Birçok açık dünya oyunu yöntemsel olarak oluşturulmuş görevlere sahip. Bu oyunlardan bazıları Bethesda Softworks'ün Radiant AI teknolojisi kullanılan Skyrim ve Fallout 4. Loot odaklı Diablo ve The Division gibi oyunlar da bu yöntem oldukça fazla kullanılıyor. Cyberpunk 2077 ise bu oyunlardan biri değil.
CD Projekt Red forumu üzerinden çeşitli soruları yanıtlayan görev tasarım koordinatörü Philipp Weber Cyberpunk 2077'de her bir görevin tek tek elle hazırlandığını söyledi.
"Oyunda her bir görev el yapımı. Bizim için nitelik nicelikten daha önemli ve bu kaliteyi rastgele görevleri oluşturmak için farklı şekillerde birleştirdiğimiz modüller ile sunamazdık. Biz oyunda insanları sadece meşgul etmek istemiyoruz, onlara zamanlarının karşılığına değecek şeyler vermek istiyoruz."
"Büyük bir açık dünya rol yapma oyunu yapıyoruz. Her bir görevin el yapımı olmasına rağmen oyuncuların oyunda saatlerce eğlenebilmeleri için bu görevlerden bir sürü hazırladık."
Philipp Weber tarafından belirtilene göre, oyunda dört tip görev bulunacak. Ana, yan, Street Stories ve küçük. Yan görevlerin boyutları değişecek ve hatta bazıları hikaye görevlerinden daha uzun ve daha karmaşık olacak. Street Stories ise The Witcher 3'teki canavar avı görevlerine benzer olacak.
Cyberpunk 2077 16 Nisan 2020'de PlayStation 4, Xbox One ve PC için Türkçe altyazı seçeneğiyle çıkış yapacak. Stadia versiyonu da doğrulandı fakat çıkış tarihi henüz açıklanmadı.