Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

No Man's Sky'ın PC Sürümü Oyunculara Acı Çektiriyor

 
 
   Bu yılın en çok konuşulan oyunlarından bir olan No Man's Sky 3 günlük ertelemenin ardından PC için de çıkışını gerçekleştirdi ancak Steam'deki kullanıcı incelemelerine baktığımız zaman keşke 3 gün değil de biraz daha ertelenmiş olsaydı diyoruz.
 
   PlayStation 4 üzerinde de zaman zaman frame rate konusunda sıkıntı yaratan oyun PC üzerinde daha kötü bir halde olsa gerek 2,830 adet kullanıcı incelemesi sonucu %29 olumlu yorum alan oyunda an itibarıyla çoğunlukla olumsuz ibaresi bulunuyor. 
 
   Yorumlara baktığımız zaman ise en çok şikayet edilen kısım yüksek sistemlerde oyunun sabit bir performans veremiyor oluşu. Örnek verecek olursak i7 5820K @ 5ghz ve 2 Gtx 980ti ile stabil 60fps alamama, 16GB ram, GTX 980 ve i7 4770k ile 15'e düşen frame rate, GTX 980 ile 10 fps keyfi, belli sistemlerde 6 ve 8 gibi komik frame rate oranlarına düşmesi ve bolca çöp gibi yorumlar sıkça rastlananlar arasında.
 
   Hatta IGN'den Destin Legarie de No Man's Sky'ın PC çıkışının kabul edilemez olduğunu belirtti. 
 
 
   Tabii bu konuda sıkıntı yaşamayan kişileri de görmek mümkün ancak genel olarak baktığımız zaman korkunç bir optimizasyon olduğu söyleniyor.
 
   PC'de metacritic üzerinde herhangi bir inceleme notu olmadığını da belirtelim ancak kullanıcı puanları 1.9/10. Şu an için tavsiyemiz oyunu PC üzerinde satın almamanız yönünde. PC'de deneyim eden arkadaşlar yorum atarsa seviniriz.

Bu haberin bağlantısı
URL
no man's sky hello games adventure macera keşfetme sci-fi bilim kurgu
Xbox One, Temmuz Ayında PlayStation 4'ü Geride Bıraktı Deus Ex: Mankind Divided'ın Koleksiyoncu Sürümü Oyunun Yönetmeni Tarafından Açıldı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

mrhksc

15.8.2016 10:02:59

0
Çıktığı günden beri en ufak bir sorun yaşamadan oynuyorum. Bazı yerlerde Alt+Tab yapıldığında oyuna dönemeyen kişiler olduğunu gördüm. Onu da görev yöneticiden "Geçiş Yap" diyerek hallediyorum şimdilik.Benim için büyütülecek bir problem değil. Herhangi bir çökme, anlamsız bir fps düşüşü, donma yaşamadım şu ana dek... Ancak çoğunluk yaşıyor ve rapor ediyorsa patch mutlaka gelecektir kanaatindeyim.

BSC Misafiri

15.8.2016 10:00:45

0
quote:

Orjinalden alıntı: Wayward Son
quote:

Orijinalden alıntı: The Benefit O 1200 dolara alan bir kişi vardı en önden. Adam sinirden çıkıp dışarı bir 1200 daha harcamıştır.
Ya o kadar uzağa gitmeye gerek yok, bana şunun akıbetini bulsanız yeter.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
İTİRAF EDİYORUM. PİSMANIM =/

blackcat67

14.8.2016 21:38:48

0
https://www.reddit.com/r/NoMansSkyTheGame/comments/4xgw82/pc_users_incredible_fps_fix/ PANİK YAPMAYIN

Evil.Morty

14.8.2016 14:36:43

0
Oyun DirectX ile değil Open GL/CL ile yazıldı. Nvidia kartlarının neden performans düşüklüğü belli oluyor. edit: Unutmadan şu ayarı"Max FPS: Max "yapın.

BSC Misafiri

14.8.2016 10:40:02

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Sakın almayin bunu oyunu bitiren ve tum gelistirmeleri tamamliyan biri olarak soyluyorum oyun igrenç kesinlikle balon oyunun amaci olan merkeze gittiginizde bile bir odul yok tamamen sacmalik en basa donuyorsunuz
Tamam

BSC Misafiri

14.8.2016 01:46:07

0
Sakın almayin bunu oyunu bitiren ve tum gelistirmeleri tamamliyan biri olarak soyluyorum oyun igrenç kesinlikle balon oyunun amaci olan merkeze gittiginizde bile bir odul yok tamamen sacmalik en basa donuyorsunuz

Zarbo257

14.8.2016 00:47:46

0
Oyun aşırı abartıldı yahu dünden bu yana oynuyorum şimdiden sıkıldım birsürü gezegen var diyorlar da alayı birbirine benziyor çoğu bomboş arazi.Grafikler zaten oyunu oynanmaz hale getiriyor o kadar saçma sapan renkler kullanmışlar ki resmen gözleriniz mahvoluyor.

agathadaemonn

14.8.2016 00:05:31

+2
Ya şimdi, oyunu hem beğenmiş hem de geliştirici tutumuna uyuz olmuş biri olarak konuşmak istiyorum. Öncelikle oynanış açısından keyif veriyor, gezegenlere inmek, dolanmak, bir şeyler toplamak, türleri keşfetmek keyifli. Ancak yeterince ilginç değil, yani belli bir süre sonra bunaltıyor. Mesela bir videosunda canlıların farklı farklı halleri vardı, kimi bir şeyler yiyor, bir tanesi sağa sola bakıyor, arkada gergedana benzer dev bir yaratık ağaçları devirerek koşturuyordu, böyle şeylere hiç rastlamadım. 10'dan fazla gezegen gezdim, ancak gerçekten ilginç gelen, vay be adamlar yapmış dedirten bir şey olmadı. Gittiğim gezegenlerde genellikle aynı bitki örtüsü, aynı outpostlar var. Uzayda dolanırken bir kere korsanlara rastladım, yeterince haz veriyor kapışmalar ancak yok ettiğiniz düşman gemisinden gereksiz şeyler çıkıyor, bilmiyorum farklı şeyler de vardır belki. Gelelim geliştiricilerin tutumuna, şimdi Sean kalkıp "bu oyun keşif oyunu, multiplayer istiyorsanız gidin Destiny oynayın" diyordu, tamam da kardeşim keşif için pek bir şey yok ki bu oyunda, bildiğin temel atmışsınız gerisini bırakmışsınız. Yani gezegende gerçekten merak edip de şu tarafa da gideyim demiyorsunuz, diyemiyorsunuz çünkü genellikle hep aynı şeyler var. Sonra kalkıp sırf ilgi çekmek için multiplayer ekledik, yok işte insanlarla karşılaşabilirsiniz, bilmem ne dediler, üstüne oyunun multiplayer olmadığı ortaya çıktı. Resmen nitelikli dolandırıcılığa giriyor bu. Aklı olan bir kaç oyuncu toplansa, bize böyle söylenmemişti diye kanıt olarak Sean'ın röportajlarını sunsalar fena para kaldırırlar (bizim ülkede olmaz tabii öyle şey). Özetle, oynanmayacak bir oyun değil, eğlendiriyor. Ancak 150 lira etmez, katiyen etmez. En fazla 40 - 50 liralık bir oyun. Ben de zaten satın almadım, internetten bulup indirdim korsan oynadım, ileride multiplayer eklerlerse orjinal alırım.

BSC Misafiri

13.8.2016 21:02:14

+1
quote:

Orjinalden alıntı: N_Drake
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Koskoca Bsc de şu oyunu kurup çalıştıracak orta seviye bir masaüstü Pc yokmu? Onun bunun ağzına bakarak haber yapıyorsunuz. Sahip olduğum orta seviyenin az üstünde sayılabilecke Pc ile 1080p max ayarlarda 60 fps sbit oynuyorum oyunu. Nariden ufak fps düşüşleri oluyor ama oynanışı etkilemiyor. Haberinize bakıyorum sonra oyuna girip kendim bakıyorum şaşırıyorum. Üzdünüz açıkçası. Konsol oyuncularıda bu habere bakıp içlerini rahatlatmaya çalışıyorlar orasıda ayrı bir komedi. Bakın Pc dede oyun sorunluymuş oh rahatladık gibisinden :))) He sorunlu he.
Dostum bu haberi sadece bsc paylaşmadı. Diğer oyun sitelerine bir bak her yerde aynı haber var.
Dostum benim türkiyede takip ettiğim oyun haber sitesi burası. O yüzden eleştirimi buraya yazdım. Başka sitelerinde aynı hatayı yapıyor olması Bsc nin haberinin doğru olduğunu göstermez. Günümüzde sosyal medya diye birşey var biliyosun ve bu çok zaman silah olarak kullanılıyor maalesef. Benim demek istediğim Böylesine önemli bir haber yapılıyor ise bunu ilk elden kontrol etmek gerekir. Ben ve 3 arkadaşım oyunu satın aldık toplam dört kişiyiz ve hepimizde i5 işlemcilerin farklı modelleri var ekran kartı olarakta 760,780,970 modelleri var Pc lerimizde. Biz dört kişi oyunu 1080p max ayarlarda 60 fps oynuyoruz. Twitch yayınlarına bakıyorum oradada herkes akıcı şekilde oynuyorlar. Peki bu haber neyin nesi diye soruyorum öyle ise? 980ti ile 15 fps de oynanıyormuşta bilmem ne. Oyunu ilk çalıştırdığınızda 30 Fps kilitli olarak açılıyor ve bu ayar bildiğiniz buglu. O ayarı 60 fps yada max yaparak Fps serbest bıraktığınız anda ortada sorun falan kalmıyor bu kadar basit yani. Ha bu arada oyuna ilk giriş yaptığınızda bu koca evreni yüklerken 3-5 dakika fps düşüşleri olabiliyor fakat o işlem bittiğinde fps sabitlenip oyun akıyor. Minecrafttada benzer durum vardı yani haritanın tam olarak yüklenmesi birkaç dakika alabiliyor sisteme göre.

N_Drake

13.8.2016 19:16:59

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Koskoca Bsc de şu oyunu kurup çalıştıracak orta seviye bir masaüstü Pc yokmu? Onun bunun ağzına bakarak haber yapıyorsunuz. Sahip olduğum orta seviyenin az üstünde sayılabilecke Pc ile 1080p max ayarlarda 60 fps sbit oynuyorum oyunu. Nariden ufak fps düşüşleri oluyor ama oynanışı etkilemiyor. Haberinize bakıyorum sonra oyuna girip kendim bakıyorum şaşırıyorum. Üzdünüz açıkçası. Konsol oyuncularıda bu habere bakıp içlerini rahatlatmaya çalışıyorlar orasıda ayrı bir komedi. Bakın Pc dede oyun sorunluymuş oh rahatladık gibisinden :))) He sorunlu he.
Dostum bu haberi sadece bsc paylaşmadı. Diğer oyun sitelerine bir bak her yerde aynı haber var.

BSC Misafiri

13.8.2016 19:00:00

0
Koskoca Bsc de şu oyunu kurup çalıştıracak orta seviye bir masaüstü Pc yokmu? Onun bunun ağzına bakarak haber yapıyorsunuz. Sahip olduğum orta seviyenin az üstünde sayılabilecke Pc ile 1080p max ayarlarda 60 fps sbit oynuyorum oyunu. Nariden ufak fps düşüşleri oluyor ama oynanışı etkilemiyor. Haberinize bakıyorum sonra oyuna girip kendim bakıyorum şaşırıyorum. Üzdünüz açıkçası. Konsol oyuncularıda bu habere bakıp içlerini rahatlatmaya çalışıyorlar orasıda ayrı bir komedi. Bakın Pc dede oyun sorunluymuş oh rahatladık gibisinden :))) He sorunlu he.

BSC Misafiri

13.8.2016 17:59:46

0
şimdi ben bir oyun satın almadan önce eğer mümkünse crackli olarak indirip deniyorum malum demo olayı kalmadı artık oyunun kprsan versionunda i5 3470 işlemcim 8gb ramim ve gtx 970 ekran kartım ile high grafik ayarlarında 1080p de gayet akıcı şekilde çalışıyo oyun genelde 40 fps civarında. Oyun hoşuma gitti satın alabilirim ama indirime girince :)

gerçekoyuncu11

13.8.2016 17:47:42

0
beyler yıllardır oyun oynarım ben bu kadar garip optimizasyon sorunu hayatım da görmedim gtx 970 ile aynı gezegende 1080p 60 fps alıyorum oyun yağ gibi akıyor oyundan çıkıyorum daha sonra açınca oyunu aynı gezegende 60 fps aldığım aynı yerde aynı çözünürlük aynı detayda oyun da fps düşüşü 40 fps i zor görme gibi Mouse sağa sola çevirince takılmalar koşunca fps düşüşleri gibi bir ton hata alıyorum yıllardır konsol da ve pc de oyun oynarım bir oyun bozuksa bozuktur değilse değildir böyle bir hata hayatım da görmedim bu arada oyunu ps4 de de deneme fırsatı buldum ps 4 de de sorun var fps bazı gezegenler de çok düşüyor kontrol zorlaşıyor sanırım oyunun grafik motorun da bir sorun var gibi çünkü grafiklere bakınca ben bu sistem de the division witcher 3 gibi oyunları bu oyundan kat kat daha stabil oynuyorum.

BSC Misafiri

13.8.2016 17:43:07

0
Oyunu pc de 10 saate yakın oynamıs biri olarak birkaç kelam etmek istiyorum. Öncelikle frame rate olayi kesinlikle dogru hic bir sekilde sabit degil ve surekli bir gidip gelme durumunda diyebilirim. Fakat oyunun kendisi beni fazlasıyla etkilemeyi basardı. Ve oyuna verilen tepkilerin gercekten biraz fazla oldugunu düsünuyorum. Birkac guncelleme ile bu dususlerde cozulurse dadundan yenmez bir oyun olabilir. Fakat oyunun temel sıkıntısı sanki mainstream kitleye tam olarak hitap etmemesi gibi. Bunun suçu da Sean Murray e ait. Cunku bilerek oyun cikana kadar hep bir gizem yaratıp oyunu tam anlamıyla açımlayıp oyunculara anlatmadılar. Bu yüzden oyuna verilen tepkilerin ortasının olmayacagıni dusunuyorum. Seven benim gibi cok sevecek nefret eden ise asiri nefret edip habire bok atacak. Ne diyelim, hayırlısı olsun...

Guest-E502C764D

13.8.2016 13:43:46

0
GTA V'i 2K çözünürlükte, Ultra kalitede 45-50 FPS (30FPS kilitli) oynuyorum, şu oyun 30 FPS'de sabit duramıyor.

İdrak İstimlak

13.8.2016 12:33:51

+3
Oyunun konsol sürümü daha sorunlu, devamlı yaşanan çökmeler, aşırı fps düşmeleri gibi sorunlar var. Yani sorunlar PC'ye özgü değil, haberin de bu şekilde yapılması, okuyan insanların sanki PC sürümü sorunlar yumağı, konsol sürümü pamuk helva sanıyor, yok öyle bir şey. Dün akşam saatlerce oynadım, bugün sabah 7:30'dan beri ara vererek oynuyorum ama bir defa bile çökmedi oyun. Tek sorunu ani fps düşmeleri, o da sık sık yaşanmıyor...

BSC Misafiri

13.8.2016 12:22:55

0
quote:

Orjinalden alıntı: kodeiNN Redditten 2-3 tane fps fix buldum oyun şuan kaymak gibi offical fix de gelir yakında zaten ayrıca oyunun 50 dolar çok da pahalı değil bizde dolar yüksek
Link verebilir misiniz hocam? :)

BSC Misafiri

13.8.2016 12:05:20

0
pc den daha iyi oyun amaçlı bir cihaz yoktur. tamamen yapımcının kabiliyetsizliği..

BSC Misafiri

13.8.2016 11:41:26

0
Bağımsız ve her yönüyle çok küçük bir oyun stüdyosundan çok fazla umutlu değildim bende. Artık oyunseverler de, yıllardır bildiği tanıdığı oyun yapımcıları ile böyle yapımcıları önsipariş konusunda bir tutmaları gerektiğini anlarlar umarım.

BSC Misafiri

13.8.2016 11:41:18

0
hiç bir oyuna ön sipariş vermeyin. bekleyin hem fiyatı düşsün hemde patchlensin keyfinize bakın aceleye gerek yok.

BSC Misafiri

13.8.2016 11:40:30

+1
Sistemim: İ5 2500k 4.2 Ghz (o.c) İşlemci Evga Gtx 970 Ekran Kartı 8 Gb Ddr 3 1600 Mhz Ram Win 10 64 bit Haberinizi ve yorumları hayretle okudum. Yukarıda yazdığım sistemle oyunu max ayarlarda 2k çözünürlük ve 60 Fps sabit oynuyorum. Oyun ilk açılışında nedense 30 fps limitli olarak açılıyor ve oyun resmen kare kare oynanıyor fakat Fps kilidini kaldırıp max yaptığım anda oyun 60 fps sabitlendi ve oynadığım 1.5 saat boyunca bir an bile 59 fps inmedi. Sorun yaşayanların 30 fps kilidi ile oynadıklarını sanıyorum çünki o kısım buglu gibi çünki oyun o şekilde 30 fps sabitlenmiyor 30 ile 10 fps arası dalgalanıyor. Fps limitini kaldırdığınız andada 60 fps sabitleniyor. Yalnız Fps kilidini kaldırsam bile 60 fps üstüne çıkmıyor bu üzücü çünki elimdeki sistemle bu oyunu +100 fps çok rahat oynardım diye düşünüyorum. Oyunda öyle sistem zorlayacak bir grafik yok zaten. Bu oyunda fps problemi yaşayanların ya laptopla yada konsol ayarında Pc ler ile oynadığını düşünüyorum. Son olarak Ps4 sahipleri yaptığınız habere pek bir sevinmişler ama bilmelidirler ki Gtx 760 ve üstü ekran kartı i5 işlemcili ortalama bir Pc bu oyunu 1080p max ayarda çok çok rahat 60 Fps çalıştıracaktır. Yorumları okuyup oyunu almaktan vazgeçen arkadaşlara da tavsiyem bu organize olmuş çocuklara kanmamaları ve twitch yayınlarına falan bakıp gerçekleri görmeleridir. Orta seviye bir oyun Pc sinde bu oyun akar gider. Bende update bekliyorum şuanda ama optimize için değil 144 Hz monitörümden tam anlamıyla faydalanmak için fps kilidinin serbest bırakılmasını istiyorum. Bu arada konsol oyuncuları 10 fps oynamaya devam edebilirler bunda sorun yok ama Pc tarafındada oyun sorunlu çalışıyormuş dedikodusunu yaymasınlar lütfen. Bende hiç yaşanmadı ama bağzı arkadaşlar nadiren anlık fps düşüşleri ( Droplar ) yaşandığını söylüyorlar. Böyle birşey varsa zaten gelecek update ile bu sorun çözülecektir. Herkese iyi oyunlar.

kodeiNN

13.8.2016 11:13:25

0
Redditten 2-3 tane fps fix buldum oyun şuan kaymak gibi offical fix de gelir yakında zaten ayrıca oyunun 50 dolar çok da pahalı değil bizde dolar yüksek

Nevfel

13.8.2016 09:58:20

0
İndirimlerden 10 tl ye alınacak bir oyun daha. Adamlar uyanık öyle bir gaz verdilerki sony bile tuzağa düştü.

ankara

13.8.2016 09:09:23

0
Bu yüzden PC'de oyun oynamak istemiyorum, ama konsollarda çok güçsüz Sony PlayStation 4.5 Neo'yu bekliyorum.

sniper23

13.8.2016 08:24:48

0
quote:

Orjinalden alıntı: omris2013 Bunların hep sorumlusu Star Citizen başka da değil.
Star citizen'da EVGA GTX 680 ile yer yer 60 FPS alabiliyorum. En düşük ayarda da en yüksek ayarda da FPS değişmiyor oyunda.

orangeblu

13.8.2016 07:23:31

0
PCde böyleyse xbox one'a çıktığını düşünemiyorum. Açtığın gibi makine yanardı herhalde

michael01

13.8.2016 05:47:22

+1
Birbirinizle gereksiz yere tartışmanız oyundaki sorunları çözmeyecek bilin istedim.

Andrew21

13.8.2016 04:19:51

0
rezillik.xb1 a gelmeyecek diye ovunenler vardi alin size balon.

nemesis16

13.8.2016 04:12:54

0
buyrun 2k da max settin 3770 https://www.youtube.com/watch?v=OOVcM4en5cs 14 fps nerede :D

Metal-Gear

13.8.2016 03:17:31

+1
@nemesis16, doğrudur. Aynı kategorideki sistemlerle karşılaştırmak lazım haliyle. Konsollar güçlü pc'ler ile baş edemez zaten, bu imkan harici birşey ama işin iyi tarafı pc'lere rakip değiller zaten amaçları bu değil, özel kapalı kutu sistemler, verdiğin paranın karşılığını veriyor sadece. Aynı fiyattaki bir pc'nin karşısında çoğunlukla daha iyi iş çıkardığı için tercih ediliyor. Yapacak bir şey yok, genellikle üst seviye pc kullanmıyor insanlar. Malum fiyatlar ve sistemi güncel tutma güdüsü herkese cazip gelmiyor. Exc. oyunlardı, multiplatformları tasasız oynamasıydı falandı derken konsol dünyası oyun bazında hep zirvede.

nemesis16

13.8.2016 02:52:43

0
quote:

Orjinalden alıntı: Metal-Gear
quote:

Orjinalden alıntı: nemesis16
quote:

Orjinalden alıntı: Naughty_Dog
quote:

Orjinalden alıntı: freshmind ama ps4 14 fps ? ama bende 4k 1213fps olmalıydı... Bir oyunun nerede olduğu fark etmeksizin, oyun motoru kötü ise, optimizasyonu kötü ise fark edecek bir şey yok.
aynen 144p bilmem kaç fps diyen bi ileri zekalı vardı buralarda mı?
ben her zman burdayım cocugum 980 ti ile ben sabit 60 fps alıyorum yag gibi arada gezegenlerden giderken drop oluyor 1 update ile çözülecek birsey hiç olmassa 14 fpsleri görmüyoruz remastered balon 4 gibi random gezegen yazıyor oyun 6 gb nedir :D o zamanda yavaslayacak bu gayet duz bi mantık minecraft oyna ondada fps duser sende cunku random mekanı yazmaya calısıyor hdd ye sen tek yone gittikce bu oyunda o mantıkta kısacası oyunun konseptinden dolayı fps dusecek yada oyunu 70 gb yapacaklar baska secenekleri yok.. az donanım bilgisayar bilgisi olsa bunu yazmazdın remastered balon 4 ü burda körü körüne kötü oldugu halde savunmazdı dediğim gibi hayaller 100k gercekler 144p 14 fps
Update ile çözüldüğünde ikisinde de çözülecek zaten, şu an iki platformda da oyun 10 fps işte. PC'de drop oluyorda PS4'te sabit 14 oynanıyor demiyorlar ki. İkisi de inişli çıkışlı gidiyor. Bende PC'de denerim diyordum PC'de de durum aynıymış meğer şu an. Haberdeki yorumlara bak sana iyi sistemlerde oyun 10 fps. Gene PS4 gibi 1000 liralık bir sistem iyi iş çıkarmış bunların arasında. Aralarında bir fark yok, ben kimsenin 100k oyun beklediğini görmedim bu arada. 1080p 900p arası gidip geliyor oyunlar. Exc.'ler 1080p zaten. Bunlar somut bilgiler, her haberde 144p gibi alakasız manasız bir laf söyleyen adamın, bir başkasına körü körüne savunuyorsun diye laf etmesi... :D
benim 10 fps lere hiç düşmedi 45 60 arası gidip geliyor 14 fps ile arasında baya fark var kardes pc de 14 lere dusen pc ler konsoldan daha alt seviye ve esit seviye olan pc lerdir

Metal-Gear

13.8.2016 02:30:00

+1
quote:

Orjinalden alıntı: nemesis16
quote:

Orjinalden alıntı: Naughty_Dog
quote:

Orjinalden alıntı: freshmind ama ps4 14 fps ? ama bende 4k 1213fps olmalıydı... Bir oyunun nerede olduğu fark etmeksizin, oyun motoru kötü ise, optimizasyonu kötü ise fark edecek bir şey yok.
aynen 144p bilmem kaç fps diyen bi ileri zekalı vardı buralarda mı?
ben her zman burdayım cocugum 980 ti ile ben sabit 60 fps alıyorum yag gibi arada gezegenlerden giderken drop oluyor 1 update ile çözülecek birsey hiç olmassa 14 fpsleri görmüyoruz remastered balon 4 gibi random gezegen yazıyor oyun 6 gb nedir :D o zamanda yavaslayacak bu gayet duz bi mantık minecraft oyna ondada fps duser sende cunku random mekanı yazmaya calısıyor hdd ye sen tek yone gittikce bu oyunda o mantıkta kısacası oyunun konseptinden dolayı fps dusecek yada oyunu 70 gb yapacaklar baska secenekleri yok.. az donanım bilgisayar bilgisi olsa bunu yazmazdın remastered balon 4 ü burda körü körüne kötü oldugu halde savunmazdı dediğim gibi hayaller 100k gercekler 144p 14 fps
Update ile çözüldüğünde ikisinde de çözülecek zaten, şu an iki platformda da oyun 10 fps işte. PC'de drop oluyorda PS4'te sabit 14 oynanıyor demiyorlar ki. İkisi de inişli çıkışlı gidiyor. Bende PC'de denerim diyordum PC'de de durum aynıymış meğer şu an. Haberdeki yorumlara bak sana iyi sistemlerde oyun 10 fps. Gene PS4 gibi 1000 liralık bir sistem iyi iş çıkarmış bunların arasında. Aralarında bir fark yok, ben kimsenin 100k oyun beklediğini görmedim bu arada. 1080p 900p arası gidip geliyor oyunlar. Exc.'ler 1080p zaten. Bunlar somut bilgiler, her haberde 144p gibi alakasız manasız bir laf söyleyen adamın, bir başkasına körü körüne savunuyorsun diye laf etmesi... :D

BSC Misafiri

13.8.2016 01:54:08

0
Yazık ya bu kadar oyuncuyu hiçe saymak ayıptır... Acaba bu firmayı oyunu ertelediğini için tehdit eden arkadaş oyunu oynadı mı

Rogue Agent

13.8.2016 01:50:10

0
öncesinde bir arkham knight vakası vardı,önsiparişin ne kadar tehlikeli olduğunun bir diğer örneği

R-10

13.8.2016 01:33:44

0
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

nemesis16

13.8.2016 01:25:10

0
quote:

Orjinalden alıntı: Naughty_Dog
quote:

Orjinalden alıntı: freshmind ama ps4 14 fps ? ama bende 4k 1213fps olmalıydı... Bir oyunun nerede olduğu fark etmeksizin, oyun motoru kötü ise, optimizasyonu kötü ise fark edecek bir şey yok.
aynen 144p bilmem kaç fps diyen bi ileri zekalı vardı buralarda mı?
ben her zman burdayım cocugum 980 ti ile ben sabit 60 fps alıyorum yag gibi arada gezegenlerden giderken drop oluyor 1 update ile çözülecek birsey hiç olmassa 14 fpsleri görmüyoruz remastered balon 4 gibi random gezegen yazıyor oyun 6 gb nedir :D o zamanda yavaslayacak bu gayet duz bi mantık minecraft oyna ondada fps duser sende cunku random mekanı yazmaya calısıyor hdd ye sen tek yone gittikce bu oyunda o mantıkta kısacası oyunun konseptinden dolayı fps dusecek yada oyunu 70 gb yapacaklar baska secenekleri yok.. az donanım bilgisayar bilgisi olsa bunu yazmazdın remastered balon 4 ü burda körü körüne kötü oldugu halde savunmazdı dediğim gibi hayaller 100k gercekler 144p 14 fps

nemesis16

13.8.2016 01:19:43

0
evet oyunu yargılayanlar ben 60 fps saabit alıyorum arada droplar oluyor update ile çözülecek bir sey hiç olmassa 14 fps leri görmedim remastered balon 4 gibi

Uncy

13.8.2016 01:12:18

+1
En iyi balon oyun

Maestro725

13.8.2016 01:11:57

+1
Sean murray dean hall yolunda ilerliyor Yilin vurgunu

omris2013

13.8.2016 01:09:48

0
Bunların hep sorumlusu Star Citizen başka da değil.

BSC Misafiri

13.8.2016 01:09:29

+2
Alanın elinde patlasın.Akıllanmadı gitti şu ''oyuncu'' kesim.Her farklı düşünceyi,eleştiriyi söyleyen insanları aforoz etmeyi bırakmadığı sürece ''oyuncu'' milleti,oyun dünyasından daha da bir halt olmaz.Bu ve benzeri birçok oyunun yarım yamalak çıkmasına rağmem anlamsızca yüceltlip,ürün çıktığı anda sidik yarıştırır gib, satılmış yutuber ve twitchdeki zibidelerin gazıyla,her &45 bitmiş oyuna atlayıp alan herkes bir oturup aynaya baksın.Hangi ticari faaliyette bulunup,yarım ürün satıp kar edebilen kaç sektör var,bu kadar mı artık mantığını kaybetti oyun tüketen insanlar?Oturun az bekleyin oyun iyiyse destekleyin kötüyse almayın.Artık sivri zekalı yarım oyun yapıp istediği gibi at koşturan kan emicilerin bitmesi lazım.

BSC Misafiri

13.8.2016 01:09:19

0
Şuan %45e yükselmiş ortalama

FirstDr3aM

13.8.2016 00:19:09

0
Ayarlardan fps limitini max yapınca performans sıkıntısı yok oluyor amd nin hot fixinide kurmanızı tavsiye ederim pireye kızıp yorganı heba etmeyin ;) Edit Bunlar aşılamayacak problem değil sağlam bi patch iş görür.

Slaydd

13.8.2016 00:18:04

0
II. Todd Howard vakası.

Metal-Gear

12.8.2016 23:56:56

+1
Lan bende diyordum ki 14 fps'ye düşen oyunu oynamam, PC'ye alır denerim diyordum. PS4'e alsam daha iyiymiş. :D Optimizasyon faciası, donanımlarla alakalı bir durum değil sonuç olarak. İki platformada çıkacak olan bir update ile çözülecek bu. Bu oyunun pişmesi için beklemek lazım, hem fiyatı ucuzlar hem hatalar giderilir hemde ne içerik ekleyeceklerse eklemiş olurlar. Yılın balonu oldu harbiden. Galaksinin ortasına kadar 10 fps hızla gidemem ben, ışık yılı mesafe yol kat edilecek 10 fps ile zor. :D

veli@1144

12.8.2016 23:28:37

0
Cok sisirilmisti oyun iyi oldu...

v. Persie

12.8.2016 23:27:02

+1
Pc yi umursayan yok zaten

Wayward Son

12.8.2016 23:22:10

+9
quote:

Orijinalden alıntı: The Benefit O 1200 dolara alan bir kişi vardı en önden. Adam sinirden çıkıp dışarı bir 1200 daha harcamıştır.
Ya o kadar uzağa gitmeye gerek yok, bana şunun akıbetini bulsanız yeter.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Persona_Non_Grata

12.8.2016 23:14:58

+1
quote:

Orjinalden alıntı: freshmind ama ps4 14 fps ? ama bende 4k 1213fps olmalıydı... Bir oyunun nerede olduğu fark etmeksizin, oyun motoru kötü ise, optimizasyonu kötü ise fark edecek bir şey yok.
aynen 144p bilmem kaç fps diyen bi ileri zekalı vardı buralarda mı?

freshmind

12.8.2016 23:11:25

+6
ama ps4 14 fps ? ama bende 4k 1213fps olmalıydı... Bir oyunun nerede olduğu fark etmeksizin, oyun motoru kötü ise, optimizasyonu kötü ise, o oyun her yerde sorunludur.

BSC Misafiri

12.8.2016 23:01:04

0
NO BALON's SKY

refuse2k3

12.8.2016 22:54:06

0
Bende telaşlanmaya başlamıştım bu gün No Man Sky haberi yok diye...

MovieClipS

12.8.2016 22:49:26

+1
O değilde Steamden baktım fiyatına 150TL diyo. İlginç ve bi o kadar da fantastik... Çok şişirirsen böyle patlar işte, Steam incelemelerinde millet çıldırmış.

CheKD

12.8.2016 22:39:32

+8
Balon değil adeta atom bombası gibi patladı oyun az önce Steam de anlık oyuncu sayısına baktığımda 190 bindi. Sean Murrey sadece dolandırıcı ve sahtekar değil aynı zamanda tam bir bombacı.

rambocuk

12.8.2016 22:34:14

+2
insanların uzayda gezegen gezegen gezme hayalini sömüren bir oyun olmuş aslında şey gibi tamda hani küçükken atari kasetleri alırdık resmine bakarak eve o kasetin üstündeki resmi yaşamak için gider heycanla takardık sonra görürdük acı gerçeği ama elde olan oydu ondan keyif almaya çalışırdık bu oyunda tam öyle oldu :D

Elensars

12.8.2016 22:33:23

0
Oyunu yaklaşık 2 saate yakın bir süreyle oynadım ve kesinlikle 150 tl verilmemeli gtx 980 ve i7 3770 ile 0 ile 1 fps lere kadar düştü.Optimizasyon ve crash hataları sıkıntı çıkarıyor oyun durduk yere kapanıyor. Oto kayıt olmadığı içinde en son nerde kaydettiysen orda başlatıyor ve yaptığın herşeyi yeniden yapman gerekebiliyor. Alt tab yapınca oyuna bir daha giremiyorsunuz kapatıp yeniden açmanız gerek.

BSC Misafiri

12.8.2016 22:31:24

+2
La PS4 gibi sabit donanıma bile bu oyunu adam gibi entegre edemeyen firmadan birde PC'ye iyi optimizasyon yapmasını mı bekliyorsunuz, bide bağımsız yapımcı yohh artık... Gidin witcheer oynayın laa..

Shovel Knight

12.8.2016 22:23:08

+1
sean murray biraz önce maldivlerden konum attı

BSC Misafiri

12.8.2016 22:22:50

+1
balooooooonnnnn. ppppppuuuuuuuuffffffffffffff

OldGamers86

12.8.2016 22:17:48

+1
O 1200 dolara alan bir kişi vardı en önden. Adam sinirden çıkıp dışarı bir 1200 daha harcamıştır.

ardaq

12.8.2016 22:13:37

+4
ohhh ne güzel hepsinin elinde patlasın bu balon
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
No Man's Sky
+ TAKİBE
AL
48 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız