Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Yeni Nesil Konsolların Gücü Dying Light 2 için Yetersiz Kalabilir


       Açık dünya zombi oyunu Dying Light'ın 5 milyonluk satış barajını geçtiğini geçtiğimiz saatlerde sizlere aktarmıştık. Başarılı satışların ardından geliştirici ekip Techland haliyle Dying Light'ın devam oyunu hakkında planlara başladı. Henüz bu planların ne olduğu hakkında herhangi bir açıklama yapılmasa da yapımcı ekibin söylediğine göre PlayStation 4 ve Xbox One'ın gücü Dying Light 2'yi çalıştırmaya yetmeyebilir.
 
        Techland'ten Tymon Smektala, Videogamer'a verdiği röportajda şu sözlere yer verdi: "Bir sürü iddialı fikirlerimiz var. Yapmamız gereken ilk şey bu fikirlerin yeni nesil konsolların sunduğu teknolojilerle yapılıp yapılamayacağını öğrenmek. Ayrıca konseptlerimizin düşündüğümüz kadar iyi olup olmadığını görmemiz gerek. Yani fikirlerimizi prototip aşamasına dökeceğiz. Şimdilik üzerine konuşulacak hiçbir şey yok. Bir diğer yönden ise pek çok şeyi denediğimiz, prototipe döktüğümüz stüdyomuzun içinde olup biten çok şeyler var." 
 
       Dying Light'a yeni bir eklenti paketinin yolda olduğunu hatırlatalım. The Following adlı ek paketle birlikte oyundaki ana karakterimiz Crane'in bambaşka bir hikayesine tanıklık edeceğiz.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak vg247.com Dying Light Warner bros Tech Land FPS PC PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One
Ark: Survival Evolved için 15 Bin Dolar Ödüllü Mod Yarışması Düzenleniyor Mad Max'te Düşmanlarımızı Alt Etmenin Çok Farklı Yolları Var
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

mrhksc

18.8.2015 09:53:52

0
Bence tam da bu konuda olan tartışmalar gibi gündemde haraketlilik yaratmak amaçlı bir açıklama olmuş. Ayrıca "Yapmamız gereken ilk şey bu fikirlerin yeni nesil konsolların sunduğu teknolojilerle yapılıp yapılamayacağını öğrenmek." demişler adamlar. Sadece başlığa bakıp yorumlara ve tartışmalara başlamayın. Televizyon haberi gibi abarta abarta başlık atılırsa böyle olur. Adamlar daha fikirlerini prototip aşamasına dökmediklerini söylüyorlar, ne grafiği, ne yeni nesile yetmemesi. Ayrıca yetmesin ne olacak. Koskoca SONY ve PlayStation markası bir oyun için kendini mi değiştirecek. Mecburen uyumlu ve rahat çalışır halde yapacak arkadaşlar. Konsoldaki potansiyelin farkında her oyun üreticisi... PC oyuncusuyum ama konsoldaki oyuncu potansiyeli hiç de azımsanacak, küçümsenecek boyutta değil. Mecbur uyumlu yapacalar...

Source

17.8.2015 14:31:53

-1
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55 Tamam işte o dönemlerde ps4 üretim aşamasında iken en güçlü gpu 7900 serisiydi. Olmayan gpuyu ps4'e koyacak değillerdi herhalde.
İyide konsol ile yeni GPU'nun çıkış tarihleri zaten belirlenmişti yani istense bu GPU'lardan konulabilirdi hayır onu geçtim 7970'in GPU'suna bile razı olurdu herkes

GT_55

17.8.2015 14:28:09

-2
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Şu yeni nesil konsollar tam rezalet, eski nesil de öyleydi bu konuda gerçi.. Yapımcılar yürüyüp gitmek istiyor ama bu çöp kutularına takılıyorlar, çok sinir bozucu. İlla bu aletlerin o özürlü kapasitelerine göre yapılacak oyunlar ( 30 fps kilit ) ..
Tipik konsol alamadığı için çamur atan, Ps4'ten daha aşağı donanıma sahip klasik bir pc kullanıcısı. Rezalet dediği sistemde daha iyi grafikte oyunlar çıkıyor. Yazık böyle tipi tip zihniyete.

GT_55

17.8.2015 14:23:57

0
Tamam işte o dönemlerde ps4 üretim aşamasında iken en güçlü gpu 7900 serisiydi. Olmayan gpuyu ps4'e koyacak değillerdi herhalde.

woop

17.8.2015 14:15:13

0
benim 3 sene önce 1300tl verip aldığım laptop şimdiki oyunu 22 fps'de zor çalıştırıyor. i5 işlemci 6gb ram 2gb harici ekran kartı var. 4000 liralık laptop almadan oyun oynayamacakmıyız.

BSC Misafiri

17.8.2015 13:38:15

0
Şu yeni nesil konsollar tam rezalet, eski nesil de öyleydi bu konuda gerçi.. Yapımcılar yürüyüp gitmek istiyor ama bu çöp kutularına takılıyorlar, çok sinir bozucu. İlla bu aletlerin o özürlü kapasitelerine göre yapılacak oyunlar ( 30 fps kilit ) ..

J.A.Cooper

17.8.2015 11:54:51

0
Siz wow,lol gibi oyunları unutuyorsunuz.Firmalara en çok para kazandıran oyunların neredeyse hepsi pcde

Source

17.8.2015 10:40:15

0
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55 Ps4 çıktığında en güçlü gpu amd tarafında, 7900 serisiydi. 7800 serisi orta segment, 7700 serisi alt segment, 7600 serisi ise giriş seviyesi ekran kartlarıydı. Yani çıktığı dönemde orta seviye gpu ile geldi. Yok giriş seviyesi gpu'muş falan filan çok absürt bir karşılaştırma olmuş. Şimdi çıkan gpu'lar ile karşılaştırıp, alt segment demek ne kadar doğru. Ps4 7970 gpusu ile gelseydi yine geride kalacaktı, şimdi ki gpular karşılaştırıldıgında, zayıf kalacaktı. Ps4'te 7870 yerine 7970 olsaydı , driveclub daha iyi aa ile 30 fps yerine, 60 fps çalışırdı. Sanki Ps3 çıktığı dönemde çok güçlüydü. Daha ilk çıktığı yıllarda rsx gpusu 8800 gt'lerin yanında nal topluyordu. 256 mb'lik hafıza ile bir çok oyun pc versiyonun gerisinde kalıyordu. Çok güçlü dediğiniz 600 dolarlık Ps3, crysis oyununu calistiramayacak kadar zayıf bir konsoldu. Şimdi ps4'e bakıyoruz, pc'de olupta, ps4'un calistiramayacagi oyun yok. Hatta exc oyunlar pc oyunlarının daha ötesinde grafik sunuyor. Sonrada zibidi bir firma gelip, sanki çok iyi grafikli oyunlar yapmış gibi, ps4 bizim oyunumuzu çalıştıramaz diyor. Kısacası hiç uzatmadan yapımcıya YAV HE HE diyorum. Sen git kumda oyna.
Uğur o dönemde en güçlü kart 7900 serisi değildi R9 290X vardı ve bu kartta 7970 serisini tokat manyağı yapıyordu hatta Nvidia o dönemde GeForce 780Ti modelini çıkartmıştı [:'(] Ekleme: AMD Radeon 7900 serisi 2011 sonunda piyasaya sürüldü PS4 ise 2013 yılı sonunda o dönem AMD'nin en güçlü GPU'su Radeon R 290X modeliydi, Sony Radeon 7800 serisi GPU kullanmayı tercih etti ki 7870'in GPU'su bile tercih edilmedi ondan daha düşük bir GPU tercih edildi bu GPU'da 7850 ile 7870 arasında bir model oluyor. Bence PS4 için en azından 7970 modeli bir GPU tercih edilmeliydi. [:'(]

BSC Misafiri

17.8.2015 09:50:28

0
Yemin ediyorum acıyorum bazı oyunlara. 3 yıl önce 2 oyun vardı mesala Hitman ve Spec ops. Eski pc m de oynamıştım ikisini de (2005) ve ikisinide güzel bir şekilde oynadım. İşin esası bu iki oyunun grafiği şu ana kadar çıkan oyunlardan bir farkı yok. Hatta bazılarından daha kaliteli. Oyuncular hep reklamı olan oyunlara öncelik verdiğinden böyle yapımlar hep arkada kalıyor bence ve devamı gelmiyor. Ayrıca bu oyunlara yapılan incelemelerde hep bir tutarsızlık var gereksiz şeylerden puan kırma ve ya oyunu övüp övüp düşük puan verme vs.

Babblebabble

17.8.2015 04:27:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: ghostliving Optimizasyonu beceremeyen ve grafikleride zaten okadar iyi olmayan bi firma. Amd islemcilerde rezaletti oynanmiyodu oyun daha pc de beceremiyosunuz ki konsola edebilesiniz. Kendi oyun motorlari olan chrome engine cok kaliteli degil zaten. Dyinglight da grafikleri iyi olan bi oyun degildi oynanisi guzeldi o da sadece coop ile.
Şahsen tek başıma 70+ saat oynadım, ayarları fulleyip sweetfx'de kullanınca grafikler gayet hoş oluyor aslında.Tabii göreceli

GT_55

17.8.2015 04:22:01

-1
Ps4 çıktığında en güçlü gpu amd tarafında, 7900 serisiydi. 7800 serisi orta segment, 7700 serisi alt segment, 7600 serisi ise giriş seviyesi ekran kartlarıydı. Yani çıktığı dönemde orta seviye gpu ile geldi. Yok giriş seviyesi gpu'muş falan filan çok absürt bir karşılaştırma olmuş. Şimdi çıkan gpu'lar ile karşılaştırıp, alt segment demek ne kadar doğru. Ps4 7970 gpusu ile gelseydi yine geride kalacaktı, şimdi ki gpular karşılaştırıldıgında, zayıf kalacaktı. Ps4'te 7870 yerine 7970 olsaydı , driveclub daha iyi aa ile 30 fps yerine, 60 fps çalışırdı. Sanki Ps3 çıktığı dönemde çok güçlüydü. Daha ilk çıktığı yıllarda rsx gpusu 8800 gt'lerin yanında nal topluyordu. 256 mb'lik hafıza ile bir çok oyun pc versiyonun gerisinde kalıyordu. Çok güçlü dediğiniz 600 dolarlık Ps3, crysis oyununu calistiramayacak kadar zayıf bir konsoldu. Şimdi ps4'e bakıyoruz, pc'de olupta, ps4'un calistiramayacagi oyun yok. Hatta exc oyunlar pc oyunlarının daha ötesinde grafik sunuyor. Sonrada zibidi bir firma gelip, sanki çok iyi grafikli oyunlar yapmış gibi, ps4 bizim oyunumuzu çalıştıramaz diyor. Kısacası hiç uzatmadan yapımcıya YAV HE HE diyorum. Sen git kumda oyna.

kkratoss

17.8.2015 02:45:15

-1
@MALTHAEL Microsoft'un illaki bir planı vardır zaten. Birkaç yıl idare etsin de yeni konsol çıkarırız dediğini duyar gibiyim buradan:) @onur89tr Kaç tane 1080p ve 60 fps oyun gördün de bunları diyorsun bana?Ayrıca konsollarda oyunların bu şekilde çalışması için Pc'ye kıyasla ışıklandırma,doku veya çizim uzaklığı gibi birçok konudan taviz vermesi gerekir. Neyse,yavaştan olay hiç sevmediğim konsol-Pc kıyasına kaydığı için tartışmayı bitirelim. Sadece şunu diyeyim; konsollar erken çekti veya çekecek bayrağı ve bu durum beni oldukça rahatsız ediyor.

neo-life

17.8.2015 01:19:52

-1
quote:

Orjinalden alıntı: onur89tr
quote:

Orijinalden alıntı: kkratoss

Ps2'den 3'e geçişte olduğu gibi sağlam bir sıçrama bekliyordum,daha çıktığı günden Pc'nin gerisinde kalan bir konsol değil. Uc-Ps3 örneğin de çok saçma olmuş ayrıca.
PS2 ve 3 kullandıysan şunları bilmen lazım. PS2 tüplü TV formatında oyun çalışıyordu. PS3 ile menü FullHD, oyunlar HD Ready oldu. PS4 ile FullHD'ye geçildi. PS2'den PS3'e geçişteki çözünürlük farkı ile, PS3'ten PS4'e geçişteki çözünürlük farklılığında 2. söylediğim çok daha ileride. Bunun dışında PS2'de 30fps veriyordu oyunlar, değil mi? PS3'te de ortalama 30 veriyor. Bu sayı 4'te 60fps'ye kadar çıkmış. Ama bundan sonraki konsolda (PS5) çözünürlük bazı oyunlar için 4K olacağı için, FIFA gibi oyunlarda çözünürlük ve fps oranları artmayacağından, direkt olarak donanım farkını göreceğiz. Bundan sonraki nesli beklemelisin asıl farkı fark etmen için...
Çok özür dileyerek soruyorum tamamen merak ettiğim için ps4 remastered veya hem eski nesile hem de yeni nesile çıkan oyunlar dışın da hangi oyunu 1080p 60 fps çalıştırıyor.

Hoid

17.8.2015 00:27:11

0
Ucuz olsun bizim olsun dedi Kazların başı hirai . Eldeki tavuktan oluyordu ... Konsolda 7850-7870 arasında bir GPU var buda şuan ki PC oyunculuğunda giriş seviyesi bir ekran kartı oluyor ... Eskiden konsolların donanımları dönemlerine göre iyi oluyorlardı bu sefer çuvalladılar . Bence 5. senenin sonunda yeni konsollar gelir diyorum hele hele DX 12 XO ya yaramazsa miko çok daha erkenden yol haritasını çizer . Artık firmayımı satarlar yoksa yeni konsolmu yaparlar onu zaman içinde görürüz . Belli olan şey şu ki PS4 1.5 kat daha güçlü bir konsol ve her multi platform oyunda arayı açıyor bu yıl geçtikçe dahada açılacak . Yoksa bir çözüm kestirmek kesin çözüm diyerek olaya noktayı koyar miko

ŞokBıçaklıZed

17.8.2015 00:10:56

0
400 dolarlık donanım sonuçta bizim ülkedeki kurdan tut vergilere kadar çok abanıldığı pahalı olduğu için eleştirildiğine eminim yurt dışındaki insanlar için bence gayet güzel bir fiyat oralardaki alım gücünü katarsak ve mantıklı olarak da o kadar ciddi paralara pc toplayan insanlar var tabi ki ps4 ya da xbox da sıkıntılar yaşanması doğal youtube da bile bazı ps4 ya da one gameplaylerinde fps bariz düşüyor belli oluyor illa konsolu alıp yaşayarak tecrübe etmek gerekmiyor yani ben hala ps3 ü çok başarılı buluyorum ps4 e göre ve bir vita sahibi de olarak konsol şirketlerinin gözlerinin ne kadar para bürüdüğü açık koca vitaya destek yok vitanın en iyi oyunu şu an tartışmasız kz mercenary ama onda dahi yoğun sisli patlamalı yerlerde fps çok düşüyor geçmiş nesil ps3 ile psp si ile çok güzeldi

onur89tr

16.8.2015 22:20:05

-1
quote:

Orijinalden alıntı: kkratoss

Ps2'den 3'e geçişte olduğu gibi sağlam bir sıçrama bekliyordum,daha çıktığı günden Pc'nin gerisinde kalan bir konsol değil. Uc-Ps3 örneğin de çok saçma olmuş ayrıca.
PS2 ve 3 kullandıysan şunları bilmen lazım. PS2 tüplü TV formatında oyun çalışıyordu. PS3 ile menü FullHD, oyunlar HD Ready oldu. PS4 ile FullHD'ye geçildi. PS2'den PS3'e geçişteki çözünürlük farkı ile, PS3'ten PS4'e geçişteki çözünürlük farklılığında 2. söylediğim çok daha ileride. Bunun dışında PS2'de 30fps veriyordu oyunlar, değil mi? PS3'te de ortalama 30 veriyor. Bu sayı 4'te 60fps'ye kadar çıkmış. Ama bundan sonraki konsolda (PS5) çözünürlük bazı oyunlar için 4K olacağı için, FIFA gibi oyunlarda çözünürlük ve fps oranları artmayacağından, direkt olarak donanım farkını göreceğiz. Bundan sonraki nesli beklemelisin asıl farkı fark etmen için...

kkratoss

16.8.2015 22:04:58

+1
quote:

Orijinalden alıntı: onur89tr

Ne bekliyordun? 720p 30fps çalıştıran bir konsoldan 1080p 60fps'ye geçilmiş, üstelik grafik kalitesi, yapay zeka gibi unsurlar artmış. Şu an UC4'ün PS3'e çıkabileceğini düşünüyor musun? Bence hiç düşünme. Sen beğenmesen de PS3 ile 4 arasında dağlar kadar fark var...
Ps2'den 3'e geçişte olduğu gibi sağlam bir sıçrama bekliyordum,daha çıktığı günden Pc'nin gerisinde kalan bir konsol değil. Uc-Ps3 örneğin de çok saçma olmuş ayrıca.

onur89tr

16.8.2015 22:00:06

-1
quote:

Orijinalden alıntı: kkratoss Konsolları,daha doğrusu PS'i çok seven birisi olarak ne yazık ki son nesil konsolların hayal kırıklığı olduğunu düşünüyorum. Özel oyunları da olmasa hiçbir albenisi yok konsolun. Bu iş nasıl sonuçlanır bilmiyorum ama şundan eminim; bir önceki nesil kadar uzun sürmeyecek yeni nesilin gelmesi.
Ne bekliyordun? 720p 30fps çalıştıran bir konsoldan 1080p 60fps'ye geçilmiş, üstelik grafik kalitesi, yapay zeka gibi unsurlar artmış. Şu an UC4'ün PS3'e çıkabileceğini düşünüyor musun? Bence hiç düşünme. Sen beğenmesen de PS3 ile 4 arasında dağlar kadar fark var...

Grkwnxs

16.8.2015 21:59:13

-1
quote:

Orijinalden alıntı: powersmachine54 http://www.gamezone.com/news/dx12-adding-20-performance-increase-on-pc-even-more-on-xbox-one-3423420 Dx12 xbox one da pc den bile yüzde 20 den fazla performans elde etmiş. https://twitter.com/XboxP3/status/558768045246541824 Phill spencer xbox one yapımına başlarken dx12 ile ne yaptıklarını biliyorlardı, tweeti daha önceden atmıştı.Yani xbox one donanımı dx12 ile yapılmıştır.Dx 11 donanımı kısıtlarken dx12 ise donanımın verimli olmasını ve donanımın tam olarak kullanılmasını sağlayacak. http://www.gamepaty.com/crackdown-3-xbox-one-in-bulut-sistemini-somurecek/ Bu link cloud hakkında detaylı Türkçe anlatım ile öğrenebilirsin. http://www.develop-online.net/news/cloud-tech-provides-crackdown-3-with-20-times-the-computational-power-of-xbox-one/0209732 Xbox one azure bulut teknolojisi sayesinde crackdown 3 oyununa 20 kat hesaplama gücü sağlıyacaktır. Bu azure teknolojisi xbox one büyük faydası olacaktır.Ve xbox one donanımı dx12 göre tasarlanmıştır.Bide daha esram var,yani kısacası xbox one ps4'ü tokatlayıp geçecektir.
Evet dx12 nin faydası kesinlikle olur ama bu tür rakamlara pek inanmıyorum çünkü dx12 çıkmadan önce %50 ye varan performans olacak diyorlardı ne değişti de %20 ye indi söylediğin azure teknolojisi de biraz uç bir örnek ilk defa denenecek ve oyuna özel bir özellik ilginç birşey ama başka oyunlarda göreceğimizi sanmıyorum. Benim demek istediğim isterse dx14 gelsin xbox one bu sınırların dışına çıkamaz cihazın gücü belli dx geldi diye 768 Gpu işlemcisi 1152 olmayacak herhalde? https://lh6.googleusercontent.com/proxy/Ox2ImKtlgzt7Hs6FbDXCl2eOXFw6TmRlengGEbedg7WX37AnYoPsZejAMXLYBCbdBUnAPDzyrEM0xIjYVhHiGRw8hg=w394-h373-nc

kkratoss

16.8.2015 21:52:23

0
Konsolları,daha doğrusu PS'i çok seven birisi olarak ne yazık ki son nesil konsolların hayal kırıklığı olduğunu düşünüyorum. Özel oyunları da olmasa hiçbir albenisi yok konsolun. Bu iş nasıl sonuçlanır bilmiyorum ama şundan eminim; bir önceki nesil kadar uzun sürmeyecek yeni nesilin gelmesi.

onur89tr

16.8.2015 21:23:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: magrofon ilk çıkışını yaptığında millet boşuna demedi ps3,5 diye 7850 ayarında ekran kartı ile hiç bişi olmaz Naughty Dog u yaptığı oyunda kapalı alanlarda iyi görünüyor açık alanda sırf script zaten.
Dediğin doğru olsa da bu Naughty Dog'un alanında rakipsiz olduğunu değiştirmez. Senin şu yorumunda bir b*k at izi kalsın çabası görüyorum...

Guest-41D8E7635

16.8.2015 20:55:46

0
Biraz abartı bir haber bence,grafik kısarlar gerekirse ve yine kkonsola çıkartırlar.

magrofon

16.8.2015 20:44:54

+3
ilk çıkışını yaptığında millet boşuna demedi ps3,5 diye 7850 ayarında ekran kartı ile hiç bişi olmaz Naughty Dog u yaptığı oyunda kapalı alanlarda iyi görünüyor açık alanda sırf script zaten.

powersmachine54

16.8.2015 20:09:31

-1
http://www.gamezone.com/news/dx12-adding-20-performance-increase-on-pc-even-more-on-xbox-one-3423420 Dx12 xbox one da pc den bile yüzde 20 den fazla performans elde etmiş. https://twitter.com/XboxP3/status/558768045246541824 Phill spencer xbox one yapımına başlarken dx12 ile ne yaptıklarını biliyorlardı, tweeti daha önceden atmıştı.Yani xbox one donanımı dx12 ile yapılmıştır.Dx 11 donanımı kısıtlarken dx12 ise donanımın verimli olmasını ve donanımın tam olarak kullanılmasını sağlayacak. http://www.gamepaty.com/crackdown-3-xbox-one-in-bulut-sistemini-somurecek/ Bu link cloud hakkında detaylı Türkçe anlatım ile öğrenebilirsin. http://www.develop-online.net/news/cloud-tech-provides-crackdown-3-with-20-times-the-computational-power-of-xbox-one/0209732 Xbox one azure bulut teknolojisi sayesinde crackdown 3 oyununa 20 kat hesaplama gücü sağlıyacaktır. Bu azure teknolojisi xbox one büyük faydası olacaktır.Ve xbox one donanımı dx12 göre tasarlanmıştır.Bide daha esram var,yani kısacası xbox one ps4'ü tokatlayıp geçecektir.

Grkwnxs

16.8.2015 19:32:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: powersmachine54 Hadi xbox one esram,dx12 ile kendisini kurtarayacak.Ve ps4 ne yapacak? sony yazılım olarak kötü, sadece donanım olarak iyi ama güçlü donanımda yazılım iyi olmadan kurtarmıyor.Sony bence bu nesilde kaybedecek gibi gözüküyor.Sony iyi başladı.Ama kötüye doğru gidiyor.
Yazılım bir yere kadar bu donanımla xbox ın ps4 performansını geçmesi mümkün değil

powersmachine54

16.8.2015 18:41:34

+1
Hadi xbox one esram,dx12 ile kendisini kurtarayacak.Ve ps4 ne yapacak? sony yazılım olarak kötü, sadece donanım olarak iyi ama güçlü donanımda yazılım iyi olmadan kurtarmıyor.Sony bence bu nesilde kaybedecek gibi gözüküyor.Sony iyi başladı.Ama kötüye doğru gidiyor.

SOLID SNAKE

16.8.2015 16:59:45

0
..

BSC Misafiri

16.8.2015 15:47:51

0
pc fanlari dolmus buraya...

adam olun

16.8.2015 14:48:04

0
umarım konsollara çıkarmazlarda adam gibi bir oyun çıkar yoksa çöp bir oyun daha bizleri bekler

Forvenor

16.8.2015 03:16:08

+4
Adamlar haklı miadı dolmuş gpu ları koyup millete satarsan olacağı buydu. Cimri şirketleri savunup burda birbirinizi yemeyin konsol üreticileri azıcık paraya kıyıp donanımı yükseltselerdi siz-biz kazanacaktık. Bu nesil özellikleri açıklandığı an bitirdim kafamda. 3 senelik pc mle çatır çatır GTA 5 oynuyorum Öyle binlerce TL verip bi sistem falan toplamadım Amd Athlon II X4 640 - GTX550Ti - 4 GB 1333 mhz Ram - en dandik anakart bu sistemle 1280 720 çözünürlükte 30-40 fps ile oynuyorum konsol grafiklerinden hiç bir farkı yok bu sistemi 600 tl ye toplamıştım zamanında.

WiiSmash

16.8.2015 02:54:21

0
dying light'ın optimizasyonu berbattı açıkçası pc'de.

berberlereayarolanadam

16.8.2015 01:44:39

-3
quote:

Orijinalden alıntı: White Death Eski nesile GTA 5 yapıldı, Last of Us yapıldı, Forza lar God of War 3 ler havada uçtu siz "biz optimizasyonu beceremiyoz yea" diyeceğinize konsol güçsüz diyorsunuz. Oynamayı bilmeyen gelin yerim dar dermiş. Ha saydığım oyunlardan kat kat iyisini yapın öpüp başına koyayım.
10 fpsde sinema gibi oluyo bence çok gerçekçi bende fanboyum

thedevilhimveryself

16.8.2015 01:06:48

+1
Bunlar reklam kokan hareketler mayk bunlara gerenk yok

TheStarBox

16.8.2015 00:57:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: BorgaXxX İçinde ne olup ne olmadığı önemli değil. Global olarak sabit bir donanıma sahip olması ve kapalı sistem olması yeterli. Belli bir sistem için optimizasyon yapmak masaüstü ve laptopların dahil olduğu milyonlarca donanım yazılım kombinasyonuna sahip sistemlere optimizasyon yapmaktan çok daha kolay. Kutunun içinde ne olduğu çokta önemli değil.
ne demek önemli değil.sizin söylediğinizinde etkisi var ama konsolların pc mimarisi ile çalışmaıs ve içerlerindeki gpu performansa çok etki eder.

i_lenker

16.8.2015 00:31:40

0
Kardeş sen konsol nasıl güçsüz dersin ya, ps2 32 mb ram ile fifa 14 çalıştırıyor !!1!!11

Source

16.8.2015 00:29:51

0
quote:

Orijinalden alıntı: Lorkand Ne kadar inkar ederseniz edin bu konsollar çok dayanmaz.Optimizasyon falan değil kardeşim. Konsolların donanımı belli gücü belli bu jenerasyon çok kısa sürede bitecek max 3 sene daha dayanırlar. Artık teknoloji çok daha hızlanıyor. PS3 dönemi gibi değil artık. Şu an bile Konsollar oyunları doğru düzgün çalıştıramıyor. Eğer PC'de grafikler gelişmiyorsa sebebi konsollardır. Çoğu oyun medium'da FPS droplarıyla çalışıyor. İster kabullenin ister kabullenmeyin sadece Techland değil çoğu firma aynı şeyi düşünüyor ama söylemiyorlar. Bu konsollar 2-3 yıl sonraki oyunları kaldıramazlar. Bugünküleri zor kaldırıyorlar.Olan PC'ye oluyor konsollar çok kasmasın grafikleri düşürelim ama konsol oyuncularına da haksızlık olmasın (Sony ve Microsoft sayesinde) grafikleri düşürelim. PS4 almış biri olarak çok pişmanım.
Bu nesil birçok kişide donanım olarak hayal kırıklığı oldu maalesef :(

Hoid

16.8.2015 00:29:30

-1
Kardeşim rica etsem resimleri S image şeklinde düzenler misin

Erkka

16.8.2015 00:29:22

+2
Dying Light oyun dünyasında ateş olsa ne kadar yer yakar ki, 2. oyunu önemseyip konsolu satacak seviyeye gelelim.

Source

16.8.2015 00:27:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: ploff Ülkemde iş konuşmaya gelince, bir çok kişi oyun yapımcılarından veya programcılardan çok daha bilgili.. Gel gelelim bir şeyler üretmeye gelince ortada kimse yok! İşin trajikomik kısmı, haberın baslıgını gordugum anda yazılan yorumları, kavgaları tahmın edebılmem :)))
Biz toplum olarak severiz konuşmayı ama iş uygulamaya geldimi kaçacak yer arariz

KortX

16.8.2015 00:23:43

0
Yahu çoğu kişi kalkmış optmizasyon falan demiş, GTA V'i örnek vermiş eski nesilde bile çalışıyor falan diyerek ama (yanlış anlamayın grafik delisi değilim) GTA V'in eski nesil grafikleri ortada, kaldı ki yeni nesile bile çıkalı neredeyse 1. yılını doldurmak üzere ki, Dying Light'ın 2. oyununun çıkış tarihi belli bile değil daha. O konsolların donanımları zaten kötü. Hem benim düşüncem, buradan para kırmak istiyorlar. Böyle diyerek Microsoft ve Sony ile anlaşma yaparak oradan da para kırmayı planladıklarını düşünüyorum. Yani grafikleri PC'ye göre zayıf olsa da çıkacaktır bence.

Hobar

16.8.2015 00:22:41

0
Beyler PC teknik açıdan, kas gücü, modlama grafik, kontrol seçenekleri olarak konsollarla kıyaslanamayacak kadar iyi ama oyun fiyatlarının uçtuğunun farkında mısınız? Bir önceki nesilde PS3 oyunları 180-200 lirayken PC de 50-60 bilemedin 80 tlye orjinal oyun alırdık. Ama şimdi nerdeyse aynı oldu. Arada kampanya denk getirdin ucuza alırsan alıyorsun. 59TL ye GTA almak gibi. Ama aldığın gibi oyun senin steam veya origin hesabında kalıyor. Bitirip satmak gibi birşey yok. PS4 de kardeşlik, ikinci el vs derken adamlar nerdeyse bedavaya oyun oynuyor. Oyunu ikinci el alıp bitirip tekrar satıyor. Originde BF3 ve BF4 oyunları var. Kardeşimle beraber oynamayı bırak istatiklerimizin ayrı tutulduğu farklı hesaplar bile açamıyoruz. İki tane oyun al diyor bana. Bir de bunların premiumuna DLCsine şununa bununa ayrı ayrı para verecekmişim. Bence PS4 de oyun şu anda acayip kelepir.

Source

16.8.2015 00:10:32

0
Çıktığı dönemden beri donanım konusunda her iki konsol bir hayli eleştirildi böyle bir durum yaşanırsada şaşırmam açıkçası

ReflexAction

15.8.2015 22:54:39

-1
zamanında bana laf atan ps4 fanboylarına gelsin bu haber hatta xbox fanboylarına da

BSC Misafiri

15.8.2015 22:41:48

0
oyunu ilk olarak i5 4200m ve gt740m laptopta oynadim low ayarlar 42fps aliyordum yeni sistemime geçtim ve tekrar indirdim sistem şu şekilde i5 4460 gtx 960 ultrada 64 aliyorum arkadaş ise gtx 980 ile 35 aliyomuş iyiymiş gerçekten

Mr xXx

15.8.2015 21:50:04

0
Yapamıyorsan bırak bu işleri..

Mr xXx

15.8.2015 21:48:55

0
Yapamıyorsan bırak bu işleri..

Hypnotica

15.8.2015 21:48:09

+1
Konsollarin sorunu degil oyunun sorunu olur. Konsollarin da cok umrundaydi. Sanki baska oyun gelistirici yok.

Fox90

15.8.2015 21:27:58

+1
quote:

Orijinalden alıntı: TheStarBox

tamamda hocam ozamanki mimari ve donanım sistemi bilgisayardakinden farklıydı. ozamanlar 256 mb ram ile gta 5 oynuyorduk ve konsol mimarisinde yeterliydi. Ancak şimdiki konsollar üretim maliyetini azaltmak ve oyun geliştirmeyi kolaylaştırmak için konsolları adeta birer "onboard" pc ye çevirdi.yani şuanda dışında ps4 yazan konsolun içinde fx8350 işlemci ile hd7850 bulunan bir masa üstü pc sinden farkı kalmadı.
Bu işin mimarisi vs si yok. Herkesin elindeki sabit donanıma adam oyunu en doruklarda bile optimize edebilir işi kolaydır çünkü tek tip donanıma göre optimizasyon yaparlar. Aradaki farkı anlamıyorsunuz pc ile kıyaslıyorsunuz. Elinizde olsa ps4 e windows yükleniyor diyeceksiniz. Apple buyüzden marka oldu donanımına göre yazılım yaptı. 5 gb lık ram ile yaptığın işin fazlasını 1 gb ile yapıyorsun apple cihazlarında. Sebep ? Yazılım optimizasyon donanım yazılım uyumu.

stun

15.8.2015 21:23:22

+1
yaptigi oyun dying light girdigi trip witcher 3 turk kızı sanki

Fox90

15.8.2015 21:20:38

0
Anlaşılan o ki yeni nesil konsollarla birlikte pc donanım satışı azalmış durumda. Çıktığjndan beri konsolun gücü tartışılıyor anlamıyorum bu insanların beyni neden bukadar kıt kosnsol donanımını adam masaüstü pc ile karşılaştırıyor. Konsol donanımı konsola özeldir oyunlar bu konsola optimize edilir. Oyun yapımcıları gerektiği kadar çalıştığı takdirde senin 3 katı güçlü pc inden daha performanslı oyunlar çalıştırırlar bu konsol üzerinde. Aynı şey apple için de geçerli. Neden hiçbir oyun hiçbir ıphone da kasmıyor ? Bu yapımcılar oyunu bitirmeden piyasaya sürmeye başladı. Oyun çıkmadan dlc si çıkar oldu. 3 senede 5 saat sürecek oyun yapar oldular şimdi de konsolun gücü yetmiyor diyolar. Bunlara mı inanacağız.

BorgaXxX

15.8.2015 20:26:43

+1
İçinde ne olup ne olmadığı önemli değil. Global olarak sabit bir donanıma sahip olması ve kapalı sistem olması yeterli. Belli bir sistem için optimizasyon yapmak masaüstü ve laptopların dahil olduğu milyonlarca donanım yazılım kombinasyonuna sahip sistemlere optimizasyon yapmaktan çok daha kolay. Kutunun içinde ne olduğu çokta önemli değil.

Citizen'in Pengueni

15.8.2015 20:25:17

0
Adamlar ya reklam yapıyor yada fantazik bir iş peşindeler. Belki bu iş cpu yu çok fazla yoruyordur adamlarda konsollara güvenemiyor olabilir. Konsollar biraz daha pahalı olup daha güçlü olabilir di.

TheStarBox

15.8.2015 20:06:26

0
quote:

Orjinalden alıntı: Hümiyettin PS3'ün en iyi oyunları son yıllarında çıkmadı mı ? Belki bu donanımları da en iyi şekilde kullanacak yazılımlar üretilir.
tamamda hocam ozamanki mimari ve donanım sistemi bilgisayardakinden farklıydı. ozamanlar 256 mb ram ile gta 5 oynuyorduk ve konsol mimarisinde yeterliydi. Ancak şimdiki konsollar üretim maliyetini azaltmak ve oyun geliştirmeyi kolaylaştırmak için konsolları adeta birer "onboard" pc ye çevirdi.yani şuanda dışında ps4 yazan konsolun içinde fx8350 işlemci ile hd7850 bulunan bir masa üstü pc sinden farkı kalmadı.

TheStarBox

15.8.2015 19:59:03

+1
çok normal 7850 ile buraya kadar abi. 3-4 sene öncesinin bile orta-alt seviye olan bi ekran kartından bahsediyoruz. şimdilerde kaç kişi bilgisayarında 7850 kullanıyorki? eee yersen 400$ a okadar oluyor.bu konsollar çıktığında zaten herkes demişti donanımcılar konuşmuştu,bu nedir?, bu yetmez bunla olmaz denmişti.hani hep bi hayal varya konsolcuların içinde işte ilerledikçe daha güzel olacak falan diye.hiç sanmıyorum dahada kötü olacak çünkü özellikle ps4 çağın gerisinde kalacak.hadi xbox one dx12 ile son güncellemeleri alacak mimarisini birazda olsa yeniliyecek yazılım olarak.ama ps4 ne yapacak bilmiyorum.heleki önümüzdeki 2 sene içersidne çıkan tüm oyunlar ps4 de büyük ihtimal ile medium-low grafik seviyesinde oynanacak.xbox one a directx 12 ne kadar bilemediğim için onun hakkında bi fikrim yok ama ps4 de durum böyle.alışın.

Final Getsuga Tenshou

15.8.2015 19:58:15

0
Bence haklılar. Konsollar çıkalı kaç sene oldu ama şimdiden 1080p açamadıkları oyunlar mevcut. Hatta bunları da öyle güzel yiyor ki konsol fanboyları. Mesela Order 1866. Oyun sözde 1080p. Kenardaki sözde "sinematik" olması için yapılan çerçeveleri saymazsak.

Hümiyettin

15.8.2015 19:48:19

+1
PS3'ün en iyi oyunları son yıllarında çıkmadı mı ? Belki bu donanımları da en iyi şekilde kullanacak yazılımlar üretilir.

BlackBeasT

15.8.2015 19:12:54

-1
quote:

Orijinalden alıntı: EyesNight

Adam 980'le 25 30 fps almıyor muş muş yok canım daha neler ya dostum atıyorsunuz Allah aşkına böyle atmayın donanım bilgisi olan ve gerçekten elinde bu donanımlar olupta denemiş olanlar gelsin ne olursun
Kolayı var.... Eğer ortaya 1 iddaa atıyorsa elindeki gtx980in gpu-Z raporunu eklesin... Genele yazıp 980 altında Dyinglight 35 fps gördüğünü yazıyorsa bunu ispatlama ile yükümlü... Sonra işi kelime oyunlarına döküp 2100tllik 980 vardıda sattım yada 1şey ispatlamak zorunda değilim vs.. yazıyorsa .................
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Rindaman

15.8.2015 19:10:38

0
son zamanlarda hiçbir oyunun sonunu getiremiyorum.. grafik kasacaklarına biraz daha oynanabilirlik katsınlar...

onur89tr

15.8.2015 18:59:51

0
Bundan sonraki nesli düşünüyorlarsa, işe kopan kol bacak, kafa, iç organların fırlamasıyla ve daha iyi kan efektleriyle başlayabilirler...

BSC Misafiri

15.8.2015 18:47:42

+1
quote:

Orjinalden alıntı: Lorkand Ne kadar inkar ederseniz edin bu konsollar çok dayanmaz.Optimizasyon falan değil kardeşim. Konsolların donanımı belli gücü belli bu jenerasyon çok kısa sürede bitecek max 3 sene daha dayanırlar. Artık teknoloji çok daha hızlanıyor. PS3 dönemi gibi değil artık. Şu an bile Konsollar oyunları doğru düzgün çalıştıramıyor. Eğer PC'de grafikler gelişmiyorsa sebebi konsollardır. Çoğu oyun medium'da FPS droplarıyla çalışıyor. İster kabullenin ister kabullenmeyin sadece Techland değil çoğu firma aynı şeyi düşünüyor ama söylemiyorlar. Bu konsollar 2-3 yıl sonraki oyunları kaldıramazlar. Bugünküleri zor kaldırıyorlar.Olan PC'ye oluyor konsollar çok kasmasın grafikleri düşürelim ama konsol oyuncularına da haksızlık olmasın (Sony ve Microsoft sayesinde) grafikleri düşürelim. PS4 almış biri olarak çok pişmanım.
Aga söyle oyun yapımcılarına hayvan gibi grafiklerle sadece pcye çıkarsın o zaman oyunlarını hadi hodri meydan.Kim kime ne oluyor görelim.

orangeblu

15.8.2015 18:44:36

-7
Yaw he he yapamıyoruz demiyorda. Anca ubisoft gibi cihaza laf atın. Geçen nesle gta 5 gibi bir oyun çıkıyorda bunların kıytırık oyunu bu nesle çıkmayacak öylemi. Dying Light o kadar dandikki ben x360/ps3e de gelir diye düşünüyordum ama üşenmişler yapmaya. İlki çöp ikinciside çöp olur.

2K

15.8.2015 18:20:02

0
Dying Light'ı PS4 de oynama fırsatı bulmuştum uzaktaki ağaçların detayları gerçekten çok kötü gözüküyordu genel olarak 30 FPS olsa da yangın olduğu zaman 20'lere kadar düşüyordu, kısacası konsol gerçekten zorlanıyordu. Fakat Dying Light'ı sonradan PC de oynamış biri olarak öyle aman aman grafik yok oyunda tamam zombiler çok detaylı ve ekranda bir sürü zombi görüyoruz ama genel olarak öyle teknolojiye abanan bir yanı yoktu. Kaldı ki ilk çıktığı zaman PC'lerde bile düzgün çalışmıyordu.

personalcomputer

15.8.2015 18:10:21

-2
Optimizasyon yapamazsa bu şirket batar. Ne kadar iddialı olduğuna değil, ne yapabildiğine bakar insanlar.

EyesNight

15.8.2015 18:05:58

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

İnanalım mı şimdi bu yazdıklarına? GTX 980 orta seviye denilebilecek bir işlemciyle dahi Dying Light'ı Max@1080p ayarlarında 70-80 FPS'in altına düşürmeyen bir ekran kartı, ne 20 FPS'sinden bahsediyorsun onboard grafik kartı mı bu? Daha iki cümleyi bir araya getirip yazamayan insandan PC parçalarını bir araya getirip çalıştırmasını mı bekleyelim bunu mu söylüyorsun ayrıca?
Adam elinde olmayan şeylerle güzel yalan atabiliyor milletçe alkışlıyoruz :D

powersmachine54

15.8.2015 17:34:08

-1
Bu nesilde konsollar güçsüz değil.Quantem break yeni oynanış videosunu görmediniz mi? resmen adamlar çok gerçekçi yapmışlar.Ve sony tarafırda da uncharted 4 oda gerçekçi bu daha başlangıç 2018,2019 gibi bu konsolların tam gücünü ancak görebiliriz.Ve daha çok erken konsolları güçsüz görmemek lazım.Ps3 xbox 360 ilk ve son dönemlerdeki oyunlarda büyük farklar var.Şuan bu nesil konsollar daha ilk yılları daha çok zamanı var.Ve konsollar her ne kadar pc mimarisi olsada oyun yapımcılarını yine kolaylaştırmadı Ve yapımcılar daha yeni teknolojiler yeni yazılımlar ve oyun motorların gelişimi gibi birçok aşamadan sonra ancak konsolların tam gücünü göreceğiz.Yani daha konuşmak için çok erken konsollar daha 1,5 yıllarını ancak doldular.Bu nesil cgi göremeksek de ama cgi çok yakın grafikleri göreceğimize ben inanıyorum.Cgi grafikleri belki ps5 xbox two konsollarında görebiliriz.

hacialiyev

15.8.2015 16:48:54

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: Leon
quote:

Orijinalden alıntı: BorgaXxX Yapan yapiyor kardeşim. Bakiniz Witcher 3 , GTA V. Siz yapamiyorsaniz o sizin kodlama alanindaki beceriksizliginizi gösterir. Yüksekten atacağınıza ayaklariniz yere bassin biraz.
Witcher 3 PS4'te 20 fps'e kadar düşüyor oyunda hiç akıcılık yok. GTA 5'te de arabayla hızlı gidince takılmalar oluyordu CPU'dan dolayı şuanda ne durumda bilmiyorum. Yeni nesil konsolların GPU'su gayet yeterliyken o tablet CPU'su her şeyi berbat ediyor.
Kardeşim senin ps4 te sorun var o zaman,ben hiç gta 5 in bir kere bile takıldığını görmedim ve oyun çok akıcıydı...Gelelim CPU-GPU işine konsollarda güç olarak geride kalan CPU değil, GPU eğer şuanki ekran kartından daha iyi bir ekran kartı olsaydı konsollarda,kesinlikle şuan gta 5 i 60 fps,batlefield 4 ü 1080 p 60 fps oynuyor olacaktık..Ha şuanki halleri ps3 ten sonra yetiyor bana,bunları grafik hastaları düşünsün...Ben daha pc de konsollarda oynadığım oyunlardan daha grafikli oyun göremedim..Ama nasıl oluyorsa bu konsollar pc den geri kalıyor...
Ya arkadaşım sen nasil ps4 de gta 5 hiç takılmadan oynadığını iddia edersin ya. hiç mi arabayla hizli giderken arada takilma olmadi bunun aksini iddia edemezsin. Guncellemeden sonra biraz düzeldi ama yinede yoğun ortamlarda arada takilma gibi oluyor İnsanları yalnış bilgilendirmeyin

Hoid

15.8.2015 16:00:52

-1
Vulkan gelirse PS4 e Tambora Dağı gibi patlar , grafiklerde çığır aşarlar eğer bu DX ve Vulkan bu kadar etkiliyse tabi

mementopolis

15.8.2015 15:44:52

0
quote:

Orijinalden alıntı: MALTHAEL Bunlar XO ya dx 12 desteğinin geleceğini bilmiyorlardır . MicoSoft XO ya dx 12 desteğini verdiği zaman ESRAM'inde gücüyle bu oyunu rahatlıkla kaldıracaktır . Fakat SONY tarafında bir gelişme yok PS4 kaldırmayabilir . Çok beğenilirse PS5 döneminde remastered olarak gelir zaten konsol remastered konsoluna döndü aynı geleneği 5. seride de devam ettirirler . PC de ise yağ gibi akar zaten PC MASTER RACE !
APU 'ların mantığı zaten bu, DX12 ile Microsoft , Cloud hesaplaması ile pekiştirir sadece. Ve ilk etapta sadece PC'ler için düşünüldü. Linux Tabanlı Ps4 'de ister ise Vulkan'ı getirir. Uncharted ve Last of Us OpenGL destekli motorlardan yapıldı (aktarılsa vsvs). Tabi bu konuda yanlışım var gibi bir his var ama Neyse.

SOLID SNAKE

15.8.2015 15:37:12

-1
.

BSC Misafiri

15.8.2015 15:34:23

0
Zaten optimizasyon özürlü bir oyundu çok güçlü bir sisteme sahiptim ve doğru düzgün oynayamadım bence bu oyunun üstün özelliklere sahip olması veya konsolların yetersizliğiyle alakası yok iyi optimizasyon yapılamamasıyla alakalı. Biraz uğraşsınlar artık.

BSC Misafiri

15.8.2015 15:33:57

-2
quote:

Orjinalden alıntı: Leon
quote:

Orijinalden alıntı: BorgaXxX Yapan yapiyor kardeşim. Bakiniz Witcher 3 , GTA V. Siz yapamiyorsaniz o sizin kodlama alanindaki beceriksizliginizi gösterir. Yüksekten atacağınıza ayaklariniz yere bassin biraz.
Witcher 3 PS4'te 20 fps'e kadar düşüyor oyunda hiç akıcılık yok. GTA 5'te de arabayla hızlı gidince takılmalar oluyordu CPU'dan dolayı şuanda ne durumda bilmiyorum. Yeni nesil konsolların GPU'su gayet yeterliyken o tablet CPU'su her şeyi berbat ediyor.
Kardeşim senin ps4 te sorun var o zaman,ben hiç gta 5 in bir kere bile takıldığını görmedim ve oyun çok akıcıydı...Gelelim CPU-GPU işine konsollarda güç olarak geride kalan CPU değil, GPU eğer şuanki ekran kartından daha iyi bir ekran kartı olsaydı konsollarda,kesinlikle şuan gta 5 i 60 fps,batlefield 4 ü 1080 p 60 fps oynuyor olacaktık..Ha şuanki halleri ps3 ten sonra yetiyor bana,bunları grafik hastaları düşünsün...Ben daha pc de konsollarda oynadığım oyunlardan daha grafikli oyun göremedim..Ama nasıl oluyorsa bu konsollar pc den geri kalıyor...

BSC Misafiri

15.8.2015 15:33:33

+1
Konsolcu arkadaşlar eğri oturalım doğru konuşalım şimdi bi geçmişe gidersek ps1,ps2 hatta ps3 çıkışlarında pc lerden bir tık öndeydi en azından çıkışlarında ama ps4 ve xbox one bak çıktığında tablet işlemcili orta seviye ekran kartı ee doğal olarak nereye kadar götürecek hergün yeni teknolijeler çıkıyor yok saç kıl efekti felan derken bunlar hep darboğaz yapıyor hem cpu hem gpu da,bi de millet yazıyı tam okumamış adam diyor ki yeni bişeyler geliştiriyor bu oyun motoru olur ne bilim işte sonuçta donanıma yük bindirecek özelliklerden bahsediyor niye hemen konsolcular ayaklanıyor sanki pc de oynansa 2000 tl lik kart isteyecek belki de fazla o yüzden korkmanıza gerek sonuçta tüm firmalar kar odaklı olduğuna göre kaldırmıyorsa o oyunda doğal olarak çıkmayacaktır.Burda asıl şikayet etmesi gerekn biz pc lerdir her ne kadar ben oynamasam da sevmesemde batman faciası ortadayken konsolda akıcı bi şekilde oynadığınız için sevinmelisiniz.Oyun yapımcıları sonuçta pc optimizasyon konusunda özürlüler konsol odaklı olduklarından.

BSC Misafiri

15.8.2015 15:33:25

0
Arkadaşlar haklısınız bu konsollar çıkalı uzun bir süre olmadı ve gerçekten de taksidini halen ödeyecek arkadaşlarda vardır:))) Ama zaten bu cihazlar ilk tanıtıldığı dönemde bir çok editör arkadaş ve oyun sektöründeki Bilirkişiler bir önceki nesil farkını göremiyeceğimiz konusunda hemfikirdi. Çıktığı dönemin teknolojik nimetlerinden tam olarak faydalanmıyan ve sahip olduğu donanım ile daha piyasaya sürüldüğü gün üst düzey bir pc ye kafa tutamıyan yeni nesil değilde daha çok geçiş ve arakonsolu görünümünde cihazlardı. Sanki alelacele piyasaya sürülmüş izlenimi vermişti. Optimizasyon konusunda da hakkınız var. Fakat gerçekçi olalım bu nesil konsollar hem donanım performans olarak hemde oyun arşivi olarak çok zayıflar. Yıl 2015 hala konsollarda 1080p 30 fps verebilecek mi diye kaygılar var ise optimizasyon için oyun üreticilerine değilde ucuza konsol maledeyim oyun satışından vurgunu vururum zihniyetin deki konsol üreticilerine eleştiri yapılsa bence daha yerinde olur. Umarım bir sonraki nesil hakkını verir. Birde 4k 30 fps verecek mi diye tartışmalar çıkarsa o dönem içersinde hiç şaşırmam:)))

BSC Misafiri

15.8.2015 15:33:12

+1
Cep telefonu firmalarının ürettiği amiral gemi modellerine bir bakarmısınız. Fiyatlar 3000 tl ye neredeyse varmış durumda. Ve Memleketimde bir çok insan taksitle veya 2 yıllık anlaşma ile bu cihazları satın alıyor. Hele marka bağımlılığı var ise peynir ekmek gibi satılıyor. Acaba modern Kombat da benim cihaz kaç fps alır? Akıcı oynatırmı diye sorular işlemci performansı konusunda ve donanımda düellolar antutu benchmark lar tabiri caiz ise benim baba senin babayı döver misali muhabbetler. Ve sadece belki 2 yıl bize eşlik edecek cihazlar için bu kadar tantana yapılıyor ve bu yüksek fiyatlar ödeniyor. Eminim ki minimum bize 5 yıl eşlik edecek bu konsollarda atıyorum 1500 tl yerine 2000 veya 2300 olsaydı bir çok insan taksitle de olsa bu cihazları satın alırdı diye düşünüyorum . Zaten gerçek bir oyun düşkünü ve oyunseverinde fiyat konusuna pekde takılacağını zannetmiyorum. Emin olun aradaki o fiyat farkına daha yüksek bir donanım koyulsaydı şu an hiç bir firma ne böyle bir açıklama yapardı ne optimizasyon ne 1080p 30 fps tartışmaları nede pc de daha güçlü bir oyun olacak açıklamaları olmazdı en azından bu neslin ilk 3 yılı için. Kısaca bu nesilde tek tartışılacak ve kıyaslanacak şey konsolların sahip olduğu oyun kütüphanesi ve özel oyunları olurdu. Bu nesilde konsollar az maliyet çok kar sistemi ile çıktı. Zaten eski oyunların pişirilip tekrar önümüze konması kanıtı en azından performans dertleri yok:))) Eee buna birde az emek çok dlc zihniyetin deki oyun firmalarıda bir ikisi haricinde eklenince olan biz oyun severlere oldu. Umarım bir sonraki nesil bu şekilde donanım özürlü gelmez Ve geniş bir oyun yelpazesinde keyifli zamanlar geçiririz. Saygılar...

BSC Misafiri

15.8.2015 15:32:58

0
Yeni nesil konsola bak

BSC Misafiri

15.8.2015 15:32:11

-1
quote:

Orjinalden alıntı: ghostliving
quote:

Orijinalden alıntı: EyesNight

Bence fanboyluğun bunu sana yazdırdı şuan oyunu oynuyorum en ufak sıkıntı yaşamıyorum lütfen oyunu alıcaklar için böyle saçma yorumlar yapıp insanları yanlış yönlendirmeyin ve evt adamlar haklı yeni nesil yok ortada dostum gözün aç
Bende gtx 980 devar playstation 4 de. İkisinin de fanı degilim. Dyinglight i ilk yukledigimde amd fx8320 ve gtx 980 im vardi fps 21 lerekadar dusuyordu ve 35 i gecmiyordu. Bende i7 4770k ve asus rog anakarta gectim paraya kiyip ve birden hop oyun 60 fps oldu. Ayni zamanda arma 3 de amd islemcide ozurlu ben arma 3 oynadigim icin intel e gectim, Dying light icin degil. Burada bizzat tecrubemi soyluyorum bos yere sadece bir platforma sahip bebeler gibi laf etmiyorum. Ve emin ol pc ye ps4 ten daha cok harcama ediyorum, ps4 un 3 kati fiyat ediyor sadece kasam ve halen daha steam e para dokuyorum.
İnanalım mı şimdi bu yazdıklarına? GTX 980 orta seviye denilebilecek bir işlemciyle dahi Dying Light'ı Max@1080p ayarlarında 70-80 FPS'in altına düşürmeyen bir ekran kartı, ne 20 FPS'sinden bahsediyorsun onboard grafik kartı mı bu? Daha iki cümleyi bir araya getirip yazamayan insandan PC parçalarını bir araya getirip çalıştırmasını mı bekleyelim bunu mu söylüyorsun ayrıca?

BSC Misafiri

15.8.2015 15:28:37

+1
Hangi güc, konsolda güc var biz mi bilmiyoruz durum ortada 1 kaç yıla çil yavrusu gibi dökulur

MertKarakus

15.8.2015 15:23:22

0
Bir sey fark ettim, yorumlarda arti alan yorum neredeyse yok :D. Nefret toplumu :DD Anlamiyorum heriflerin i*tligi neden siz fanboyluk yapiyorsunuz veya olumsuzluk belirtiyorsunuz? Birakin almayin. Ureticiye en buyuk ceza tuketicinin olmamasidir. Kafaniz rahat olsun yahu. Ayrica not duseyim; yapimcilarin sahtekarligi midir yayincilarin sahtekarligi midir nedir, Arkham Knight bize gosterdi. Artik herhalde oyunlar ciktiktan sonra optimizasyon sureci gerceklesiyor.

cepAnkara

15.8.2015 15:14:46

-2
quote:

Orijinalden alıntı: MALTHAEL Bunlar XO ya dx 12 desteğinin geleceğini bilmiyorlardır . MicoSoft XO ya dx 12 desteğini verdiği zaman ESRAM'inde gücüyle bu oyunu rahatlıkla kaldıracaktır . Fakat SONY tarafında bir gelişme yok PS4 kaldırmayabilir . Çok beğenilirse PS5 döneminde remastered olarak gelir zaten konsol remastered konsoluna döndü aynı geleneği 5. seride de devam ettirirler . PC de ise yağ gibi akar zaten PC MASTER RACE !
+99999999999999

cepAnkara

15.8.2015 15:13:35

-1
Bir kaç yıl sonra cihaz hiç oyun kaldırmayacak zaten Infamous Second Son oyununda darboğaz yaptığında cihaz kendni göstermişti

FerdosParadise

15.8.2015 14:21:02

-5
PC oyuncularının sadece %34'ü oyunları 1080p'de çalıştırabiliyor! Steam'den gelen bilgiler şaşırttı, 4K oyun oynayanlar %1'den bile az! https://archive.is/xeBBb

BorgaXxX

15.8.2015 13:30:34

0
Almanya gibi ekonomimiz olsun 1600 TL ye gidip i7 işlemcili GTX 980 li bilgisayar alabiliyor olalım o zaman konsolun yüzüne bakmaz kimse ama herkesde high-end bir bilgisayar yok ne yazık ki.Ayrıca kodlama alanında bir bilgin var mı bilmiyorum fakat Optimizasyon geliştirme sürecinde çok önemli bir yere sahip. Ama çok uzun süren ve zahmetli bir proses. Bu nedenle oyun firmaları buna maddiyat ve zaman yatırımı yapmayı pek sevmiyor onun yerine oyunu yarım yamalak çıkartıp birdahaki sene yeni bir oyuna yatırım yapmayı uygun görüyor. Şuanki donanımların %30 civarındaki gücünü kullanabiliyorsun yazılımla ileride biri donanım seviyesinde (DirectX gibi)bir api bulupta donanımların teorideki tam gücünü kullanmayı başarırsa bambaşka şeyler görürüz. Ama ne yazık ki buda donanım üreticilerin işine gelmiyor. Böyle birşey olsa her sene yeni çıkan ekran kartlarına kim yatırım yapacak.

c4eva

15.8.2015 13:27:22

0
Valla insanların gözü harbiden hiç doymuyor hep aç hep aç. ps1 oyunlarını vakit buldukça hala zevk alarak oynarım.Grafikleri 4k mı oyunların değil ama bir silent hill olsn bir metal gear olsn halen çoğu süper grafikleri oyunlara on basar.Tabi insanlar artık oyundan alacağı zevki grafikleri üzerine yoğunlaştırmış göze ne kadar iyi gelirse o kdar güzel olacağı sanılıyor.Birde ağzından salya akan grafik kartı manyakları varki onlarla sohbet bile edilmez.Daha düne kadar ps3 ün yda xbox 360 ın grafiklerine hayran bakanlar şimdi maalesf yerin dibine sokuyor Yakında ps4 ve xbox one da öyle olacak maalesef.Halbuki her neslin farklı bir tadı yok muydu.Ne çabuk unutuldu ps1 deki tenchu veya xboxtaki fable.Tartışmalara gülüyorum boş işler bunlar sonuçta burada bir kazanan olmayacak aksine diğerleri gibi unutulup gidilecek.

Uncy

15.8.2015 13:09:39

-2
Yapamiyoruz demiyorlar da gucsuz diyorlar evet cok guclu degiller ama yaoilmayacak gibi de degiller

Persona_Non_Grata

15.8.2015 13:09:23

-2
aramızda daha remastered nedir, remake nedir bilmeyenler var. ama akıl vermeye gelince üstlerine yok bunların.

Dark-Samurai

15.8.2015 12:45:39

0
Ps4 harika konsol, exclusivleride canavar gibi. Exclusive oyunlar bize yeter de artar. [:'(]

Ankano

15.8.2015 11:46:53

0
Isterlerse oyunu sadece PC ye cikarsinlar,birkac aya iflas haberlerini gorelim.Oyle yada boyle,oyun sektoru konsollar uzerinden yuruyor.

hacialiyev

15.8.2015 11:46:04

-1
quote:

Orjinalden alıntı: Xdian halen cihazda şu oyun yapıldı, yok 256mb ile last of us yapıldı diyen ergenler var. oyundaki görüş mesafesi ne kadardı? kaplama detayları ps4te remake sürümü olmasına rağmen günümüz için yeterli değil. Oyunun kalitesi konusunda söylenecek söz yok. ama cihazı (ps4/xboxone) aldınız diye cihazı yüceltmenin anlamı yok. biraz aşın artık. hayatında oyun yapımında bulunmamış klavye çocukları burada yazılımcı, donanım mühendisi kesiliyor. en basit örnek bf4 tüm sürümleri orijinal olarak almış biri olarak ps4/xboxone daki grafik kalitesini gördükten sonra verdiğimiz parayı hak eden konsollar olmadığını gördüm. Sony/microsoft konsol yaparken acaba en düşük maliyetle ne kadar kâr ederim mi diyor? yoksa 1080p full aa af açılabilecek cihaz yapma derdinde mi?
Acimasiz gercekler o ps4 un fiyati iki aydir calisiyorum ama cop

neo-life

15.8.2015 11:44:45

-1
Yapımcının demek istediğini 3 kelimeyle özetlemek gerekirse ''PC MASTER RACE !''

Xdian

15.8.2015 11:07:52

-1
halen cihazda şu oyun yapıldı, yok 256mb ile last of us yapıldı diyen ergenler var. oyundaki görüş mesafesi ne kadardı? kaplama detayları ps4te remake sürümü olmasına rağmen günümüz için yeterli değil. Oyunun kalitesi konusunda söylenecek söz yok. ama cihazı (ps4/xboxone) aldınız diye cihazı yüceltmenin anlamı yok. biraz aşın artık. hayatında oyun yapımında bulunmamış klavye çocukları burada yazılımcı, donanım mühendisi kesiliyor. en basit örnek bf4 tüm sürümleri orijinal olarak almış biri olarak ps4/xboxone daki grafik kalitesini gördükten sonra verdiğimiz parayı hak eden konsollar olmadığını gördüm. Sony/microsoft konsol yaparken acaba en düşük maliyetle ne kadar kâr ederim mi diyor? yoksa 1080p full aa af açılabilecek cihaz yapma derdinde mi?

Hoid

15.8.2015 10:33:09

-5
Bunlar XO ya dx 12 desteğinin geleceğini bilmiyorlardır . MicoSoft XO ya dx 12 desteğini verdiği zaman ESRAM'inde gücüyle bu oyunu rahatlıkla kaldıracaktır . Fakat SONY tarafında bir gelişme yok PS4 kaldırmayabilir . Çok beğenilirse PS5 döneminde remastered olarak gelir zaten konsol remastered konsoluna döndü aynı geleneği 5. seride de devam ettirirler . PC de ise yağ gibi akar zaten PC MASTER RACE !

veli@1144

15.8.2015 10:29:47

0
Eski nesile gta 5 tlou yapan adamlar da var.optimizasyon ozurluyuz demiyor da...

emrahcey

15.8.2015 09:58:16

0
Nvidia'da bu hırs olduğu sürece birşeyler olacaktır.

SOLID SNAKE

15.8.2015 09:38:13

-1
Yapimci dapc cilerde bos bos konusuyor. Konsollarin Gucleri yetsede yetmesede bipe bipe o konsola gore oyun yapacaklar sahipsiz pc ye gore degil. Yayinci o oyunu konsolda edeceksin diyecek oldu bitti. Batman Arkham knigt hala yama bekliyor ne oldu pc surumunu port ettirdiler salladilar. Gucu yetmeyen konsol sahipleri daha iyi grafikle 100 kere bitirdi oyunu. Gtx 980 i olan da 30 fps de low grafiklerle batman oynayamiyo yani o konsollar guclu olsun olmasin bipe bipe oyunlarini o konsola gore yapacak pc yede dandik port.

Lorkand

15.8.2015 09:36:06

+3
Ne kadar inkar ederseniz edin bu konsollar çok dayanmaz.Optimizasyon falan değil kardeşim. Konsolların donanımı belli gücü belli bu jenerasyon çok kısa sürede bitecek max 3 sene daha dayanırlar. Artık teknoloji çok daha hızlanıyor. PS3 dönemi gibi değil artık. Şu an bile Konsollar oyunları doğru düzgün çalıştıramıyor. Eğer PC'de grafikler gelişmiyorsa sebebi konsollardır. Çoğu oyun medium'da FPS droplarıyla çalışıyor. İster kabullenin ister kabullenmeyin sadece Techland değil çoğu firma aynı şeyi düşünüyor ama söylemiyorlar. Bu konsollar 2-3 yıl sonraki oyunları kaldıramazlar. Bugünküleri zor kaldırıyorlar.Olan PC'ye oluyor konsollar çok kasmasın grafikleri düşürelim ama konsol oyuncularına da haksızlık olmasın (Sony ve Microsoft sayesinde) grafikleri düşürelim. PS4 almış biri olarak çok pişmanım.

MiyopBey

15.8.2015 09:31:23

+2
Ya adamlar ilgi çekmeye çalışmış, sizde burada birbirinizi yiyorsunuz. :D Dying Light 2 bal gibi Xbox One'ada çıkacak, PS4'ede çıkacak, ikisinde de güzel gözükecek. Konsollar olmasa bile oyunlar o kadar hızlı gelişmeyecekti, CGI kalitesinde oyun felan olmayacaktı güzel PC fanboy dostlarım. Sizin hayal dünyanızdaki gibi olsaydı, donanımlar deli hızla gelişecek, donanımların gücü sürekli artacaktı. Bazı oyunların, grafik motorlarının geliştirilmesi için uzun süreler gerekebiliyor. Yani bu demek oluyor ki, sizin hayal ettiğiniz donanımların gelişme hızıyla, oyunlar daha çıkmadan eskimiş olacaklardı. Ve hiç bir yapımcı böyle birşey istemez. Belkide bu yüzden, çoğu kişi oyun yapmaktan kaçınacak, video oyunları bu kadar popüler olmayacaklardı. Donaımların ne kadar pahalı olacağından bahsetmiyorum bile. Hadi canım olur mu öyle şey diyenler akıllı telefon dünyasını bir düşünsünler.

Zarbo257

15.8.2015 08:25:02

+4
PS4 sahibiyim ama adamlar haklı fanboyluğun alemi yok bize yeni nesil diye sattıkları konsolların exclusiveler harici hiçbir özelliği yok.Özellikle açık dünya oyunları gibi grafiği yoğun olan oyunlarda konsollar çok geri kalıyor.Arada istisnalar var misal Batman Arkham Knightta hiç fps düşmesi yoktu ama oda oyunun yarı açık dünya olmasından ve şehrin boş olmasından kaynaklıydı.

hacialiyev

15.8.2015 07:41:53

+1
Sony bunu daha once 256 mb ramla uncharted the last of us gow la yapti. Bu sozler konsollari asagilamak icin soylendi ve hakaretdi. Ps4 le daha neler yapilir siz dusunun

David Attenborough

15.8.2015 07:05:51

-3
Yeni nesil konsolların çöp olduğunu bilmeyen yok. Witcher 3, GTA 5 diyenler de ayrı komedi zaten. Medium ayarlarda 20 fps oyun oynayıp da kendilerini avutuyorlar. Üstelik adamlar yeni şeyler deneyecekler, belki bir şehri komple oyuna aktaracaklardır. Ya da yeni grafik teknolojileri kullanacaklardır. Öyle Uncharted gibi çizgisel bir oyun da olmayacak. Yapımcılardan tek isteğim şu dandik konsollar yüzünden oyunu Pc'ye yapacaklarından daha kötü bir şekilde çıkarmasınlar. Onlar 15 fps oynasalar da aradaki farkı algılayamazlar zaten.

Megathrone26

15.8.2015 06:26:53

-4
Böyle açıklamalara karnım yok artık. Bu cihazların daha 5 6 senesi var. Boş konuşuyor

Persona_Non_Grata

15.8.2015 04:05:44

-3
yav he he. sen Nisanı bekle techland efendi, görecen gücü.

s4hacioglu

15.8.2015 02:19:04

0
Bu oyun için herşey güzel giderken niye böyle saçma sapan şeyler ortaya atarlar. Bırak konsollara çakmaya, ordan ekmek yiyorsun.

ploff

15.8.2015 02:18:04

+4
Ülkemde iş konuşmaya gelince, bir çok kişi oyun yapımcılarından veya programcılardan çok daha bilgili.. Gel gelelim bir şeyler üretmeye gelince ortada kimse yok! İşin trajikomik kısmı, haberın baslıgını gordugum anda yazılan yorumları, kavgaları tahmın edebılmem :)))

mementopolis

15.8.2015 01:13:56

+3
Zaten yaptiginiz oyunlari sevmiyorum ayrica pekte, o kadar da kaliteli bir yapimda degildi.

SOLID SNAKE

15.8.2015 01:08:35

+2
quote:

Orijinalden alıntı: EyesNight

Bence fanboyluğun bunu sana yazdırdı şuan oyunu oynuyorum en ufak sıkıntı yaşamıyorum lütfen oyunu alıcaklar için böyle saçma yorumlar yapıp insanları yanlış yönlendirmeyin ve evt adamlar haklı yeni nesil yok ortada dostum gözün aç
Bende gtx 980 devar playstation 4 de. İkisinin de fanı degilim. Dyinglight i ilk yukledigimde amd fx8320 ve gtx 980 im vardi fps 21 lerekadar dusuyordu ve 35 i gecmiyordu. Bende i7 4770k ve asus rog anakarta gectim paraya kiyip ve birden hop oyun 60 fps oldu. Ayni zamanda arma 3 de amd islemcide ozurlu ben arma 3 oynadigim icin intel e gectim, Dying light icin degil. Burada bizzat tecrubemi soyluyorum bos yere sadece bir platforma sahip bebeler gibi laf etmiyorum. Ve emin ol pc ye ps4 ten daha cok harcama ediyorum, ps4 un 3 kati fiyat ediyor sadece kasam ve halen daha steam e para dokuyorum.

powersmachine54

15.8.2015 00:56:02

-4
Madem yeni nesil konsollar güçsüz.Gta 5,witcher 3 gibi oyunlar gayet konsolların güçsüz olmadığını gösterir.Optimizasyonu iyi yapamıyoruz diyeceğine,konsollar güçsüz deyip bahane buluyorlar.Xbox one tarafında 1080p açık dünya forza horizon 2,forza 6 1080p 60 fps 450 araba geow ultimate edition adamlar resmen ilk oyunu xbox one yeniden yapmışlar.Ve halo 5 1080p 60 fps ayrıca ps4 tarafına gelince çoğu oyunları 1080p ve multiplatform oyunları 1080p 60 fps bence konsollar güçsüz değil.Sadece her ne kadar pc mimarisi olsalarda optimizasyon işini bazı firmalar iyi yapamıyorlar.Ve ps4 shader sayısı fazla ve gpusu güçlü xbox one tarafında da 32 mb esram 200 gb buluyor.Bide cpusu xbox one güçlü bide dx12 oyun yapımcılarının xbox one oyun yapmalarını kolaylaştıracak.Konsolları belirli bir ömür için tasarlıyorlar.Bide konsollar düşük donanımla iyi grafik vermesidir.Eski nesilde last of us,uncharted gibi oyunlar ps3 çıktı.Gta 5 gibi multiplatform oyunlarda çıkmıştı.Bahane buluyorlar kodlamaları,fiziksel hesapları gibi optimizasyonu iyi yapamıyoruz demeleri lazım.Ama bahane hemen hazır.Suçu konsollara atmak.

Leon

15.8.2015 00:52:55

+6
quote:

Orijinalden alıntı: BorgaXxX Yapan yapiyor kardeşim. Bakiniz Witcher 3 , GTA V. Siz yapamiyorsaniz o sizin kodlama alanindaki beceriksizliginizi gösterir. Yüksekten atacağınıza ayaklariniz yere bassin biraz.
Witcher 3 PS4'te 20 fps'e kadar düşüyor oyunda hiç akıcılık yok. GTA 5'te de arabayla hızlı gidince takılmalar oluyordu CPU'dan dolayı şuanda ne durumda bilmiyorum. Yeni nesil konsolların GPU'su gayet yeterliyken o tablet CPU'su her şeyi berbat ediyor.

BSC Misafiri

15.8.2015 00:51:57

-5
quote:

Orjinalden alıntı: BlackBeasT Çabuk biletlerini kestiler...
Öyle kolay değil bu işler.Böyle resim koymakla da değişmiyor gerçekler.Hem ne demiş büyükler, resimler Paris,gerçekler Muş.

EyesNight

15.8.2015 00:42:24

-6
quote:

Orjinalden alıntı: ghostliving Optimizasyonu beceremeyen ve grafikleride zaten okadar iyi olmayan bi firma. Amd islemcilerde rezaletti oynanmiyodu oyun daha pc de beceremiyosunuz ki konsola edebilesiniz. Kendi oyun motorlari olan chrome engine cok kaliteli degil zaten. Dyinglight da grafikleri iyi olan bi oyun degildi oynanisi guzeldi o da sadece coop ile.
Bence fanboyluğun bunu sana yazdırdı şuan oyunu oynuyorum en ufak sıkıntı yaşamıyorum lütfen oyunu alıcaklar için böyle saçma yorumlar yapıp insanları yanlış yönlendirmeyin ve evt adamlar haklı yeni nesil yok ortada dostum gözün aç

Guest-ED5D10718

15.8.2015 00:30:23

-6
Bazi konularda hakli olabilirler. Cunku suanki oyunlari bile iyi kaldiramiyorlar. Bazi arkadaslar "Last Of Us gibi" ile neyi kast ediyor bilmiyorum Fakat CGI kalitesinde bir oyundan bahsetmiyoruz... Konsollarin sadece grafik gucu dusuk degil ayni zamanda diger cpu gibi bilesenleri de dusuk seviyede. Zaten oyunlara dikkat edin. Ozellikle Order'a. Oyunun yarisi script sahnelerle dolu. Ve 6 saat suruyor. Bence yapimcilar artik grafiklere yogunlasmaktan ziyade. Cevre detaylarina,senaryoya,dinamiklere ve oyun atmosferine yogunlasmalilar. Grafigi de birakin Crytek gibi firmalar yapsin Yetti artik bu grafim sevdasi o da ayro bir sey zaten Oyun acik dunya. O yuzden ne deseler haklilar... Performans sadece Grafiklere gitmiyor,yapay zeka gibi etmenler de var performans ihtiyacinda. Bir yerden alip bir yerden kismak zorunda kaliyorlar tabi haliyle...

bozcan

15.8.2015 00:15:00

-1
2 tane 980 mi takalım yani? PC'de medium takılan kesim de açamaz o zaman.

redoracle

14.8.2015 23:59:34

0
E pc'ye yapın madem neymiş görelim,sonra yeni çıkacak konsollara çıkarırsınız başarılı bi konseptse.

SOLID SNAKE

14.8.2015 23:49:29

0
Optimizasyonu beceremeyen ve grafikleride zaten okadar iyi olmayan bi firma. Amd islemcilerde rezaletti oynanmiyodu oyun daha pc de beceremiyosunuz ki konsola edebilesiniz. Kendi oyun motorlari olan chrome engine cok kaliteli degil zaten. Dyinglight da grafikleri iyi olan bi oyun degildi oynanisi guzeldi o da sadece coop ile.

White Death

14.8.2015 23:41:18

+3
Eski nesile GTA 5 yapıldı, Last of Us yapıldı, Forza lar God of War 3 ler havada uçtu siz "biz optimizasyonu beceremiyoz yea" diyeceğinize konsol güçsüz diyorsunuz. Oynamayı bilmeyen gelin yerim dar dermiş. Ha saydığım oyunlardan kat kat iyisini yapın öpüp başına koyayım.

BorgaXxX

14.8.2015 23:35:14

-7
Yapan yapiyor kardeşim. Bakiniz Witcher 3 , GTA V. Siz yapamiyorsaniz o sizin kodlama alanindaki beceriksizliginizi gösterir. Yüksekten atacağınıza ayaklariniz yere bassin biraz.

HIGHER

14.8.2015 23:33:04

-3
quote:

Orjinalden alıntı: aterikasedi 2 senesini doldurmamış konsolları öldürmüş adamlar.Onlar da haklı napsınlar.Bu kadar vasat donanımla çıkartırlarsa konsolları olacağı bu.Şu konsollar günümüz teknolojisine ayak uydurup biraz güçlü olsalardı şimdiye cgi tadında oyunlar oynuyor olurduk belki de.
ALAKASI YOK ÇOK BERBAT OPTİMİZASYONLARI VAR HİÇ UĞRAŞMUYOR ÇOĞU FİRMA O KONUDA

BlackBeasT

14.8.2015 23:07:43

+26
Çabuk biletlerini kestiler...

obantr

14.8.2015 23:05:33

0
quote:

Orjinalden alıntı: aterikasedi 2 senesini doldurmamış konsolları öldürmüş adamlar.Onlar da haklı napsınlar.Bu kadar vasat donanımla çıkartırlarsa konsolları olacağı bu.Şu konsollar günümüz teknolojisine ayak uydurup biraz güçlü olsalardı şimdiye cgi tadında oyunlar oynuyor olurduk belki de.
Çok doğru ! +1

aterikasedi

14.8.2015 22:53:57

+15
2 senesini doldurmamış konsolları öldürmüş adamlar.Onlar da haklı napsınlar.Bu kadar vasat donanımla çıkartırlarsa konsolları olacağı bu.Şu konsollar günümüz teknolojisine ayak uydurup biraz güçlü olsalardı şimdiye cgi tadında oyunlar oynuyor olurduk belki de.

gaussfire

14.8.2015 22:50:28

-2
yapan adam yapıyo kardeşim. Bak Naughty Dog 256mb ram li ps3 te "the last of us" gibi bi efsaneyi yapabiliyosa eğer istersen sende yaparsın. Gelmişsin burda laf kalabalıgı yapıyosun

F13

14.8.2015 22:48:39

+1
başarılı bir optimizasyonu beceremiyoruz demiyor da

Cemlat

14.8.2015 22:36:59

+18
Daha durun la millet taksitini bitirmedi...
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Dying Light
+ TAKİBE
AL
93 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız