Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Red Dead Redemption 2'de 200 Hayvan Türü Bulunacak

 
 
Rockstar Games, Red Dead Redemption 2'den yeni ekran görüntüleri paylaştı ve oyundaki vahşi hayvanlar, avcılık ve atlar hakkında yeni bilgiler paylaştı.
 
Rockstar Games tarafından belirtilene göre, Red Dead Redemption 2'de 200 civarında hayvan türü bulunacak ve her biri kendi ortamlarına göre davranıp karşılık verecek. Hepsi karmaşık bir ekosistemin bir parçasını oluştururken sürekli olarak yiyecek zincirindeki yerleri için savaşmak zorunda kalacak.
 
Bu ekosisteme avcılık ve balık tutma mekanikleri ile oyuncular da dahil olacak. Avcılık ve balıkçılık gıda, malzeme ve ek gelir kaynağı elde ederek vahşi doğada hayatta kalmak için temel bir gereksinim.
 
"Çeşitli nehirler, göller ve akarsularda bulunan balıkları avlarken doğru yemi seçmek başarılı bir gün geçirmenin anahtarıdır. Bir hayvanı takip etmek odak ve sabır ister; dikkatli hareket edin ve rüzgarın yönünü izleyin yoksa avınızı kaçırabilirsiniz. Silah ve hayvanın neresine ateş edeceğiniz de çok önemlidir. Etin ve derinin kalitesini etkiler, bu da tüccarların ödeyeceği fiyatı etkiler. Avlayacağınız hayvanın büyüklüğüne göre uygun boyuttaki tüfeğinizi yanınıza aldığınızdan ya da sessiz ve temiz bir avlanma için yay kullanımında ustalaştığınızdan emin olun."
 
Başarılı bir avın ardından et ve deri ile ne yapacağınız size kalmış. Yiyebilir, satabilir, ya da eşya ve kıyafet yapımında craft malzemesi olarak kullanabilirsiniz.
 
Son olarak, Red Dead Redemption 2'de Appaloosa, Arap atı, Shire Atı ve Mustang dahil olmak üzere 19 farklı at ırkı bulunacak. Her biri farklı karakteristik özelliklere sahip olan bu atlar vahşi doğada yakalanabilecek ya da çiftlikten satın alınabilecek.
 
Daha önce de detaylandırıldığı üzere, atınızla kuracağınız bağ çok daha büyük, duygusal ve oynanış ile bağlantılı olacak. İlk oyunda at tek kullanımlık bir araçtı ancak ikinci oyunda at ilişkisi çok daha güçlü ve bu güçlü ilişki atınız için daha fazla performans ve daha fazla özellik anlamına geliyor. En iyi ekipmanlarınızı atınızda tutabilecek ve böylelikle atınız yakında olduğu için hızlı bir şekilde bu ekipmanları kuşanabileceksiniz. Atlar yaralanabilir ve bandaj yaparak atı kurtarmak için tıbbi araçları kullanabilirsiniz. Atınız ölürse bağlanma süreci yeniden başlar.
 
Red Dead Redemption 2, 26 Ekim'de PlayStation 4 ve Xbox One için çıkacak.  
 
Yeni ekran görüntülerine galeri üzerinden ulaşabilirsiniz.

EKRAN GÖRÜNTÜLERİ Bu haber ile ilişkili
Bu haberin bağlantısı
URL
Rockstar Games Take Two PlayStation 4 Xbox One Red Dead Redemption 2 RDR 2
Telltale'ın Çöküşünün Ardından Netflix Halen Stranger Things Oyunu Yapmakla İlgileniyor Worlds 2018 Ön Eleme Grupları Belirlendi
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

27.9.2018 17:54:17

0
quote:

Orjinalden alıntı: porsux
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Oğlum adamlar oturmuş 200 çeşit hayvan modellemiş bunları animasyona dökmüş yok çok önemli değilmiş. Manyak mısınız abi siz beğenmediğiniz şeye bak. Atmosferi daha yukarı taşıyacak bir konu bu.
Bu beklentilerle alakalı birşey. Gerçekten yazılanları anlamaya yönelik okusaydınız size garip bir durum olarak gelmezdi. Tekrarlamam gerekirse, Rdr 2 den (ilk oyunu oynamamış birisi olarak) vahşi batı odaklı kovboy olma hissini sonuna kadar hissetirmesini istediğim en kötü ortalama senaryo ama çok iyi senaryo sunumuna sahip bir oyun bekliyorken, şu ana kadar yapılan reklam ve tanıtım çalışmalarında sanki bu beklentilerimle alakası olmayan daha çok vahşi batıda hayat nasıl ? insanlar o zamanlar ne yapıyorlardı ? gibi daha çok açık dünyanın detayına önem verilmiş bir oyun görmek sadece beni hayal kırıklığına uğratan şey. Hatta daha iyi anlamanız için örnekte verdim, dedimki GTA formülüyle ilerliyorlar bu yanlış. GTA günümüzde geçen ve renkli bir dünyası olmasından dolayı açık dünya detayı insanları cezbedelir. Halbuki RDR de bu formül aynı etkiyi yaratmaz, sıkıcı olur. Orda olması gereken şey GTA formülünden ziyade MAFIA formülüdür. Yani hikayeyi mümkün olan en inandırıcı ve vurucu şekilde anlatmaktır ve western de buna çok uygun bir temadır. Malzemesi boldur. Fakat videolarda ve açıklanan detaylarda 200 çeşit hayvan olacak 20 tane at ırkı olacak falan deniyor sürekli. Ben istiyorumki daha hikayeye yönelik heyecan uyandıracak bilgiler açıklansın. Densinki mesela (tamamen atıyorum şu anda hikakeye dair hiçbir fikrim yok) bazen komançilerle arkadaşlık kurma durumunda kalacağınız bazen bir define için en yakın dostlarınızın ihanetine uğrayacağınız ucu görülemez, kestirilemez vahşi batının zayıflarken tüm kinini boşalttığı en tehlikeli dönemeci sizi bekliyor. Bilmiyorum daha nasıl anlatabilirim. 200 çeşit hayvanın yapılmasındaki emeğe en ufak bir itirazım yok. Mafia + Skyrim tarzının birleşimi birşeyler sunabilirlerse o zaman tamam derim hakkaten denildiği kadar iyi ve önemli bir oyunmuş. Ama bana hiçte bunu yapacaklarmış gibi gelmiyor..
İlk oyunda zaten bu dediklerini bunu başarmışlardı.

:::LOSTPLANET:::

26.9.2018 20:16:04

0
Bu hayvanlardan birinin adı dolar diğerinin adı da "zam fırsatçıları" olsun mu?

aykut291

26.9.2018 14:34:25

0
Çıksında artık oynuyalım.

Expencer

26.9.2018 00:07:17

0
quote:

Orjinalden alıntı: porsux <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Oğlum adamlar oturmuş 200 çeşit hayvan modellemiş bunları animasyona dökmüş yok çok önemli değilmiş. Manyak mısınız abi siz beğenmediğiniz şeye bak. Atmosferi daha yukarı taşıyacak bir konu bu.</blockquote> Bu beklentilerle alakalı birşey. Gerçekten yazılanları anlamaya yönelik okusaydınız size garip bir durum olarak gelmezdi. Tekrarlamam gerekirse, Rdr 2 den (ilk oyunu oynamamış birisi olarak) vahşi batı odaklı kovboy olma hissini sonuna kadar hissetirmesini istediğim en kötü ortalama senaryo ama çok iyi senaryo sunumuna sahip bir oyun bekliyorken, şu ana kadar yapılan reklam ve tanıtım çalışmalarında sanki bu beklentilerimle alakası olmayan daha çok vahşi batıda hayat nasıl ? insanlar o zamanlar ne yapıyorlardı ? gibi daha çok açık dünyanın detayına önem verilmiş bir oyun görmek sadece beni hayal kırıklığına uğratan şey. Hatta daha iyi anlamanız için örnekte verdim, dedimki GTA formülüyle ilerliyorlar bu yanlış. GTA günümüzde geçen ve renkli bir dünyası olmasından dolayı açık dünya detayı insanları cezbedelir. Halbuki RDR de bu formül aynı etkiyi yaratmaz, sıkıcı olur. Orda olması gereken şey GTA formülünden ziyade MAFIA formülüdür. Yani hikayeyi mümkün olan en inandırıcı ve vurucu şekilde anlatmaktır ve western de buna çok uygun bir temadır. Malzemesi boldur. Fakat videolarda ve açıklanan detaylarda 200 çeşit hayvan olacak 20 tane at ırkı olacak falan deniyor sürekli. Ben istiyorumki daha hikayeye yönelik heyecan uyandıracak bilgiler açıklansın. Densinki mesela (tamamen atıyorum şu anda hikakeye dair hiçbir fikrim yok) bazen komançilerle arkadaşlık kurma durumunda kalacağınız bazen bir define için en yakın dostlarınızın ihanetine uğrayacağınız ucu görülemez, kestirilemez vahşi batının zayıflarken tüm kinini boşalttığı en tehlikeli dönemeci sizi bekliyor. Bilmiyorum daha nasıl anlatabilirim. 200 çeşit hayvanın yapılmasındaki emeğe en ufak bir itirazım yok. Mafia + Skyrim tarzının birleşimi birşeyler sunabilirlerse o zaman tamam derim hakkaten denildiği kadar iyi ve önemli bir oyunmuş. Ama bana hiçte bunu yapacaklarmış gibi gelmiyor..
Kovboy olma hissiyatından bahsetmişsiniz lakin bunu vermek için illa ki bir senaryo gerekmiyor ama ben senaryo işini başarıyla tamamlayacaklarına inanıyorum.

Rodion Raskolnikov

25.9.2018 19:34:49

+1
Benim bir firmaya fanlığım yok. Zira bir firmaya fanlık yapacak zamanı geçtim de sen orada kalmışsın gibi. Öyleki, fi tarihinde oyun ile dolayısıyla rockstar ile ilgili yazdığım şeyler senin aklında kalmış. Bu kadar ciddiye alma, alt tarafı oyun. Rockstar sevdiğim bir firmadır keza oyunu da ön sipariş geçtim de. Lakin şu abartma işinden artık vazgeçin. Rockstar sahadaysa hepsi geri adım atar falan nedir ya.

porsux

25.9.2018 19:30:54

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Oğlum adamlar oturmuş 200 çeşit hayvan modellemiş bunları animasyona dökmüş yok çok önemli değilmiş. Manyak mısınız abi siz beğenmediğiniz şeye bak. Atmosferi daha yukarı taşıyacak bir konu bu.
Bu beklentilerle alakalı birşey. Gerçekten yazılanları anlamaya yönelik okusaydınız size garip bir durum olarak gelmezdi. Tekrarlamam gerekirse, Rdr 2 den (ilk oyunu oynamamış birisi olarak) vahşi batı odaklı kovboy olma hissini sonuna kadar hissetirmesini istediğim en kötü ortalama senaryo ama çok iyi senaryo sunumuna sahip bir oyun bekliyorken, şu ana kadar yapılan reklam ve tanıtım çalışmalarında sanki bu beklentilerimle alakası olmayan daha çok vahşi batıda hayat nasıl ? insanlar o zamanlar ne yapıyorlardı ? gibi daha çok açık dünyanın detayına önem verilmiş bir oyun görmek sadece beni hayal kırıklığına uğratan şey. Hatta daha iyi anlamanız için örnekte verdim, dedimki GTA formülüyle ilerliyorlar bu yanlış. GTA günümüzde geçen ve renkli bir dünyası olmasından dolayı açık dünya detayı insanları cezbedelir. Halbuki RDR de bu formül aynı etkiyi yaratmaz, sıkıcı olur. Orda olması gereken şey GTA formülünden ziyade MAFIA formülüdür. Yani hikayeyi mümkün olan en inandırıcı ve vurucu şekilde anlatmaktır ve western de buna çok uygun bir temadır. Malzemesi boldur. Fakat videolarda ve açıklanan detaylarda 200 çeşit hayvan olacak 20 tane at ırkı olacak falan deniyor sürekli. Ben istiyorumki daha hikayeye yönelik heyecan uyandıracak bilgiler açıklansın. Densinki mesela (tamamen atıyorum şu anda hikakeye dair hiçbir fikrim yok) bazen komançilerle arkadaşlık kurma durumunda kalacağınız bazen bir define için en yakın dostlarınızın ihanetine uğrayacağınız ucu görülemez, kestirilemez vahşi batının zayıflarken tüm kinini boşalttığı en tehlikeli dönemeci sizi bekliyor. Bilmiyorum daha nasıl anlatabilirim. 200 çeşit hayvanın yapılmasındaki emeğe en ufak bir itirazım yok. Mafia + Skyrim tarzının birleşimi birşeyler sunabilirlerse o zaman tamam derim hakkaten denildiği kadar iyi ve önemli bir oyunmuş. Ama bana hiçte bunu yapacaklarmış gibi gelmiyor..

porsux

25.9.2018 19:01:56

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: porsux <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: BSC Misafiri @porsux Senin umrunda değil diye adamlar paslasyamayacak değiller. Avcılık sevenlerde var oyunda bende dahil. Diğer dediğin özellik de reklam amacli şişirme değil her zaman söylüyorlar bunu ki oyunda iyi bi yere sahip olacak demek ki bu bağ mevzusu.</blockquote> Sırf avcılık sevenler var diye bana her oyunda zorla avcılık yaptırılmasına elbette itiraz hakkım var. Sonuçta ben ve benim gibi düşünenlerde onlar için olası müşteri ise bu durumu açıklamakta bir sakınca görmüyorum.</blockquote> Zorla olduğunu kim söyledi ? Neyi bu kadar büyütüyorsunuz anlam vermek zor. Bir iki görevde avlanma sunar mekaniği görsünler anlasınlar diye sonra serbest bırakırlar zaten istersen avlanırsın. Sadece avlanarak kampı, karakteri geliştirebilirsin yoksa oyun ilerlemez gibi bir durum yok sonuçta. Yapsalar suç yapmasalar öncekinin aynısı olur. Memnun olmak çok zor bir iş gerçekten yazık.
Hiçbirşeyi büyüttüğüm yok. Görüşümü yazdım ve siz cevap verdiniz, sonra bende sizin yazdığınıza cevap verdim. Eğer ortada ufacıkta bir büyütme varsa bu tarafımdan kaynaklanmıyor. Kaldıki eleştirim rdr özelinde de değildi. Sadece bu mekaniğin her oyunda oluşundan sıkıldığımı, bir albenisi kalmadığını hatta son zamanlarda birçok oyunda belli bir takım geliştirmeleri yapabilmek için avlanmanın şart koşulması gibi şeyleri sevmediğimi, sevmek zorunda da olmadığımı, hatta bunları sevenler var diyede sevmeyenlere dayatılmaması gerektiğini söyledim. Hangisinde haksızım veya neyi büyütüyorum açıklar mısınız ? Anlamakta zorlanıyorum bazen. Serinin fanı bile olsanız sizi rahatsız edecek birşey yazmadım. Yani şu olsun şu olmasın, bu sıktı vs gibi şeyler mi sizi "Yapsalar suç yapmasalar öncekinin aynısı olur. Memnun olmak çok zor bir iş gerçekten yazık." gibi bir tepki vermeye itti ?

BSC Misafiri

25.9.2018 14:17:01

+2
quote:

Orjinalden alıntı: HIGHER
quote:

Orjinalden alıntı: Antikaruh <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: HIGHER rdr 2 böyleyse, gta 6 nasıl olur düşünemiyorum..</blockquote> GTA 5, RDR 1'den daha yüzeysel, daha az detaya sahip bir oyundu ve daha sonra çıkmıştı. Kulvarları farklı. Oyun yönetmenleri de farklı. RDR daha ağır konusu ve teması ile daima yetişkinler için bir adım önde olmuştur. GTA 5'in fıslığı ortada. 12-13 yaşında çocuk kaynıyor, internet cafe oyunu. GTA 4 ile karşılaştırma videolarında azalan detaylara yapılan vurgular falan ... Ben GTA 6'dan çok bir şey beklemiyorum. Popüler kültür oyunu sonuçta. Ama bu RDR ortalığı yakıp yıkacak ona eminim.
Hiç katılmıyorum, rdr1 de yüzme bile yok. GTA 5'i oynadın mı ya da oynadıysan sarhoş felandın heralde. GTA 5 bayağı bayağı büyükler için yapılmış bir oyundur. GTA 4 bence çok sıkıcı oyun, hep ayak işleri felan yapuyorduk renk paleti, optimizasyonu felan berbattı bence. GTA 5'de 3 karakter olması daha iyi grafiklere sahip olmasına rağmen optimizasyonu gta 4 den iyi olması ve daha cabası. https://www.youtube.com/watch?v=qFbkXffa85E
GTA 5'mi büyük oyunu, Pehh..Açık dünyası bu kadar sıkıcı oyun görmedim..Bütün olay Polisten kaçmak..Ne sosyalleşme var, Hep birbirinin aynısı tekrarlayan mekanlar, Boş boş dolandığın keşfetmeye itmeyen araziler...Sanki keşfedecek çok bişey varda....Bir şehir bu kadarmı ruhsuz olur..GTA 4'ün tırnağı olamaz..GTA 5 dediğiniz oyunda yaşanabilecek olasılıklar çok az..GTA 4'te fiziklerden dolayı hep farklı şeyler oluyor..GTA 5 ise hep aynı terane...O dünyada gezmenin bir anlamı kalmıyor,Çünkü oyun tekrarlamaya başlıyor... Tmm GTA 4'te Araç çeşitliliği, Kır çimen eksik olabilir...Ama fizikleri, araç sürüşleri, yapay zekası çok daha zevk veriyor açık dünyada...Şehirde dolaşmayı, İçi boş bayırlı haritalarda dolaşmaya yeğlerim..GTA 5'in haritası gezmek için değil ana görevler için yapılmış çok belli..O harita ana görevlerde iyi kullanılıyor.. Kağıt üzerinde GTA san'dan büyük haritası ama asla bir GTA San kadar devasa ve özgür hissettirmiyor dünyası..Çünkü haritası tek parçadan ve tek şehirden oluşuyor... Zaten Ciddiyetsiz karakterleri saymıyorum bilee.. Abzürtlük peşinde hepsi...GTA 5'in ana görevleri bittimi oyun bitiyor kardeşim,Kim ne derse desin..Oyun adamı Online'na girmek için acayip zorluyor..Oyun sana diyor ki, Lan ne yapacan boş boş gezip polisten kaçarak, Yapacaksan Online'da yap bu işleride bari farklı şeyler yaşanma ihtimali artsın...

BSC Misafiri

25.9.2018 14:15:16

+6
Oğlum adamlar oturmuş 200 çeşit hayvan modellemiş bunları animasyona dökmüş yok çok önemli değilmiş. Manyak mısınız abi siz beğenmediğiniz şeye bak. Atmosferi daha yukarı taşıyacak bir konu bu.

BSC Misafiri

25.9.2018 14:15:07

+2
quote:

Orjinalden alıntı: porsux
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri @porsux Senin umrunda değil diye adamlar paslasyamayacak değiller. Avcılık sevenlerde var oyunda bende dahil. Diğer dediğin özellik de reklam amacli şişirme değil her zaman söylüyorlar bunu ki oyunda iyi bi yere sahip olacak demek ki bu bağ mevzusu.
Sırf avcılık sevenler var diye bana her oyunda zorla avcılık yaptırılmasına elbette itiraz hakkım var. Sonuçta ben ve benim gibi düşünenlerde onlar için olası müşteri ise bu durumu açıklamakta bir sakınca görmüyorum.
İlla avcılık yapmak değil maksat sen etrafta o kadar çok hayvan göreceksin bu bile büyük bir olay. O zaman çöp adamdan kovboy oyunu yapsınlar nu oynayın. Bilakis hayvanlar oyunun ortamını güçlendirir. Kowboyo uyku istiyorsunuz ama hayvanlar olsa ne olur olmasa ne olur diyorsunuz çok ilgi vallahi.

BSC Misafiri

25.9.2018 14:15:00

+3
quote:

Orjinalden alıntı: porsux
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri @porsux Senin umrunda değil diye adamlar paslasyamayacak değiller. Avcılık sevenlerde var oyunda bende dahil. Diğer dediğin özellik de reklam amacli şişirme değil her zaman söylüyorlar bunu ki oyunda iyi bi yere sahip olacak demek ki bu bağ mevzusu.
Sırf avcılık sevenler var diye bana her oyunda zorla avcılık yaptırılmasına elbette itiraz hakkım var. Sonuçta ben ve benim gibi düşünenlerde onlar için olası müşteri ise bu durumu açıklamakta bir sakınca görmüyorum.
Zorla olduğunu kim söyledi ? Neyi bu kadar büyütüyorsunuz anlam vermek zor. Bir iki görevde avlanma sunar mekaniği görsünler anlasınlar diye sonra serbest bırakırlar zaten istersen avlanırsın. Sadece avlanarak kampı, karakteri geliştirebilirsin yoksa oyun ilerlemez gibi bir durum yok sonuçta. Yapsalar suç yapmasalar öncekinin aynısı olur. Memnun olmak çok zor bir iş gerçekten yazık.

porsux

25.9.2018 13:46:22

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri @porsux Senin umrunda değil diye adamlar paslasyamayacak değiller. Avcılık sevenlerde var oyunda bende dahil. Diğer dediğin özellik de reklam amacli şişirme değil her zaman söylüyorlar bunu ki oyunda iyi bi yere sahip olacak demek ki bu bağ mevzusu.
Sırf avcılık sevenler var diye bana her oyunda zorla avcılık yaptırılmasına elbette itiraz hakkım var. Sonuçta ben ve benim gibi düşünenlerde onlar için olası müşteri ise bu durumu açıklamakta bir sakınca görmüyorum.

Sarohan

25.9.2018 13:22:25

+3
@C.@.N İyi ki bir Naughty Dog fanıymışsın. Önceki RDR konularında da başka alternatifi yok, R* olduğu için GOTY olur bilmem ne laf salatası yapmışsın. R* yaptıklarının yarısını veremez Naughty Dog. İlk oyununda hikaye ve onu işleyişi çok da iyiydi. Keza GTA IV'de ki niko ile bütünleşme ve etrafındaki olayları işleyişi gibi. 10 adet alternatifi olsa ne olur ? R* sahada varsa hepsi geri adım atar öteye geçemez.

Rodion Raskolnikov

25.9.2018 11:49:31

0
Açıkcası oyundaki hayvan türü sayısı ve avcılık aktiviteleri pekte umurumda değil. Detaylara ve detaylardaki gerçekçiliğe önem verdikleri ortada ama bunlar oyunun garnitürü olmaktan öteye geçemeyecek şeyler. Vahşi batı teması çok sevdiğim bir temadır ve bu temayı işleyen fazla oyun olmadığı için de yine bu oyuna saatler gömeceğim. Ancak evvelki oyunda o vahşi batı hissini tam olarak alamamıştım. Rockstar harika açık dünyalar oluşturabiliyor ama iş karakter yaratmaya, ona yön vermeye gelince tökezliyor, aynı şey hikaye ve hikaye sunumunda da geçerli. Yeni oyunda bu karakterizasyon işinde biraz yol almışlar gibi duruyor, umarım aynı gelişmeyi hikaye ve hikaye sunumunda da gösterirler. Hep Naughty Dog bir vahşi batı oyunu yapsın istemişimdir. Zira RDR serisinde eksik bulduğum kısımlarda coşabilecek bir firma, tek sıkıntı yaşayabilecekleri kısım açık dünya kısmı olabilir.

HIGHER

25.9.2018 11:37:11

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: HIGHER rdr 2 böyleyse, gta 6 nasıl olur düşünemiyorum..</blockquote> Bu nesile çıkmazsa çok güzel şeyler olur da, İşte bu nesile çıkmaması gerek..Bu nesilin sınırı RDR 2'dir... PS5 nesili için yapılan bir GTA çok daha iyi olur.. GTA 5, GTA 4 ile aynı nesile çıktığı için çok şeyden feragat etti..Oyunda Hotdogçu bile yoktu yaa...GTA 5'in yeni nesil konsollara çıkması yine kurtarmadı oyunu, Çünkü oyun temelde eksik...Bize bu nesil RDR 2 yeter..GTA 6 olmasada olur..
Bende gelecek nesle çıkmasını istiyorum. Bu arada ne hotdogmuş arkadaş, yıllarca gta oynadım, bir kere millet neden bu kadar abartıyo diye, denemek için gidip almışımdır. Sonrada bu muymuş dedim geçtim.

BSC Misafiri

25.9.2018 11:04:31

0
quote:

Orjinalden alıntı: HIGHER rdr 2 böyleyse, gta 6 nasıl olur düşünemiyorum..
Bu nesile çıkmazsa çok güzel şeyler olur da, İşte bu nesile çıkmaması gerek..Bu nesilin sınırı RDR 2'dir... PS5 nesili için yapılan bir GTA çok daha iyi olur.. GTA 5, GTA 4 ile aynı nesile çıktığı için çok şeyden feragat etti..Oyunda Hotdogçu bile yoktu yaa...GTA 5'in yeni nesil konsollara çıkması yine kurtarmadı oyunu, Çünkü oyun temelde eksik...Bize bu nesil RDR 2 yeter..GTA 6 olmasada olur..

HIGHER

25.9.2018 10:16:39

+2
quote:

Orjinalden alıntı: Antikaruh <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: HIGHER rdr 2 böyleyse, gta 6 nasıl olur düşünemiyorum..</blockquote> GTA 5, RDR 1'den daha yüzeysel, daha az detaya sahip bir oyundu ve daha sonra çıkmıştı. Kulvarları farklı. Oyun yönetmenleri de farklı. RDR daha ağır konusu ve teması ile daima yetişkinler için bir adım önde olmuştur. GTA 5'in fıslığı ortada. 12-13 yaşında çocuk kaynıyor, internet cafe oyunu. GTA 4 ile karşılaştırma videolarında azalan detaylara yapılan vurgular falan ... Ben GTA 6'dan çok bir şey beklemiyorum. Popüler kültür oyunu sonuçta. Ama bu RDR ortalığı yakıp yıkacak ona eminim.
Hiç katılmıyorum, rdr1 de yüzme bile yok. GTA 5'i oynadın mı ya da oynadıysan sarhoş felandın heralde. GTA 5 bayağı bayağı büyükler için yapılmış bir oyundur. GTA 4 bence çok sıkıcı oyun, hep ayak işleri felan yapuyorduk renk paleti, optimizasyonu felan berbattı bence. GTA 5'de 3 karakter olması daha iyi grafiklere sahip olmasına rağmen optimizasyonu gta 4 den iyi olması ve daha cabası. https://www.youtube.com/watch?v=qFbkXffa85E

BSC Misafiri

25.9.2018 10:10:00

+2
@porsux Senin umrunda değil diye adamlar paslasyamayacak değiller. Avcılık sevenlerde var oyunda bende dahil. Diğer dediğin özellik de reklam amacli şişirme değil her zaman söylüyorlar bunu ki oyunda iyi bi yere sahip olacak demek ki bu bağ mevzusu.

rambocuk

25.9.2018 09:11:25

+1
detroid a way out spiderman god of war hepsi normal şartlarda yılın oyunu olabilicek yapımlardı, ama rdr 2 öyle bir geliyorki öyle ölümcül geliyorki, of of of ne yıl oldu be

BSC Misafiri

25.9.2018 05:43:45

0
Special aldım bekliyorum :) Güzel jübile yapacağım bu yıl. Seneye de sadece Metro akarım yeter artıkın ;)

Bluepower

25.9.2018 05:36:55

+9
Turkey hindi demek kardeş üye olduğundan beri 2 yıl boyunca her oyun konusuna türkçe altyazı istiyoruz yazacağına bir şeyler yapsan 4 dil öğrenirdin Türklerin bu okuyup öğrenme alerjisi neden geri kaldıklarını çok iyi gösteriyor.

Burrsaspor16

25.9.2018 03:49:38

0
13. resimde Turkey yazıyor. Yav oyun mükemmel olacak ona bir şüphe yok ama umarım oyun Türkçe altyazı ile çıkar...

Persona_Non_Grata

25.9.2018 00:26:38

0
Her gün ps4 te geri sayıma bakıyorum, gel artık namussuz oyun

Antikaruh

25.9.2018 00:21:28

0
quote:

Orjinalden alıntı: HIGHER rdr 2 böyleyse, gta 6 nasıl olur düşünemiyorum..
GTA 5, RDR 1'den daha yüzeysel, daha az detaya sahip bir oyundu ve daha sonra çıkmıştı. Kulvarları farklı. Oyun yönetmenleri de farklı. RDR daha ağır konusu ve teması ile daima yetişkinler için bir adım önde olmuştur. GTA 5'in fıslığı ortada. 12-13 yaşında çocuk kaynıyor, internet cafe oyunu. GTA 4 ile karşılaştırma videolarında azalan detaylara yapılan vurgular falan ... Ben GTA 6'dan çok bir şey beklemiyorum. Popüler kültür oyunu sonuçta. Ama bu RDR ortalığı yakıp yıkacak ona eminim.

porsux

24.9.2018 23:38:22

+3
Kaç hayvan türünün olduğu umrumda değil. Avcılık falanda çok mühim değil. Ama atımızla kuracağımız bağ oynanışa bile etki edecek seviyedeyse dedikleri gibi (şişirme, reklam amaçlı bir bilgi değilse eğer) bu güzel olur. Kaç hayvan türünün olduğu bana kovboy olma hissiyle ilgili birşey vermez, ama atımızla olan bağ verir. Hatta bu avlanma olayının artık her oyuna yedirilmesine gıcık kapmaya başladım. Herkes avlanmayı sevmek zorunda mı kardeşim ? GTA 'nın izinden değil, Mafia 'nın izinden gitmesi gerekiyor bu oyunun. Başka bir şekilde anlatayım. Avladığımız hayvanın derisinden daha büyük boyutta silah taşıma deneyimi olmamalı oyuncuyu tatmin etmesi hedeflenilen. Karakterimizin, oyundaki başka hiçbir karakterde görünmeyen bir silah dolduruş stili, ne bileyim şapkasını takış biçimi yada düellodan sonra sarfettiği bir söz. Anlatabiliyor muyum derdimi arkadaşlar ? Ubisoft açık dünyası değil, Rocksteady açık dünyası. Eğer bu bir vahşi batı temalı oyun olmasaydı bu kadar üstünde durmazdım. Ama ele aldıkları dönem tarz bir zamanda geçiyor ve herşey özel olmalı. Yani ben bu oyunu oynarken eğer bir şekilde GTA oynadığımı hissedersem Western temasının bir olayı kalmaz. Çeşitlilik değil, çarpıcı olaylar ve dokunuşlar. Şunu da yapabilirsin bunu da yapabilirsin değil, derdini anlatabileceğin kadar eylem. Ben şu ana kadar tanıtılan bu oyunda, "Vahşi batıda yaşam nasıldır ?" sorusunun çözümünü oyuncuya verebilmeye çalışan bir oyun görüyorum. Bence bu yanlış bir seçim. Olması gereken şeyse Vahşi Batı da yaşamış son derece ilginç bir veya birkaç insan topluluğunun başına gelen inanması güç hadiseler ve bu kişilerin ilginçliklerinin oyuncuya ne kadar başarılı gösterilebildiği. Umarım bu ayrımı yeteri kadar iyi anlatabilmişimdir.

BlackLead

24.9.2018 23:18:08

0
efsane bir oyun geliyor , önsipariş verdiğim için pişman olmayacağım sayılı oyunlardan birisi olacak gibi.

HIGHER

24.9.2018 22:46:38

+5
rdr 2 böyleyse, gta 6 nasıl olur düşünemiyorum..

Sarohan

24.9.2018 22:33:03

0
Balık tutan resimde ki arthur'muş. Başka birisi sandım başta her resimde ceketli ve aynı şapkalı görünce şapka ve kıyafeti değişince ve sakal uzatınca bayağı fark etmiş hatta böyle daha karizmatik olmuş.
  • 1
  • 2
  • 3
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Red Dead Redemption 2
+ TAKİBE
AL
15 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız