Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

MGS 5'te Uzun Sinematikler Olmayacak


     Metal Gear Solid 4'te hatırlarsanız çok sayıda ve uzun sinematiklerle karşı karşıya kalmıştık. Bu durum bazı oyuncuların hoşuna gitmemişti. Hideo Kojima, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain'in açık dünya bir yapıya sahip olmasından ötürü çok sayıda sinematik düşünmediğini söyledi.
 
    Kojima, sinematiklerde sadece tek bir kameranın kullanılacağını, kameralar arası geçiş gibi şeylerle karşılaşmayacağımızı söylüyor. Bu duruma sinematiklerden oynanış sahnelerine geçerken de sadık kalınacakmış.
 
    Bakalım Metal Gear Solid 5:  The Phantom Pain'in açık dünya bir yapıya sahip olması sinematiklerin dışında başka neleri etkileyecek.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak vg247 metal gear solid 5 big boss mgs 5 metal gear solid 4 metal gear solid 3 snake eater operation snake eater outer heaven foxhound
Forza 5'te Araba ve Pist Sayısı Açıklanmadı Yakuza: Ishin PS4 için Çıkacak Gibi Görünüyor
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Virtual Reality

8.9.2013 14:09:43

0
Beni ara videolar değilde şu telsiz konuşmaları uyuz ediyor. 5-10 dk lık telsiz konuşmaları var, çok can sıkıcı, yoksa sinematik videolar her daim iyi, ha bir MGS 4 de uçağın içinde 20-25 dk konuşma oluyor. O da can sıkıcı

.Hawx

7.9.2013 23:24:50

+5
Kojima'nın uzun değil dediği 1 saatten yarım saate indirmek falandır.

BSC Misafiri

7.9.2013 21:19:54

0
Bu oyunun öncelikli olarak hangi platformda ve hangi oyuncu kitlesine tanıtıldığını unutmayın.

Sertug91

7.9.2013 21:09:44

0
quote:

Orijinalden alıntı: maviyolcu Grafiklerde pek gelişme yok gördüğüm kadarıyla.
Şakamı yapıyorsun?

efe the hard gamer

7.9.2013 20:53:05

0
üzdü bu haber hikayeye derinlik katıyodu sinematikler falan galiba 12-13 yaşında ingilizce bilmeyen çocukları da çekmek için böyle bir karar kaldı kojima-san ama ben oyundan umutluyum

2K

7.9.2013 19:00:26

0
Uzun sinematiklerin olmadığı bir MGS düşünemiyorum oysa MGS'de 45 dakikalık ara videoları zevkle izleyen bir çok MGS hayranı vardı.Yazık olmuş bir de Quick Time eventler koyarsanız içine tam piyasaya uygun bir oyun haline gelecek.

Redunay

7.9.2013 18:11:30

-3
Grafiklerde pek gelişme yok gördüğüm kadarıyla.

RosesofSkies

7.9.2013 15:14:49

-4
Ya hikayeyi anlama falan diyorsunuz eyvallah derin de bir hikayesi olabilir de, MGS'in sinematikleri gereğinden de uzun. Oyun 20 saatse 10 saati sinematik olmamalı. Film değil bu en nihayetinde. Okami'de falan da hatırladığıma göre en azından giriş sinematiği çok uzundu. Japonlara özel bir olay herhalde bu.

Sulu Çor Kağan

7.9.2013 13:30:24

+3
MGS 4, PS3 aldırmıştı MGS 5 de PS4 aldıracak anlaşılan. Dolarda uçuyor Allah uçuyor, nasıl alacaksak...

BSC Misafiri

7.9.2013 12:25:11

+1
Tokyo Game Show'da yeni nesile ait Ground Zero oynanış demosunu göstericeklermiş,bilginize...Dünde kapalı olarak 45 dakikalık sunum yapmışlar.Artık bir çıkış tarihi beliyoruz,bu oyunu yeni nesile alın derim tam zevk almak için.

BSC Misafiri

7.9.2013 12:24:59

+2
Uzun sinematikler mgs ye yakışıyor aslında, neden böyle bir şey yapmışlar ki? Mgs yi salt aksiyon için oynayan yok sonuçta.

gamerasi

7.9.2013 11:52:29

+1
Bir an benim yazdığımı düşündüm :)

Kasatka

7.9.2013 11:52:26

+4
Diverapo Eskinin simematiklerini hizlica gecmeye calisanlari simdinin fps duskunleri, futboll dan baska oyun bilmeyenleri, benim icin hic bir farklari yok iki grubunda

diverapo

7.9.2013 11:32:51

+3
Oyun sinematikleri benim için her zaman önemli olmuştur. Özellikle eski oyunlarda bu sahneleri her zaman özellikle beklemişimdir. O zamanlar oyun içi grafiklere göre sinematikler kat kat kaliteli olduğundan sahnelerin değeri benim için bir o kadar önem kazanırdı. Tuşlara hızlı hızlı basarak bu sahneleri bir an önce geçmeye çalışanlara da uyuz olurdum. Arkadaş, biraz sanat görün. Nedir aceleniz ya? Adamlar o kadar emek vermiş, biraz sabredin. Sinematikler çoğunlukla oyunun diğer aşamaya geçişinde ki köprüdür. Hikayeyi daha derin ve eksiksiz takip edebilmenizi sağlar. Neyse işte, o zamanlardan kalan huyum halen devam ediyor. Bu tür haberleri okuyunca çok kızıyorum. İnsanların bu sinematik düşmanlığı nedir? Demek ki oyuncular artık üç beş kelime ile hikaye bitsin, bol bol atak düğmesine basalım istiyorlar. Alın işte MGS'de bile istediğiniz olmuş.

BSC Misafiri

7.9.2013 10:42:10

+3
nedense üzüldüm..
  • 1
  • 2
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
72 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız