn pass var .... deux ex le takasladım 15 tl ye.... okumayı öğrenmen lazım

alipower54

17.9.2011 00:57:33

0
yahu herkez sormuş bende çok merak ettim ati hd 5470 3gb ram 2.60ghz i3 işlemci var acaba orta seviyede falan oynarmyım ha bu arada cihaz laptop

Johnnn

16.9.2011 13:18:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: aygun61 "daha fazla yıkılabilir öğe" Bunlarda PC işini açıkaca abarttı açıkca demiyorki git PC'de al ben ondan daha çok para kazanıyorum. Tamam o halde bende PC'ye alıcam ama hiç PC'ye para veremem arkadaş bedava oynarken ben paralı oynucam. Madm o kadar PC diye ısrar ediyor bizde gider alırız. Ama PS3'e alsayım mecbur Orjinal alacaktım kendi kaybetti kardeşim. :)
Bedavaya oynayan adam multi oynayabiliyorsa hepimiz bedavaya multi oynayalım süper olur. Bad Company 2'yi orjinal aldım ve gayet de güzel, yani 50 lira verdim 150liralık eğlendim Bence bizi bu zihniyet batırıyor, bir dünya CD fiyatına satılan oyunlar oluyor, Bir sürü oyunlarda kampanya oluyor ama biz gidip hala indiriyoruz oyunları ve single ile idare ediyoruz sonra da yapımcılar gözünde türkiye'de bir oyun pazarı yok oluyor. Sonra biz burda cod bo'da yok efendim türk bayrağı neden neden ülkelerde TR yok arapça spiker bile koydular ama türkçe hala yok falan diye ağlaşıyoruz gibi bu olaylar zinciri uzar gider.

Steve Harris

16.9.2011 12:03:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri DICE, "İnsanlar Anlamıyor, PC Daha Güçlü" haklısında bu memlekette senin oyununu oynayacak cok az adam var. herkezin sistemi yetmiyor maaleseff. memlekette parçalarda çok pahalı. anlamaz tabi o .
herkez lafını gördükçe utanıyorum ya yaş kaç abi hiç mi okula gitmediniz

aygun61

16.9.2011 11:37:53

-1
"daha fazla yıkılabilir öğe" Bunlarda PC işini açıkaca abarttı açıkca demiyorki git PC'de al ben ondan daha çok para kazanıyorum. Tamam o halde bende PC'ye alıcam ama hiç PC'ye para veremem arkadaş bedava oynarken ben paralı oynucam. Madm o kadar PC diye ısrar ediyor bizde gider alırız. Ama PS3'e alsayım mecbur Orjinal alacaktım kendi kaybetti kardeşim. :)

BSC Misafiri

16.9.2011 02:49:51

+1
DICE, "İnsanlar Anlamıyor, PC Daha Güçlü" haklısında bu memlekette senin oyununu oynayacak cok az adam var. herkezin sistemi yetmiyor maaleseff. memlekette parçalarda çok pahalı. anlamaz tabi o .

gfbekir

16.9.2011 01:22:01

0
iste bu yuzden atari

OnuR

16.9.2011 00:57:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: M3rett0 Konsollar 20.000tllik bir araba PC'ler 60.000tl'lik bir araba gibi.20.000tl'lik daha çok satar, ama 60.000tllik daha kullanışlıdır,daha komforludur.İkisi de seni istediğin yere götürü mü ? Evet,götürür.
Yalnız oyun anlamında bu 20binlik araç ile her yere istediğin yoldan gidebilirken 60binlik aracı otabana kesinlikle almıyorlar, yeri geliyor bölünmüş yol, yeri geliyor şehir içi ile sınırlıyorlar. İkisine de açık yolda fark atıyor ama otobana çıkışı hep yasak :)

BSC Misafiri

16.9.2011 00:49:01

0
bence battlefild 3'ü vb. yeni çıkacak oyunları oynamak için mutlaka grafiksel gücü de olan intel core i7 sandy bridge işlemcilerle ve nvidia geforce gtx 500 series ile hiç yavaşlamadan oynayabiliriz, hatta hiç ayar kısmadan :D ama bir miktar para ödemek şartıyla :D üstün grafikler için onca sene beklemek nerde, hemen uygun fiyatlara donanım güncellemeleri nerde :D

BSC Misafiri

16.9.2011 00:48:39

0
ps4 çıkınca da high-end pcler konsollardan üstün olacak ama o zaman konsollar yeni ve inanılmaz teknolojik kabul edileceği için yine konsola dönecekler, geçi onLive de geliyor gümbür gümbür, oyuncu dünyasının nereye gittiği çok belirsizleşti eğitim sistemi gibi olduk lan.

M3rett0

16.9.2011 00:26:02

-1
Evet haklsıın o yönden ama sen 20.000tl'lik arabaya 5.000'tl harcasan bile o arabanın değeri 21.000 olur.

Mactavish-

16.9.2011 00:19:05

0
@m3rett0 senin düşüncen her konsol sahinin iyi bir pc toplama gücü vardır bak mesela ben 700tl ye kasa 400 tl monitor 100 tl klavye mouse aldım 700 tl ye de konsol aldım şimdide tablet alıcam masaüstünden kurtulmak için 1200 tl kasa + monitor 700 tl konsol 1900TL yapar tablet 1200 TL desek işte düzden 3000 tl yapar yani bu şeye benzer 20.000 tl lik arabayı alır modifiyesini kendim çakarım Yada direk 60.000 tl ye araba alırım HERKESİN KENDİ TERCİHİ

M3rett0

15.9.2011 23:00:49

-1
Konsollar 20.000tllik bir araba PC'ler 60.000tl'lik bir araba gibi.20.000tl'lik daha çok satar, ama 60.000tllik daha kullanışlıdır,daha komforludur.İkisi de seni istediğin yere götürü mü ? Evet,götürür.

Steve Harris

15.9.2011 22:25:30

0
üniversite olduğu için böyle almak zorunda kaldım ama çok memnunum black ops gta 4 mafia 2 bfbc yi harika oynattı

Backlink

15.9.2011 22:21:36

0
Bencede iyi almışsın ama laptop'ta oyun oynanmaz bana görede masaüstü bir pc'yi her zaman tercih ederim

Al Swearengen

15.9.2011 22:18:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: -BoB-

şunu vatandan 1300 e aldım http://www.teknosa.com/Cultures/tr-TR/Products/urundetay.htm?CS_ProductID=125031541&CS_Category=_SBA_63_1662_444_2103&CS_Catalog=_BILGISAYAR&T_Category=_NOTEBOOK63 nasıl
fiyatına göre idare eder ama laptoplarda oyun performansı iyi olmaz,ben 1300 tl derken masaüstü için konuştum

Steve Harris

15.9.2011 22:17:01

0
quote:

Orijinalden alıntı: thebancally 1300 tl ye alacagınız pc ile tüm oyunları fullhd çözünürlükte full ayarlarda oynarsınız abartmayın.Bilinçli insanlar gidipte 5000 tl ye pc almaz zaten,bu ****ın uydurması.İsteyen istedigi yerde oynasın heryerde kavga etmeyin yahu
şunu vatandan 1300 e aldım http://www.teknosa.com/Cultures/tr-TR/Products/urundetay.htm?CS_ProductID=125031541&CS_Category=_SBA_63_1662_444_2103&CS_Catalog=_BILGISAYAR&T_Category=_NOTEBOOK63 nasıl

Al Swearengen

15.9.2011 22:02:44

+2
1300 tl ye alacagınız pc ile tüm oyunları fullhd çözünürlükte full ayarlarda oynarsınız abartmayın.Bilinçli insanlar gidipte 5000 tl ye pc almaz zaten,bu konsolcuların uydurması.İsteyen istedigi yerde oynasın heryerde kavga etmeyin yahu

Backlink

15.9.2011 22:01:06

0
quote:

Orijinalden alıntı: -BoB-

ailenware
O aile makinasından bahsediyor Evet alırsam %100 PC diyebilirim.

Steve Harris

15.9.2011 21:13:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: FormG Ailenware alırsan tabi pc daha güçlü :D
ailenware

FormG

15.9.2011 21:11:30

0
Ailenware alırsan tabi pc daha güçlü :D

OnuR

15.9.2011 20:53:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: Backlink Finansal bakımdan konsollar tercih ediliyor yani Pc daha güçlü ama kontrolsüz güç,güç değildir hesabı
Tek önemli şey kar. PC'ye kalsa oyun sektörü bugün ki seviyesinin çok çok gerisinde olurdu.

Backlink

15.9.2011 20:25:10

0
Finansal bakımdan konsollar tercih ediliyor yani Pc daha güçlü ama kontrolsüz güç,güç değildir hesabı

M3rett0

15.9.2011 20:12:23

-2
Biz de Cd key alıyoruz takaslamadan ^^ O orijinalse bu da orijinal...

stun

15.9.2011 20:09:07

0
LawLess437 15.09.2011 12:03:04 oyunlarımı 15 tl ye takaslayarak jelatinli ve orjinal alıyorum spotçumdan...

X-FI

15.9.2011 19:40:23

+1
PC herzaman daha güçlü daha iyi ve daha kaliteli olmuştur zaten bunun aksini iddia etmek aptallıktır diye düşünüyorum. yaşasın PC .

encuni

15.9.2011 19:31:54

0
M3rett0 Oda biliyor acıcagını

dodomoco

15.9.2011 18:49:09

0
bu her zaman böyle oldu konsollar ilk çıktığındada dünde bu günde yarında böyle olacak konsol ekonomik pcdir bir nevi

Steve Harris

15.9.2011 18:07:30

0
64 kişilik multi desteği dh de server kurarız lan :D

Sodalayn

15.9.2011 18:03:06

0
anladık tamam dice. ezberletmeye gerek yok

Mactavish-

15.9.2011 17:19:36

+1
herkesin kararına saygı duyarım ben pc lerin oyun için olduğunu düşünmüyorum konsol daha güzel geliyor bana kimseye pc niye kullanıyorsun keriz gibi laflarda söylemeye gerek yok herkesin birbirinin kararlarına saygı duyarsa bir sorun olmaz önceden kasa yapmıştım ufaktan ileride bir kart alırım diye ama alasım gelmiyor öyle sadece net için kullanıyorum şimdi tablet alıcam oyun için ps3 internet içinde tablet kullanıcam masaüstünden ilgimi tamamen koparıcam onuda kardeşim kullanır ufak tefek oyunlara yarıyor portal 2 gibi oyunlar falan geldi bu pc de oynadım o yüzden iyi oldu yani

M3rett0

15.9.2011 16:25:49

0
ya buraya i7 işlemci 6970 ekran kartı yazıp açar mı diyenler var dalga mı geçiyorsunuz ? amd x4 hd 6830'da bile en yüksek ayarlarda, 40 fpsnin altına düşmezsiniz.

Tancredi

15.9.2011 16:24:40

+1
Ben de Ps3 kullanıyorum ama PC yenilenebilir olduğu için her zaman bir adım önde.

aykut291

15.9.2011 16:03:43

+1
Tabikide pc daha iyidir sürekli gelişen donanımla, 5-6 yıl sabit kalan donanım bir olamaz.Fakat önemli olan o değil konsollar bir bakıma iyi neden bütün oyunclara herkezin oynıyabileceği en ideal grafik kalitesini ve rahat bir optimizasyon oynanış veriyor.konsollar olmassa, herşey pc nin elinde olsa her sene yeni donanım çıkıyo her yapımcı her sene yeni donanımları kullanarak oyun yapar.sürekli güncel tutmak zorunda kalabiliriz pc leri.zaten pc dede şu an bile oyunları herşeyini açıp bütün özellikleri hıg açıpta 1080p çaözünürlükte çalıştırıp 60 fps hız almak için çok yüksek sistem ve donanım uyumu gerektiriyo.konsollara hiçbirzaman karşı değilim çıktımı 6 sene oyun oynıyabilme garantisi veriyo ama iyi ama kötü ben ps3 te resistance 3 infamus 2 gibi oyunları oynamaktan hayla keyif alıyorum.Herşey grafik değildir oyun yapımcıları isteseler konsoldada çok iyi işler çıkarabiliyor.Ve şöyle birşeyde var ps3 exc leri olduğu kadarda pc exc oyunları olsa witcher 2 crysis pc özeldi para kazanamadılar die konsollarada yaptılar bugün blizzard bile diablo 3 konsollara getirmeyi planlıyo.

rodibas9988

15.9.2011 15:45:03

0
konsol bi düzene oturtulmuş pcde herşeyi yapabilirsiniz örneğin ekran kartınız düşük gidin en kralını alın ama konsolda bi üst sürümünü bekleyin

crazyy1903

15.9.2011 14:23:52

0
Konu fps olunca konsol pc tartışmasına girmeye gerek yok zaten :) Ama genel olarak 5000 liraya pc toplayan arkadaşların ps4 almasınada gerek kalmaz tahminimce zten bugun 1000 1500 lira arası fiyata toplanan bi kasa şuanki konsolların hepsinden ii performas verir.Konsol alırım her oyunu kafam rahat oynarım diyosanda hiç bi oyun firmasına bu oyun pcdekiyle aynı olmamış demeye hakkın yok çünkü snn konsolun gunumuz orta sınıf pcleriyle eşdeğer .illada konsol diyosanız sizinkilerin ömrü doldu yeni konsolları bekleye devam edin sevgiler saygılar :)

BSC Misafiri

15.9.2011 13:35:33

-1
o dostum benim ekran kartı atı readon 3gb hd 6970 Ram 4gb sizce oynatırmı ?

Sir Maximus is BACK

15.9.2011 13:16:19

0
XBOX 360 PC PS3

thepunisherWZ

15.9.2011 13:15:55

0
Kızma DICE. :) Anlıyoruz PC daha güçlü.

Johnnn

15.9.2011 12:54:25

0
Bence yakında para kazanma ve milletin oyun hırsından faydalanmak için upgrade edilebilir konsollar da çıkarır bunlar,tabi sadece konsol üreticisinin kendi parçaları ile falan olur bu, sonra da derler ki size en iyi oyun deneyimini sunmak için yaptık bunu pc kalitesinde koltuğunuzda yatarak oynarsınız falan...

ultra_storm

15.9.2011 12:35:47

+2
Evet ya 5 milyarlık pc gerekmez 1500 tl lik pc yeter..

mnymk

15.9.2011 12:24:57

+2
elinde 5 mılyarlık pc'si olan var mı ya:)) bazıları 5 mılyar filan demiş.Nerede yaşıyor bu millet çözemedim. @wisla Bi oyun neden konsolda oynanır ki veya neden pc'de oynanmalı. hayır pc'de bi engel mi var oyun konsolda oynanır diyosunuz:) elinizdeki makina pc donanımından oluşuyor yani uzayda üretilmedi bu nedenle oyunlar her iki cihazda da oynanabilir.Pcde sınır olmadığı için konsolda oynayamadığımız kaliteyi pc'de yakalıyoruz.Şimdi exc oyunlardan bahsediceksin adı üstünde exc onlara göre yorum yapılmaması lazım.sen xbox360'ında uncharted 3 oynayabilecek misin veya pc'ye özel oyunları.Demekki her platformda oyun oynanırmış.

BSC Misafiri

15.9.2011 12:19:35

+1
Helal be DICE!

wisla

15.9.2011 12:11:54

-4
pc tabiki konsoldan tartışılmayacak kadar güçlü fakat pc ler oyun için yaratılmadı herkez bunun farkında olsun oyun konsolları yaratıldı ki oyun a dair herşey olsun pc yi oyun için görmek yanlış olur

ultra_storm

15.9.2011 12:06:14

0
Adam haklı ayrıca sadece grafik farkı olmayacakki daha az yıkılabilir çevre daha az oyuncu sayısı multide...

Guest-BB2CECC18

15.9.2011 12:03:04

0
Şimdi bana gelip burada konsollar fiyat olarak daha uygun demeyin.Orijinal oyunlara 100 TL veren birisi gider en iyi bilgisayarı rahatlıkla alır.

Mactavish-

15.9.2011 11:55:00

0
biliyoruz ^^

Johnnn

15.9.2011 11:42:57

0
Benim sistem de şu şekilde(olacak) x4 965(ve ya onun ayarında bir işlemci) 4870cf (Her iki kart da 16x çalışacak) 4 GB DDR2 Ram DFI UT 790FX Anakart 1080'de oyun nasıl çalışır sizce millet? 2x4870 6950den daha iyi performans veriyor diye biliyorum (tabi dx11 olmayacağın da düşününce)

BSC Misafiri

15.9.2011 11:31:41

-3
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri öyle tabi ama iyi bu tür oyunları full çalıştıracak sistemler en az 5 milyar falan olunca oynayamıyoruz malesef :(
kesinlikle. bencede en güçlü pc ama o oyunları çalıştıracak paramız olmayabiliyo nvidia gtx kartları halen 600'ün üzerinde hatta 1000 TL'yi buluyor. yanlış anlaşılmasın ama çoğusu bu fiyatları görünce millet ps3'e yöneliyor.

Guest-959295B3B

15.9.2011 11:31:38

0
quote:

Orijinalden alıntı: OvernightSensation

64 fps vermesi zor hocam şayet AA AF fullerseniz imkansız onları baya kısıp denerseniz olabilir.
Abi sarhoşmusun hd6950,i7 2600k,8 gb ram her şeyi fulleyip 1080p çözünürlük full detayda normal yürürken 60 fps,çatışmalarda 50 fps'ye düşebilir.

BSC Misafiri

15.9.2011 11:26:44

0
hahaha Adam Sinirlenmiş Sanki Ama Sinirlenmekte Haklıda..

BSC Misafiri

15.9.2011 11:09:13

0
x1600 le anca 10 fps de oynarım sanırsam :D mw2 55 ile oynamıştım

BSC Misafiri

15.9.2011 11:08:52

-1
bilgisayarlar oyun için tasarlanmadı . Konsollar oyun için tasarlandı.

BSC Misafiri

15.9.2011 11:08:40

0
yarın yeni video geliyor ark lar bekliyoruz heyecanla

BSC Misafiri

15.9.2011 11:08:36

+3
@TheKarizma Niye böyle çirkeflik yapıyorsunuz bir anlasam. Her platforma gelsin herkes oynasın size bir zararı var sanki.

BSC Misafiri

15.9.2011 11:08:31

0
Benim bilgisayarım şöyle dostlar: 6GB DDR3 RAM 1GB ATİ 6750 İ7 950 İŞLEMCİ 3.07GHZ 1 TB HARD DİSK Sizce yeterli olur mu ? Tabi ki yeterli olur ama maksimum performans alır mıyım ?

Project Scorpio

15.9.2011 11:02:57

-9
X360 PS3 PC

hell77

15.9.2011 10:38:37

0
Satışlar iyi olsa zaten adamlar elini sürmez konsola.İşkence çekiyorlar optimize edicez diye.Bu oyun pcde oynanır.

AnimalFarm

15.9.2011 10:34:12

-3
madem ana platform pc xbox ve ps3 e yapmasınlar

mgsmus

15.9.2011 10:03:47

+1
PC daha güçlü; konsol ise rahat, tak-oyna.

_EXcCc_

15.9.2011 09:09:48

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Tam çıkış tarihi öncesi böyle konuşarak kendi sonlarını hazırlıyorlar. Herşey güç demek degil, herkesin iyi bir sistemi yok. crysis 2 PC satışları da kötüydü zaten. Activision açiklama yapmadan ^_^ modunda bekliyor sadece. MW3 fark atacak
Karşındaki oyunun bu tür tehditlere gözü tok :) alma sen istersen.

BSC Misafiri

15.9.2011 09:03:52

-1
Tam çıkış tarihi öncesi böyle konuşarak kendi sonlarını hazırlıyorlar. Herşey güç demek degil, herkesin iyi bir sistemi yok. crysis 2 PC satışları da kötüydü zaten. Activision açiklama yapmadan ^_^ modunda bekliyor sadece. MW3 fark atacak

BSC Misafiri

15.9.2011 09:03:44

+1
PC her zaman üstündü, bunu da her zaman bildiler ama kendilerince konsol üstündür diye bir kural uydurdular özellikle Call of Duty, FIFA oyunlarında.

BSC Misafiri

15.9.2011 09:03:22

0
Adamlar haklı .Pc platformu her geçengün daha çok güçleniyor.

_EXcCc_

15.9.2011 08:06:58

+2
Bazıları yanlış düşünüyor ,diyor ki yüksek sistem pc heralde konsoldan daha iyi görüntü verebilir halbuki durum böyle değildir optimize iyi olduğu vakit 4 yaşında bi pc tüm konsollardan çok daha iyi performans verebilir.Buna bi itirazınız varsa eğer hiçbir şeyden haberdar değilsiniz demektir. Satışlarda evet konsollar çoğukez önde ama pc oyun sektöründe de memnun edici ve rekora giden satışlar olmuştur.

bulteir

15.9.2011 07:24:56

0
bence önemli olan pc'nin veya konsolun güçlü olup olmaması değil, firmaların bu platformda sattıkları oyun miktarı. Pcler daha güçlü ancak birkaç ülke dışında pc'ye orjinal oyun alan yok sayılır bu yüzden firmalar konsolları ön plana çıkarıyor. Pc oyunculuğunun gelişmesi ancak korsan oyunculuğun bulmasıyla olur.

mamy12

15.9.2011 07:12:58

0
ya nerde kaldı bu beta ya çıkarsalar şu betayı da denesek oyunu :(

AlptekinCK

15.9.2011 06:02:00

0
+ BFBC2'yi 1280x800 Full No AA AF16x de HD5750 ile oynuyorum.

AlptekinCK

15.9.2011 06:00:24

0
quote:

Orijinalden alıntı: ckaracar intel core i7 2600k asus 2gb 256 bit hd 6950 asus P8P67 EVO anakart 8gb ram bu sistem sizce 64 fps verirmi, Battlefield3 de
Neden 60 değil de 64 dedin anlamadım ama AA x4 AFx16 720p Full Detay da fpsnin 60 olacağının garantisini veremem ama 40'ın altına düşmez.

UNNL

15.9.2011 04:47:35

0
Benim pc asus HD 6950cf 8gb ram i5 2500k son ayarlarda rahat oynarmiyim

UNNL

15.9.2011 04:46:31

0
Benim pc asus HD 6950cf 8gb ram i5 2500k son ayarlarda rahat oynarmiyim

stun

15.9.2011 04:33:31

0
BSC Misafiri 15.09.2011 04:23:20 aynen :D hd olmayan videolarda gördugum grafıgın 720 p si bana yeter artar :D

Nef'i

15.9.2011 04:33:30

0
Evet donanım konusunda haklı ancak konsollara olan eğilim daha da artıcak. Çünkü insanlar son çıkan ekran kartlarını takip edip daima en iyi sistemi bulundurmak gibi bir uğraşa girmek yerine 1000 lira altındaki birçok konsolu almayı tercih edip. Rahatça oynuyorlar. Ve bu yönelim daha da artacak. Ancak bilgisayar oyunculuğu ölmez. Ama kan kaybeder.

BSC Misafiri

15.9.2011 04:23:20

0
tm bana multi desteği harita byklüğü 30 fps ve düşük çöznrlk koymaz yeterki grafiklerde aynı deneyimi tadalım

stun

15.9.2011 04:13:28

+1
Faunus 15.09.2011 03:34:44 :? haha :D pc de daha çok satmasını satış polıtıkasına mı baglıyorsun:? ne kadar sattı :? iyi bende b.o orneğini veriyim... nasıl olsa en çok satan oyun o ... 24m konsol 1m pc...deux ex in ilk haftasını örnek veriyim...460 000 konsol 80 000 pc bunu yazarak neyi amaçlıyorsun.. :?hangi satış polıtıkası .:? :D

Faunus

15.9.2011 03:34:44

0
Oyunlar konsolda daha cok satiyor tamam. Fakat adam gibi satis politikasi izlendiginde hangi platformun galip geldigini Portal 2 orneginde gorduk, degil mi?

AC4Ever

15.9.2011 03:14:08

+1
İyikide Ps3 Değil Pc Almışım :)

BSC Misafiri

15.9.2011 02:59:35

-5
öyle tabi ama iyi bu tür oyunları full çalıştıracak sistemler en az 5 milyar falan olunca oynayamıyoruz malesef :(

BSC Misafiri

15.9.2011 02:59:31

0
ckaracar dalga mı geçiyorsun hava mı atıyorsun ? DICE seni seviyoruz her zaman PC PC PC konsolda neymiş :)

OvernightSensation

15.9.2011 02:57:36

0
kardeşim işlemcin harikulade sana tek şunu söyleyim sistemin mükemmel benim demek istediğim şu oyunu FULL AA AF oyun içinden ve ekran kartı ati den AA AF'yi fullersen 63 zor gibi görünüyor ha onun haricinde 63 70 arası çok rahat alırsın işletim sistemin mükemmel sen ona bir SSD de çek tam olur seni 1.5 yıl götürür rahat.

SOLID SNAKE

15.9.2011 02:55:43

0
Tabiki PC daha iyi.Ama Bu tamamiyle Finansal bir şey. "50 milyon konsol,1 oyunu aynı kalitede çalıştırır.Ama 50 milyon PC, 1 oyunu aynı kalitede çalıştıramaz." Buda PC de oyunların çok satılmamasına neden olur,Tüketicide Konsola Yönelir. Bu Yüzden Oyunlar Konsollarda Daha çok Satar.Bu gün Kuzey Amerika Satış rakamlarına Baktığımızda Oyunların En çok xbox 360'ta sattığını görürüz.

ckaracar

15.9.2011 02:54:48

0
overnightsensation kardesn sn ekran kartındanmı diyosn işlemcidenmi

OvernightSensation

15.9.2011 02:52:51

0
AA AF fulleyip 63 fps alması imkansız kadar zor dedim ben onları kısmı seviyde kısıp oynarsa rahatça alabileceğini söyledim ben.

ckaracar

15.9.2011 02:52:18

0
önemli deil

CrystalChamp

15.9.2011 02:49:36

0
pardon 'erkefur' yazmışım 'ckaracar'

ckaracar

15.9.2011 02:49:19

0
64 fps vermesi zor hocam şayet AA AF fullerseniz imkansız onları baya kısıp denerseniz olabilir peki işlemcimi yetersiz ekran kartımı

CrystalChamp

15.9.2011 02:48:31

-3
' OvernightSensation ' moruq adamın sistemde daha ne olsun??? ' erkefur ' max60 fps 64 değil onuda yüksek oranda görürsün görmessen battlefield'ın optimizasyon eksikliğidir. Sistemin piyasanın en iyilerinden rahat ol

stun

15.9.2011 02:42:36

+2
kimse karşı çıkmıyor pc daha guçlu ama konsollar daha karlı,battlefield 3 sadece pc ye çıksa , satışlarda çok fazla zarar eder...

OvernightSensation

15.9.2011 02:42:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: ckaracar intel core i7 2600k asus 2gb 256 bit hd 6950 asus P8P67 EVO anakart 8gb ram bu sistem sizce 64 fps verirmi, Battlefield3 de
64 fps vermesi zor hocam şayet AA AF fullerseniz imkansız onları baya kısıp denerseniz olabilir.

prowent55

15.9.2011 02:41:43

+2
PC kesinlikle daha güçlü ama çok iyi bir pc de cüzdanlara zarar en azından en iyi pc 1200 desek konsol 700 falan yani orta grafik seviyesinde hem fazla pahalı olmadan oyun oynayabilmek daha cazip geliyor insanlara haklılarda

erkefur

15.9.2011 02:40:20

+2
Bunu anlamayan ne konsolcu var, ne PC'ci. Bunun herkes farkında. Herkes PC'lerin konsollardan daha iyi olduğunu biliyor. Kimse "Hayır 6 yıl öncesinin konsolları dünün PC'sinden daha iyidir" demiyor, diyemez. Bir kaç konsol fanboyu, veya PC egoisti ortalığı karıştırıyor, bir kaç firma da iki platforma ayrı özellikler ekliyor diye bu konu sürekli gündemde kalıyor.

ckaracar

15.9.2011 02:39:21

-1
intel core i7 2600k asus 2gb 256 bit hd 6950 asus P8P67 EVO anakart 8gb ram bu sistem sizce 64 fps verirmi, Battlefield3 de

KOSMERCAN

15.9.2011 02:39:05

+12
Haklı...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Battlefield 3
+ TAKİBE
AL
510 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız