Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Project Cars'da Araba Modelleri Altmış Bin Poligondan Oluşuyor

 
     Slightly Mad Studios'un geliştirdiği yeni nesil yarış oyunu Project Cars, pek çok oyuncunun merakla beklediği yapımlar arasında.Oyunun sanat yönetmeni Jan Frischkorn, Gamescom festivalinde verdiği bir röportajla oyun hakkında bazı teknik bilgiler verdi. 

     Frischkorn'un dediklerine göre daha önce iki yeni nesil konsolda da 60 FPS olacağı söylenen oyun gelişim aşamasının şu anki halinde PlayStation 4'de 60 FPS'de çalışabiliyor. Oyunun Xbox One sürümü ise bu rakamı yakalayabilmiş. Yapımcı oyunculara gösterilen oyunun hep PlayStation 4 sürümünden olmasının sebebinin de bu olduğunu söylüyor.
 
      Bunun yanında yapımcı oyunun iki konsolda da arabaların 60,000 polygondan oluştuğunu belirtti. Bu rakam PC sürümünün Ultra ayarlarında 200,000-300,000 arası değişiyor.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Slightly Mad Studios PC PS3 Xbox 360 Wii U yarış oyunu araba yarışı project cars
Project Cars'ın Gamescom Videosu Yayınlandı Halo: The Master Chief Collection Yapımcısı Sadece Xbox One'a Odaklanıyor
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

17.8.2014 20:27:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: FoxiDogi Sadece reklam amaçlı söylenmiş bir söz. Oyun sırasında bunu farketmeniz imkansızdır(normalde de farkedemessiniz, anca çok yüksek çözünürlüklü bir monitörde belki görebilirsiniz.) Bunu yapacaklarına ışıklandırmayı falan geliştirselermiş daha iyiydi.

Birinde 10k poly var diğerinde 40k bakalım kim farkedebilecek.

http://i.hizliresim.com/1jpP1B.png

http://i.hizliresim.com/LdvPk0.png
nereye farkedemiyosun , küre resmiyle karşılaştırma bunu 10000 ile 40000 arasında poligon farki kabak gibi belli olur.

BSC Misafiri

17.8.2014 20:27:16

0
driveclub açık ara en iyi görünen oyun konsollarda , project carsla kapisir pcde eminim.

İdrak İstimlak

17.8.2014 13:57:42

0
Bu haber açıkçası kafamı karıştırdı, çünkü bir kaç önce PS4 vs PC resimleri yayınlamış ve resimlere bakarak söylüyorum; iki sürüm arasında fazla bir fark görememiştim. Acaba bu haberin araçların LoD seviyeleri ile alakası olabilir mi diye düşünmeye başladım. Muhtemelen de o şekilde çıkacaktır... Yine de PS4'te direksiyon desteği olmayacak gibi, eski nesilde alınan direksiyonlar için. Sadece bu yüzden PC sürümü bana daha cazip geliyor, tabii her şekilde grafikler de PC'de daha iyi olacağı için ben PC'de oynarım bu oyunu.

msy

17.8.2014 10:21:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: WINXPERROR
alıntı:

Orijinalden alıntı: msy

forza motorsport 4 te arabalar 800.00polygin dan oluşuyordu. Resmi sitesinde yazıyor. Forza 5 i siz hesap edin

Forza 4'de 800.000 poligon olayı yalan.
Forza 4 garajda 600.000-800.000 , yarış anında 60.000 polygon var.

Forza 5'de ise garajda 800.000-1.000.000 poligon yarış anı ise , yarış anındaki Polygon sayısı MS'den tafarından açıklamaya korkulmuş.Sony DriveClub'da korkmadan açıkladı yarış anını.250.000 Polygon DC'de yarış anında.
Ya arkadasim sen oyunu yapanlarla mi calistin ben sana resmi sitesindeki bilgileri aktariyorum sen nereden okudun o sallama haberleri. Nereden inandin ben oyle bir haber de görmedim nette. Sen mi yazdin o haberi :)

BSC Misafiri

17.8.2014 01:02:00

-1
http://n4g.com/news/1567902/project-cars-runs-at-60-fps-on-ps4-not-there-yet-on-xbox-one-cars-have-60-000-polygons-on-consoles Not there yet on xbox one demek 1080p 60fps PS4 surumu, xbox one surumu ise o noktaya daha ulasamadi demek. Ingilizce ceviri kullan arkadasim ya da kasitli olarak mi yapiyorsunuz anlamadim. Cumleyi haber basligini okumamissin bile oyun simdilik 1080p 60fps ve muhtemelen hicbir zaman yakalayamacak gibi konusuyor haberde adam duzelt su haberi zahmet olmazsa. Birebir dogru ceviri ile baslik acip foruma insanlari rencide etmek istemiyorum.

GT_55

17.8.2014 00:46:26

0
quote:

Orijinalden alıntı: Clanox

20 tane nissan, 3 adet mercedes.Bizde oynadık bu oyunu bu kadar sallama bari Nasıl bari Arzum v6 in-take superchargerın motor sesi ? Bidonu birbirine tokuşturalım, çıkan sesi dinleyelim birde ferrarinin duvara tosladığında çarpan sesi.Bidonu o hızla duvara çarptırsan yok olur, gran turismo araçları yok olmaz.200.000 poligonu birde dumanın içindeyken izleyin. 700 tane gt4ten fırlama çöp arabaları hesaba katmak istemiyorum, sen bile rahatsız olduğunu dile getirmiştin P.s:Fanboy seni.

Clanox

17.8.2014 00:33:49

-1
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55 GT5'te 200 bin poligonlu araçlar vardı.Menüde 500 bine kadar çıkıyordu.Gt7 çıktığı zaman büyük ihtimal milyon poligonlu araçlar olacak.O zaman oratada ne project cars kalacak, ne de başka oyun.Pc fanboycukları hemen gaza gelmeden önce, bu ihtimali akıllarından çıkarmasınlar.Zaten driveclub grafik olarak project cars'ın fersah fersah üzerinde.
20 tane nissan, 3 adet mercedes.Bizde oynadık bu oyunu bu kadar sallama bari Nasıl bari Arzum v6 in-take superchargerın motor sesi ? Bidonu birbirine tokuşturalım, çıkan sesi dinleyelim birde ferrarinin duvara tosladığında çarpan sesi.Bidonu o hızla duvara çarptırsan yok olur, gran turismo araçları yok olmaz.200.000 poligonu birde dumanın içindeyken izleyin. 700 tane gt4ten fırlama çöp arabaları hesaba katmak istemiyorum, sen bile rahatsız olduğunu dile getirmiştin P.s:Fanboy seni.

winxperror

16.8.2014 21:35:32

+1
quote:

Orijinalden alıntı: msy forza motorsport 4 te arabalar 800.00polygin dan oluşuyordu. Resmi sitesinde yazıyor. Forza 5 i siz hesap edin
Forza 4'de 800.000 poligon olayı yalan. Forza 4 garajda 600.000-800.000 , yarış anında 60.000 polygon var. Forza 5'de ise garajda 800.000-1.000.000 poligon yarış anı ise , yarış anındaki Polygon sayısı MS'den tafarından açıklamaya korkulmuş.Sony DriveClub'da korkmadan açıkladı yarış anını.250.000 Polygon DC'de yarış anında.

BSC Misafiri

16.8.2014 18:49:03

0
daha dün ms fps oranı daha önemli diyordu?ne oldu niye xbox 60 fps değil?

FoxyDogy

16.8.2014 18:48:47

+1
Sadece reklam amaçlı söylenmiş bir söz. Oyun sırasında bunu farketmeniz imkansızdır(normalde de farkedemessiniz, anca çok yüksek çözünürlüklü bir monitörde belki görebilirsiniz.) Bunu yapacaklarına ışıklandırmayı falan geliştirselermiş daha iyiydi. Birinde 10k poly var diğerinde 40k bakalım kim farkedebilecek. http://i.hizliresim.com/1jpP1B.png http://i.hizliresim.com/LdvPk0.png

BSC Misafiri

16.8.2014 18:48:35

0
aterikasedi arkadaşımız oyunların gidişatını ve özetini çok güzel tanımlamış. Maalesef durum böyle: artık oyun piyasaya çıkmadan önce, en çok internet aracılığıyla tüm reklamlar ve talepler, grafik ve oynanış üzerine olmuştur. Aslında eskiden bu kadar çok oyun yapımcısı yoktu. Bu nedenle hemen çıkıyordu. Şimdiki durum mantıklı: eğer seviliyorsa çıkacak, beklenen ilgi gelmezse iptal olacak. Aslında herhangi bir oyundan haberimiz olmadan önce böyle bir oyuna ihtiyacımız yoktu. Sadece oyunu duyurup bizi etkilemeye çalışıyorlar. Tek amaçları talep oluşturmak... Bu yüzden adı çok satılan oyunların sonunun gelmeyeceğini inanıyorum. Bu yüzden farklı adlarla karşılaştığımda değişik bir heyecan duyarım. Ama hep aynı adlarla çıkan oyunların bazıları para makinesine dönüştüğü için hayal kırıklığı kuşkusu yaratıyor.

ferdi3312

16.8.2014 18:12:07

+1
quote:

Orijinalden alıntı: aterikasedi Level dergisinde okurken aklımda kaldığı kadarıyla Gran Turismo 4'te arabalar 6bin , Gran Turismo 2'de ise 600 poligondan oluşuıyordu.Şimdi rakamlar 300bini bulmuş.Bu güzel birşey.Ama bildiğim birşey de var ki bu yeni çıkan oyunlar bana Gran Turismo 2 zamanında aldığım zevki veremeyecek.Hem yaşımız ilerliyor ,hem de oyunlar eskisi gibi eğlence odaklı yapılmıyor.Olay tamamen güç gösterisine döndü.Çözünürlük ve fpsden başka birşey konuşulmaz oldu.Ben de son senelerde bu modaya uyup neredeyse oyunların sadece grafiklerine bakar oldum.Yeni çıkan bir oyunu alıp en fazla bir iki saat oynayıp bakıyorum.Bitirmeye tenezzül etmiyorum.Bana o isteği veren oyun sayısı çok az.Bir tek Gta her dönemde beni eğlendirmeyi başarmıştır.Bundan sonra da böyle devam etmesini dilerim.Yoksa keyifle oynayacağım başka bir oyun-seri kalmayacak.
Sana kesinlikle katılıyorum gövde gösterisi olmuş oyunların eğlence odaklı olması gerekirken millet oyunu daha nasıl gerçekçi grafiklerle sunabiliriz derdindeler halbuki içeriğe odaklansalar ne kadar müthiş işler ortaya çıkar

aterikasedi

16.8.2014 17:51:27

+2
Level dergisinde okurken aklımda kaldığı kadarıyla Gran Turismo 4'te arabalar 6bin , Gran Turismo 2'de ise 600 poligondan oluşuıyordu.Şimdi rakamlar 300bini bulmuş.Bu güzel birşey.Ama bildiğim birşey de var ki bu yeni çıkan oyunlar bana Gran Turismo 2 zamanında aldığım zevki veremeyecek.Hem yaşımız ilerliyor ,hem de oyunlar eskisi gibi eğlence odaklı yapılmıyor.Olay tamamen güç gösterisine döndü.Çözünürlük ve fpsden başka birşey konuşulmaz oldu.Ben de son senelerde bu modaya uyup neredeyse oyunların sadece grafiklerine bakar oldum.Yeni çıkan bir oyunu alıp en fazla bir iki saat oynayıp bakıyorum.Bitirmeye tenezzül etmiyorum.Bana o isteği veren oyun sayısı çok az.Bir tek Gta her dönemde beni eğlendirmeyi başarmıştır.Bundan sonra da böyle devam etmesini dilerim.Yoksa keyifle oynayacağım başka bir oyun-seri kalmayacak.

BSC Misafiri

16.8.2014 17:05:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55 GT5'te 200 bin poligonlu araçlar vardı.Menüde 500 bine kadar çıkıyordu.Gt7 çıktığı zaman büyük ihtimal milyon poligonlu araçlar olacak.O zaman oratada ne project cars kalacak, ne de başka oyun.Pc fanboycukları hemen gaza gelmeden önce, bu ihtimali akıllarından çıkarmasınlar.Zaten driveclub grafik olarak project cars'ın fersah fersah üzerinde.
Driveclub ile Project Cars'ı karşılaştırmak yanlış. İkisi birbirinden farklı türler, Driveclub Arcade ve Simülasyon arasında, yani Codemasters Grid serisine benzer, diğeri ise Gran Turismo serisi ve Assetto Corsa'ya yakın, simülasyon türüne giriyor. Driveclub o kadar büyütülecek bir oyun değil, simülasyon olarak düşünmemek gerek.

BSC Misafiri

16.8.2014 17:04:50

-2
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Buna alışın artık konsol oyuncuları her oyunda bu fark böyle uzayıp gidecek. PC her zaman ultra ayarda öndedir konsol sürümleri ise ancak PC'nin high ayarlarında çalıştırabilecek Watch Dogs, The Wicther 3 vs. de böyle, ah bide sağlam bir PC'de 4K gibi çözünürlük ve AA ile çok daha cam gibi pürüzsüz bir görüntüde bu fark dahada açılır. PC'nin avantajları bitmez konsolun ise avantajı exclusive oyunlara sahip olması onlarda PC'de yok.
Konsolun verdiği hissi de/tadı da Hiper Mega Ultra Maximum ayarında bile PC veremez.

BSC Misafiri

16.8.2014 17:04:42

-1
aradaki fark isterse , 500bin poligon olsun yarış oyunlarının zevki konsolda çıkar. (not: cfli pc kullanıcısıym , ayriyeten konsol oyuncusuyum) ama fps oyunlarını kalkıp bf gibi oyunları konsolda oynarsan bi gram zevk almazsın

rohcuboy

16.8.2014 16:09:53

0
Onu bunu bilmem forza 5 ile karşılaştırma videosu var. Forza 5 yanında eski nesil gibi kalıyor. Adamlar fotorealistik kaliteyi yakalamışlar siz daha ne konuşuyorsunuz.Alın buda videosu. http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Project_Carsin_Gamescom_Videosu_Yayinlandi-67241.htm

msy

16.8.2014 15:59:04

0
forza motorsport 4 te arabalar 800.00polygin dan oluşuyordu. Resmi sitesinde yazıyor. Forza 5 i siz hesap edin

GT_55

16.8.2014 15:47:40

-6
GT5'te 200 bin poligonlu araçlar vardı.Menüde 500 bine kadar çıkıyordu.Gt7 çıktığı zaman büyük ihtimal milyon poligonlu araçlar olacak.O zaman oratada ne project cars kalacak, ne de başka oyun.Pc fanboycukları hemen gaza gelmeden önce, bu ihtimali akıllarından çıkarmasınlar.Zaten driveclub grafik olarak project cars'ın fersah fersah üzerinde.

Barxxx

16.8.2014 15:34:50

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri PC sürümüne gereken önemi verdikleri güzel olmuş, PC'de iyi satacaktır. İşin içinde çok oyunculu mod da olacak sonuçta.
Yapımcılar oyunu konsol grafikleri arasında öyle bariz farkalr olmasını istemezler. Çünkü kötü reklam olur satışları grafiği düşük olan platformda düşürür. Hatta oyunu grafiklerine güveniyorlarsa gerekirse ps4 deki grafiği geri çekerler ama xone la ps4 arasında ciddi bir grafik farkı olmasına izin vermezler. O grafik farkı anca ex oyunlarda kendini gösterir.

BSC Misafiri

16.8.2014 15:31:48

0
PC sürümüne gereken önemi verdikleri güzel olmuş, PC'de iyi satacaktır. İşin içinde çok oyunculu mod da olacak sonuçta.

BSC Misafiri

16.8.2014 15:30:51

0
PS4 %50 daha güçlü değilmiydi neden daha yüksek polygon olmuyo.Fanboylukla alakası yok merak ettiğimden soruyom.

BSC Misafiri

16.8.2014 15:30:32

+1
O kadarda şişirdiler ... Oysa ki videolarından o cansızlığı belli oluyordu. Bu oyunu önemli yapan tek nokta PC'de şu direksiyon setlerimizi artık kullanabilecek adam akıllı bir YARIŞ Simülasyon oyununda kullanabilecek olmamız. 3-5 mb'lık kötelek oyunlarda direksiyon kullanmaktan bıktık artık. Hiç kimse yadırgamasın , bu oyunun bir Forza yada Gran Turismo, Driveclub kadar görsel kalite sunamayacağını biliyoruz. 4-5 kat poligon farkı nedir öyle. Biri Gran Turismo 3 öteki 5 ... Fark ciddi. Oyunu NFS Shift'in yapımcıları yapıyor la :S Ne çabuk unuttunuz ? Üstelik bağımsız stüdyo şeklinde oldukça kısıtlı bir ekiple. Birde üstüne oyunu duyurmadıkları platform kalmadı. 4-5 farklı platforma çıkacak. Bu kadar yoğun bir iş gücü ihtiyacının bu kadar kısıtlı ve küçük çapta bir stüdyo olarak altına girmeleri dahi bir şeyleri akla getiriyordur. Araç fizikleri , oynanış ve kontroller iyi olsun da gerisi problem değil.

BSC Misafiri

16.8.2014 15:30:27

0
Buna alışın artık konsol oyuncuları her oyunda bu fark böyle uzayıp gidecek. PC her zaman ultra ayarda öndedir konsol sürümleri ise ancak PC'nin high ayarlarında çalıştırabilecek Watch Dogs, The Wicther 3 vs. de böyle, ah bide sağlam bir PC'de 4K gibi çözünürlük ve AA ile çok daha cam gibi pürüzsüz bir görüntüde bu fark dahada açılır. PC'nin avantajları bitmez konsolun ise avantajı exclusive oyunlara sahip olması onlarda PC'de yok.

İdrak İstimlak

16.8.2014 14:38:51

+1
Oyunun konsol surumleri bayagi bir tirpanlanmis olarak gelecek demekki. Anlasilan bu oyunu da bilgisayarimiz da oynayacagiz...

Clanox

16.8.2014 13:39:28

+2
quote:

Orijinalden alıntı: emrahcey 60 000 ile 200 000 - 300 000 arası pek bir fark olmaz sanırım. Bu arada xone yada ps4'üm hala daha yok.
60.000 nfs kalitesi,300.000 ise gt5 kalitesi.aradaki farkı sen belirle.

BorgaXxX

16.8.2014 13:35:37

+1
quote:

Orijinalden alıntı: emrahcey 60 000 ile 200 000 - 300 000 arası pek bir fark olmaz sanırım. Bu arada xone yada ps4'üm hala daha yok.
ortalama olarak 250.000 poligondan 60.000 poligonu çıkarırsak 190.000 poligon kalır buda pek fark yaratmaz (!). 4 katı fazla poligon içermesi birebir aynı görüntüyü sunar (!)

TheStarBox

16.8.2014 13:05:54

+6
Geliştiricilerde iyice bu işin reklamını yapmaya başladılar.Ustaca kullanılmadıktan sonra istersen 1 milyar polygon kullan bişey farketmez.1 milyar poligondna oluşan bir küp yapabilirsiniz mesela :D

emrahcey

16.8.2014 13:00:18

-3
60 000 ile 200 000 - 300 000 arası pek bir fark olmaz sanırım. Bu arada xone yada ps4'üm hala daha yok.
  • 1
  • 2
  • 3
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Project CARS ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
45 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız