Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Capcom, Resident Evil 7'nin Birinci Şahıs Kamera Açısına Geçme Sebebini Açıkladı

   
   Serinin köklerine döneceği oyun olarak belirtilen Resident Evil 7 duyurulduğu geceden -E3 2016 Sony sunumundan- beri birinci şahıs kamera açısını seçmesi sebebiyle belli bir kitle tarafından epey bir kötü yorum alıyor. Ancak oyunu geliştiren Capcom ise her açıklamasında kararlarının sonuna arkasında olduğunu belirtiyor ve oyunun yapımcısı da GameInformer ile yaptığı bir röportajda bunun sebebini tekrar açıklamaya çalıştı.
 
   GameInformer tarafından sorulan "Neden birinci şahıs görüşüne geçtiniz?" sorusuna yapımcı Masachika Kawata şöyle cevap veriyor. 
 
"Korkuya odaklanma yönünde karar verdiğimizde, birinci şahıs perspektifinin oyuncuyu olayın içine sokmanın en etkili yolu olacağını düşündük. Oyuncuyu ana karakter yaparak, onların oyunda neler olduğu ile ilgili daha fazla bağlantı kuracağını ve hayatta kalma korkusunu daha önce hiç hissetmediği şekilde yaşayacağına inanıyoruz." 
 
   Oyunun yapımcısı daha önceki açıklamasında da Resident Evil 7'de herhangi bir online mod'un bulunmayacağını şöyle dile getirmişti. "Resident Evil 7, herhangi bir online mod desteklemeyecek. Resident Evil 7'nin konsepti korku. Bu yüzden tek başına oynamak en iyi korku deneyimini verecek diye düşünüyoruz."
 
   Bir diğer tartışma konusu Resident Evil 7'nin seride ilk defa bir Batılı tarafından yazılacak olması ise Masachika Kawata tarafından biraz daha netleştirildi. Masachika Kawata şu açıklamayı yaptı. (Bahsedilen Batılı yazarın ise daha önce F.E.A.R. ve Spec-Ops: The Line oyunlarının yazarlığını yapmış Richard Pearsey olduğunu da belirtelim.)
 
"Temel senaryo hala Japon senaryo yazarımız tarafından yazıldı. Ancak aynı zamanda hikayenin Batıya da uygun olacağından emin olmak için Batılı bir yazarımızın olmasını da istedik."
 
   Oyunu 4 saat boyunca oynama fırsatı yakalayan oyun sitelerinden GameSpot da paylaştığı makalesinde Resident Evil 7'yi gerçek bir Resident Evil oyunu olarak ve Resident Evil Remake'in First Person hali olarak tanımlamıştı. 
 
    Resident Evil 7, 24 Ocak 2017'de PlayStation 4, Xbox One ve PC platformları için çıkış yapacak. 
 
   Oyun baştan sona Sony'nin sanal gerçeklik cihazı PlayStation VR ile de oynanabilecek. Geçtiğimiz aylarda ortaya çıkan bir poster ile oyunun 12 ay boyunca PlayStation VR'a özel olacağı ortaya çıkmıştı. Çıkışından 12 ay sonra Resident Evil 7'nin HTC Vive ve Oculus Rift gibi diğer sanal gerçeklik cihazlarına da gelmesini bekleyebiliriz.

Bu haberin bağlantısı
URL
Resident Evil 7 Capcom PlayStation 4 Xbox One PC Korku Oyunu
Nippon Ichi Software'in Nintendo Switch için Planları Var Ocak 2017'nin Ücretsiz PS Plus Oyunları Duyuruldu
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

30.12.2016 21:12:48

0
''Birinci Şahıs Kamera Açısına Geçme Sebebi'' Outlast ın müthiş başarısı ki, oyunda outlast a benzer aksiyonlar var. ve P.T den esinlenen kamera açısı'nın sebebi olduğunu söyleyememenin dramı bu açıklamalar. Kısaca kopya çektik deyin kızmıcaz yav.

Guest-8C320B4D0

30.12.2016 11:21:24

0
Japonlarda teknoloji var ama görsel zekaları zayıf; doğru düzgün film yapamamalarından da bu belli zaten. RE eğer first person olacaksa bu RE olmamış olur. RE özgün yapan şey sabit kamera açıları ve TPS görünümüdür. Zaten çok bir umudum yoktu capcom oyunlarından ancak bu haber olayı bitirdi. Ben RE serisinin Naughty Dogs'a emanet edilmesi taraftarıyım.

Metal-Gear

30.12.2016 09:19:41

0
Sağolasın hocam eksik olma. [:'(]

dinazorkulagi

30.12.2016 09:03:52

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Metal-Gear Evet başka oyunlardan da buna benzer çevre tasarımına ilişkin çalışmalarım vardı zaten, Uncharted olsun Tomb Raider olsun beğendiğim mekan ya da karakterleri tekrar inşa edip fotorealistik shaderlar oluşturarak çalışmalar yaparım bazen. Tek başına Max yeterli gelmiyor çok organik modellerde. Bunlar için Mudbox ya da Zbrush kullanıyorum heykel ya da insan gibi şeyleri sculpt etmek için. Post Process efektler için ve Texture oluşturmak için After Effects ve Photoshop kullanırım, motion chapture dosyası rigleyeceksem, animasyon bütünü için çalışacaksam ya da poligon modelleme yapacaksam 3DS Max kullanıyorum, ham render ve VFX render için de yine Max tercih ediyorum yani bir sürü şeyi bir arada kullanmam gerekiyor tek bir motor yeterli olmaz çoğu durumda. Bazı sahneler için Unreal Engine 4 kullanıyorum. Mesela bak o RPD'nin paylaştığım son fotoğrafı en alttaki karanlık olanın Shader'larını Unreal Engine 4 üzerinden oluşturdum. PBR Render orası gündüz görsellerindeki render metodundan farklı yani. Chromatik sapma ve lens flare için AFX kullandım o karede, kısaca Max - Mudbox - UE4 - AFX - Phtosop olarak gitti sinematik CGI görüntüler elde etmek için. RPD için 1 - 2 sahne ve konseptleri paylaşayım proje üzerinden.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Ya hocam çincen de baya iyiymiş :) hiçbirşey anlamadım ama ne kadar fazla emek var anlarım. Ben bir slayt yapacak olsam kusursuz bi derd slaytı 4-5 saatimi alıyor. Böyle yetenek varsa değerlendir. Tekrar tebrikler

Boldrex

30.12.2016 02:45:42

0
VR için yaptılar sanıyordum

BSC Misafiri

29.12.2016 21:13:32

0
Resimdeki oyunu ne zaman çıkartıcaksın harika olmuş eline sağlık kardeşim bilgilendirirsen sevinirim

Metal-Gear

29.12.2016 21:03:37

0
Sağol hocam çok teşekkürler zaten bu işleri yapıyorum ya karşılığını alıyorum ama daha da öteye sektörün kabline doğru açılmak için girişimlerim var zaten hayırlısıyla.

mementopolis

29.12.2016 21:00:12

0
Valla hocam tebrikler kendini aşmışsın umarım bu emeklerin seni iyi yerlere getirmesini dilyiorum. Ben hayran kaldım :D

Patren

29.12.2016 20:25:23

0
Tam oynayacigim oyunu yapmislar

Patren

29.12.2016 20:12:54

0
Cok dogru karar vermisler

Metal-Gear

29.12.2016 19:30:18

0
Evet başka oyunlardan da buna benzer çevre tasarımına ilişkin çalışmalarım vardı zaten, Uncharted olsun Tomb Raider olsun beğendiğim mekan ya da karakterleri tekrar inşa edip fotorealistik shaderlar oluşturarak çalışmalar yaparım bazen. Tek başına Max yeterli gelmiyor çok organik modellerde. Bunlar için Mudbox ya da Zbrush kullanıyorum heykel ya da insan gibi şeyleri sculpt etmek için. Post Process efektler için ve Texture oluşturmak için After Effects ve Photoshop kullanırım, motion chapture dosyası rigleyeceksem, animasyon bütünü için çalışacaksam ya da poligon modelleme yapacaksam 3DS Max kullanıyorum, ham render ve VFX render için de yine Max tercih ediyorum yani bir sürü şeyi bir arada kullanmam gerekiyor tek bir motor yeterli olmaz çoğu durumda. Bazı sahneler için Unreal Engine 4 kullanıyorum. Mesela bak o RPD'nin paylaştığım son fotoğrafı en alttaki karanlık olanın Shader'larını Unreal Engine 4 üzerinden oluşturdum. PBR Render orası gündüz görsellerindeki render metodundan farklı yani. Chromatik sapma ve lens flare için AFX kullandım o karede, kısaca Max - Mudbox - UE4 - AFX - Phtosop olarak gitti sinematik CGI görüntüler elde etmek için. RPD için 1 - 2 sahne ve konseptleri paylaşayım proje üzerinden.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

mementopolis

29.12.2016 19:09:01

0
quote:

Orijinalden alıntı: Metal-Gear

+1 Ben bu mekâna olan sevdamdan buraları yeni nesil göreyim diye baştan modellemiştim artık. Tabi adam bu kitlenin karşısına çıkıp fps iyi gider içinde hissedersiniz diye açıklama yapınca hakaret yemiş gibi oluyor insan.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Çiddi çiddi herşeyimi sen mi modelledin? Güzel gözüküyor gerçekten 3D Max mı, Maya mı kullanıyorsun?

Metal-Gear

29.12.2016 17:30:04

+1
Eyvallah hocam sağol. [:'(]

Redunay

29.12.2016 16:53:35

0
Oyunu silent Hill e çevirmişler.

stalker(1979)

29.12.2016 13:23:44

0
quote:

Orijinalden alıntı: dinazorkulagi

Tesüf ederim hocam yaşamıyorsun öyle , niye inat ediyon :) tps olunca korkulur mu ilahi sen :)))
Ben korkmak için oynamıyorum belki?

BSC Misafiri

29.12.2016 10:33:12

0
Capcom kısaca Outlast ve P.T'den sonra VR gazını boş geçmek istemedik deseydi en azından şirket politikalarına saygı duyardım. Şu haliyle ''oyunu 30 FPS'de sinematik etki için geliştirdik'' diyenlerden pek farkı kalmıyor. RE 2 remake kadar beklemeye devam...

dinazorkulagi

29.12.2016 09:04:02

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Metal-Gear

+1 Ben bu mekâna olan sevdamdan buraları yeni nesil göreyim diye baştan modellemiştim artık. Tabi adam bu kitlenin karşısına çıkıp fps iyi gider içinde hissedersiniz diye açıklama yapınca hakaret yemiş gibi oluyor insan.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Muazzam görünüyor ellerine sağlık

dinazorkulagi

29.12.2016 09:01:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: stalker(1979)

Şimdiye kadar oluyordu da neden zor olmuyordu o zaman Şimdiye kadar 3 şahıs kamera açısı ile oynuyorduk?? Ben de oyunu öyle yüzde yüz yaşıyorum belki
Tesüf ederim hocam yaşamıyorsun öyle , niye inat ediyon :) tps olunca korkulur mu ilahi sen :)))

Metal-Gear

29.12.2016 04:51:57

+5
quote:

Orijinalden alıntı: BlackBeasT PS1'de RE2 polis karakoluna girdiğimizde arka planda çalan müzyk yüzünden oyununda müziği kapatıp oynamışım hergelenin dediği "birinci şahıs perspektifinin oyuncuyu olayın içine sokmanın en etkili yolu olacağını düşündük"
+1 Ben bu mekâna olan sevdamdan buraları yeni nesil göreyim diye baştan modellemiştim artık. Tabi adam bu kitlenin karşısına çıkıp fps iyi gider içinde hissedersiniz diye açıklama yapınca hakaret yemiş gibi oluyor insan.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

KAKÁ

29.12.2016 03:33:35

0
Nedeni VR olmasın ?

Kasatka

29.12.2016 01:49:01

0
Yapimci GAVAT arkadasimiza (Japoncam olmadigi için inşallah ismini duzgun telaffuz etmişimdir Nihahaha :)) sormak istiyorum. RE3 de ki NEMESIS kovalamacasinda karakter görünmeseydi o kovalamaca sahnesinden insanlar yine de zevk alabilirlermiydi ??? RE REMAKE yada 1 de atiyorum merdivenden ciktiktan sonra hem onunde hemde arkandan zombi gelirken sen hem kendini hemde sana doğru arka ve onden yanaşan zombiyi gorup daha panik olurken bu durum 1. görüşte nasil olurdu ?? Ben soyleyim boktan olurdu o yüzden yeni cikacak olan RE7 de böyle seyler olmayacak. Cunki 1. perfekstife gore oyun inşa edildiği için bol bol saklanmali cogu zaman tek düşman çoklu düşmanlarda ki cok dediğim max 2 yada 3 olucak sira tabanli (biri saldirirken diğeri SOLUKLANACAK buyuk ihtimal rpg gibi iyyyy iğrenç) bir mücadele mekaniği bizi bekliyor. Acikcasi ben oyunun geçtiği bölgelerden (EV yada konak, Evin alt taraflarinda ki mahzen yada geniş capli bodrum, sonrasinda maden ocagi tarzi labirenitsimli mağaralar sonrasinda orman yada bol agacli bir bolum ve en sonunda labaratuvar tesis vari bir yerde final düşünüyorum) memnun kalacagimi düşünüyorum ama b 1. bakis acisi oyunu cok kotu baltalayacak gibi duruyor. Okey oyun korkutacaktır falan ama bana kalirsa ilk 3 oyunun tadini vermekten cok uzak olucak. Ben capcom un bu karari almasina 2 nedenin sebep olduğunu düşünüyorum. 1. neden vr nin cogu oyuncusunun bu oyuna ilgisi dahi olmasa bile NASIL GORUNUYOR acaba diyerek almasi cunki bildiğim kadari ile VR nin ilk AAA oyunu bu olucak ve grafik cok iyi. 2. ise arkasindana RE 2 REMAKE nin gelmesi. Yani aslinda eskicileri ve esk re ozlemi duyanlari b oyunla memnun edicekler. Piyasaya da birbirinin benzeri iki oyun sunmaktanda hem yukarda ki sebepten hem P.T nin 2 milyon indirme sayisina ulasmasindan dolayi böyle bir karar aldilar diye düşünüyorum. Ancak ne olursa olsun serinin ana 6 oyunu ve yan senaryo oyunlar dahil (2 oyun hariç) hemsinde 3. kişi bakis acisi varken birden 3. kişiye geçmeler cok aptalca olmuş. VR nin ilk ve en buyuk kazigi bize bu nesilde re7

OldGamers86

29.12.2016 00:41:28

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Tfn123 Benim gibi sadece Resident Evil 2 Remake'yi bekleyen kaç kişi var?
Sen de bizdensin üstat.

stalker(1979)

29.12.2016 00:32:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: dinazorkulagi

Zor hocam çok şey istiyorsun. Bak adam sana oyunu yüzde yüz yaşatmak için böyle yapmış.
Şimdiye kadar oluyordu da neden zor olmuyordu o zaman Şimdiye kadar 3 şahıs kamera açısı ile oynuyorduk?? Ben de oyunu öyle yüzde yüz yaşıyorum belki

gerçekoyuncu11

28.12.2016 22:42:09

0
tamamen saçma sapan bir açıklama adamlar bu güne kadar yaptıkları oyunların atmosfere insanı çekmediğini ve korkutmadığını söyledi sırf milleti vr için yolacağız dememek için

dinazorkulagi

28.12.2016 22:16:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: stalker(1979) Benim için hiç iyi olmadı. Sırf bu yüzden almam bu oyunu. 3 şahıs kamera açısı olmayan oyunları oynayamıyorum :( Fallout gibi yapsalardı ya iki seçenek de var. Hangisi hoşuna gidiyorsa onu seçiyorsun. Bu kadar zor mu bu iş?
Zor hocam çok şey istiyorsun. Bak adam sana oyunu yüzde yüz yaşatmak için böyle yapmış.

stalker(1979)

28.12.2016 22:03:46

0
Benim için hiç iyi olmadı. Sırf bu yüzden almam bu oyunu. 3 şahıs kamera açısı olmayan oyunları oynayamıyorum :( Fallout gibi yapsalardı ya iki seçenek de var. Hangisi hoşuna gidiyorsa onu seçiyorsun. Bu kadar zor mu bu iş?

Tfn123

28.12.2016 21:57:25

+1
Benim gibi sadece Resident Evil 2 Remake'yi bekleyen kaç kişi var?

dinazorkulagi

28.12.2016 21:55:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: Kennnn Ben anladım seni de her halükar da re6 gibi birşeylerden uzaklaşması daha iyidir zombi ve canavarlara kombo yapılan saçma sapan quick time'lar içeren bir şeye dönüşmüştü en son yani şu hali ona nazaran yine iyi bence RE2 remake gelene kadar idare eder en azından. Yoksa RE dedin mi RE1 ile RE Remake arası dilim benim için Resident Evil'dir.
R.E altı sanırım en fazla satan R.E idi. Yanılıyor olabilirim de r.e 6 5 ten sonra ilaç gibi gelmişti tabiki ama o da r.e ruhu değil. Dediğin gibi re1-2-3 bunlar önemli dönsün buna çıkar çıkmaz alırım

Kennnn

28.12.2016 21:41:26

0
Ben anladım seni de her halükar da re6 gibi birşeylerden uzaklaşması daha iyidir zombi ve canavarlara kombo yapılan saçma sapan quick time'lar içeren bir şeye dönüşmüştü en son yani şu hali ona nazaran yine iyi bence RE2 remake gelene kadar idare eder en azından. Yoksa RE dedin mi RE1 ile RE Remake arası dilim benim için Resident Evil'dir.

dinazorkulagi

28.12.2016 21:27:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: mementopolis

hocam yanlis kisiyimi alintiladin :D
Yok aslında sana yazarken @kenn diye biri vardı onun mesajı aklıma geldi aradan çıkartayım dedim :) seninde anıların canlanmıştır iyi taraftan bak ;) :)

mementopolis

28.12.2016 21:22:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: dinazorkulagi

Yok arkadaşım ben senin gibi düşünmüyorum. Capcom'un böyle bir reklama ihtiyacı yoktur çünkü oyun dünyasında uzun zamanlar geçiren bir insan capcom'un bu sektörün domine eden bir firma olduğunu bilir. Gerçi son zamanlarda elinde olan bütün exc. Oyunları batıran bir firma oldu ama yapacak bişey yok. Sf v de beklentilerin çok altında kalınca çakma çukma şeyler çıkıyor. Bir arkadaş da ön yargılı olmayın demiş de , bizim önyargımız yok ya yakıştıramadığımız ve yadırgadığımız bir durum bu. Resident evil demek Nemesisin peşini bırakmaması demek bir kapıyı açtığında karşına wöooöou diyen yavaş gelen ama ürküten , bir cesedin yanından geçerken birden ayağına saldırması ve attığın çığlık ananı gibisinden :) hikayesi jill valentine , cris, leon vs... Biz raccon city'e defalarca nükleer atarken aynı anda gerçekleşen alfa team'in hikayesine hayrandık. Oynarken bir treni çalıştırmak için binbir türlü akıl oyunları yapmaktı RE . Hele ki resident evil 1 de final bosa giderken gerekli olan madalyonun birini bulmak için kitap açıp o madalyonu elde etmenin verdiği zeka hazzını şimdi ki resident vermez. Camseeker olayı ile oyun satılmaz. Oyunlarının hayranlarına yapılan bir saygısızlıktır. Benim gibi düşünende az değil. Capcom'un kendi offical sitesinde de bu durumu yadırgayan çok oyuncu var. Ve satış politikasına katılacak eğer eski bir Re hayranı çıkarsa o da sırf oynamak için alır (çok ucuzlayınca). Bilmem anlatabildim mi
hocam yanlis kisiyimi alintiladin :D

dinazorkulagi

28.12.2016 21:15:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: mementopolis

Viral reklam baska birsey degil altan altan veriyorlar. Raklamciligin baska bir boyuta tasinmis hâli , yoksa baska bir nedeni yok. Bu tür kurumlar "Reklam"a muhtac mâlesef. ama oyun genel anlamda güze. oyunda filmlerden cok alinti var hatta " tepenin gözleri gibi" , devil's recejt" gibi. Oyunu inceleyen bazi kurumlar var ve bildigin gibi sadece "Yas Siniri" koymaktan öteye gidemiyorlar. istenilse bagimsiz bir bicimde oyunu sponsor ve reklam gelirsiz objektif olacak bir sekilde de elestirilebilrlerdi.
Yok arkadaşım ben senin gibi düşünmüyorum. Capcom'un böyle bir reklama ihtiyacı yoktur çünkü oyun dünyasında uzun zamanlar geçiren bir insan capcom'un bu sektörün domine eden bir firma olduğunu bilir. Gerçi son zamanlarda elinde olan bütün exc. Oyunları batıran bir firma oldu ama yapacak bişey yok. Sf v de beklentilerin çok altında kalınca çakma çukma şeyler çıkıyor. Bir arkadaş da ön yargılı olmayın demiş de , bizim önyargımız yok ya yakıştıramadığımız ve yadırgadığımız bir durum bu. Resident evil demek Nemesisin peşini bırakmaması demek bir kapıyı açtığında karşına wöooöou diyen yavaş gelen ama ürküten , bir cesedin yanından geçerken birden ayağına saldırması ve attığın çığlık ananı gibisinden :) hikayesi jill valentine , cris, leon vs... Biz raccon city'e defalarca nükleer atarken aynı anda gerçekleşen alfa team'in hikayesine hayrandık. Oynarken bir treni çalıştırmak için binbir türlü akıl oyunları yapmaktı RE . Hele ki resident evil 1 de final bosa giderken gerekli olan madalyonun birini bulmak için kitap açıp o madalyonu elde etmenin verdiği zeka hazzını şimdi ki resident vermez. Camseeker olayı ile oyun satılmaz. Oyunlarının hayranlarına yapılan bir saygısızlıktır. Benim gibi düşünende az değil. Capcom'un kendi offical sitesinde de bu durumu yadırgayan çok oyuncu var. Ve satış politikasına katılacak eğer eski bir Re hayranı çıkarsa o da sırf oynamak için alır (çok ucuzlayınca). Bilmem anlatabildim mi

BorgaXxX

28.12.2016 20:47:46

0
quote:

Orjinalden alıntı: BlackBeasT PS1'de RE2 polis karakoluna girdiğimizde arka planda çalan müzyk yüzünden oyununda müziği kapatıp oynamışım hergelenin dediği "birinci şahıs perspektifinin oyuncuyu olayın içine sokmanın en etkili yolu olacağını düşündük"
Şu oyun kadar geren hiç bir oyun yok beni ya. Küçükken playstation 1 de korkudan oynayamazdım. Yine açsam yine oynayamam herhalde. En büyük çocukluk travmalarımdan biridir Resident Evil 2. Yazarken bile aklımda menüde play diyince "Rözidint İvıııl Tuuuu" diyen dayı aklıma geldi ürperdim.

BlackBeasT

28.12.2016 20:30:38

+1
PS1'de RE2 polis karakoluna girdiğimizde arka planda çalan müzyk yüzünden oyununda müziği kapatıp oynamışım hergelenin dediği "birinci şahıs perspektifinin oyuncuyu olayın içine sokmanın en etkili yolu olacağını düşündük"

Kennnn

28.12.2016 20:17:34

0
Arkadaş oyunu bir oyunayalım yahu sanki özel sürümü geldi elinize de oynadınız. Durun bir oyun çıksın görelim neymiş ne değilmiş yayınlanan demo zaten oyundan alınmış bile değil. Ben birinic şahıs oyunları sevmem ama önyargılı olmamak lazım.

mementopolis

28.12.2016 19:29:14

0
quote:

Orjinalden alıntı: rambocuk ben söyliyim tutan birşey vardı çalmak zorundaydık :D olmadı yakışmadı
Calmadilar , fikri farkli bir sekilde yorumladilar. Alternatif Olusurdular..

dinazorkulagi

28.12.2016 19:21:48

0
quote:

Orijinalden alıntı: Metal-Gear

Ya VR için yapılan bir seçim zaten, PT'nin ve Outlast'in gerilim türündeki hızlı yükselişi de ilham kaynağı olunca bu kamera açısı ve bu türde bir oyun yapmak işlerine geldi. PT'nin kopyası ya da Outlast'in çakması gibi bir ünvan yapışmamasını ise oyunun isminin Resident Evil olmasına borçlular. Bu şartlar altında baya kurnazca ve başarılı bir hamle aslında, keza oyunda geyet güzel görünüyor. Ama şu GameSpot makalesini yazan eleman var ya aslında oyun dünyasında kimsenin makale ve incelemelerinin dikkate alınmaması gerektiğinin resmi kanıtı. Ulen RE7'ye "gerçek resident evil oyunu" diyen bir adam hayatında hiç RE yüzü görmemiştir, ya da alkol alıp oynamış heralde eski RE oyunlarını, yanlış hatırlıyor galiba türün nasıl olduğunu. :D Yani ne alaka ya, ne alaka. :D RE Dead Aim'e de benzemiyor ki onun tarzı da gene RE2'nin farklı bir denemesi gibiydi. Bu son oyun bildiğin silent hill işte nasıl gerçek RE gibi olur, nasıl RE atmosferini yansıtır? Böyle yorumlar nasıl geliyor çözemedim.
Kesinlikle haklısında gel de anlat :)

rambocuk

28.12.2016 19:16:43

0
ben söyliyim tutan birşey vardı çalmak zorundaydık :D olmadı yakışmadı

BSC Misafiri

28.12.2016 19:15:17

0
iyi bari sonunda korku oyunu yapmaya karar vermişler. bıkmıştık o eski zombili saçmalıktan, re2den sonraki oyunları bitirmedim bile. tabi farklı isimle gelseydi daha iyi olurdu. zombili saçmalıktan bıkmayanlar onu oynardı, korku severlerde yeni isimli oyunu.

mementopolis

28.12.2016 18:52:50

0
quote:

Orjinalden alıntı: Metal-Gear
quote:

Orjinalden alıntı: dinazorkulagi Ne yani sessizlikte ilerlerken birden bire karşına birinin sıçraması korku şeklinde mi yorumlanıyor? Crimson butterfly peki korkuyu nasıl yaşattı bize? Ve yahut silent hill nasıl yansıttı? Özellikle silenthill 1 de korkudan kolu fırlattığım zamanlarda oldu hoş o zamanlar gençlik yıllarıydı ama nihayetinde bunu becerdiler. Keza butterfly oyununu tamamen oynayamadım da. Bence çok yanlış düşünüyor ve resident evil köklerine değil de daha çok P.T. 'nin köklerine inmeye çalışıyor.
Ya VR için yapılan bir seçim zaten, PT'nin ve Outlast'in gerilim türündeki hızlı yükselişi de ilham kaynağı olunca bu kamera açısı ve bu türde bir oyun yapmak işlerine geldi. PT'nin kopyası ya da Outlast'in çakması gibi bir ünvan yapışmamasını ise oyunun isminin Resident Evil olmasına borçlular. Bu şartlar altında baya kurnazca ve başarılı bir hamle aslında, keza oyunda geyet güzel görünüyor. Ama şu GameSpot makalesini yazan eleman var ya aslında oyun dünyasında kimsenin makale ve incelemelerinin dikkate alınmaması gerektiğinin resmi kanıtı. Ulen RE7'ye "gerçek resident evil oyunu" diyen bir adam hayatında hiç RE yüzü görmemiştir, ya da alkol alıp oynamış heralde eski RE oyunlarını, yanlış hatırlıyor galiba türün nasıl olduğunu. :D Yani ne alaka ya, ne alaka. :D RE Dead Aim'e de benzemiyor ki onun tarzı da gene RE2'nin farklı bir denemesi gibiydi. Bu son oyun bildiğin silent hill işte nasıl gerçek RE gibi olur, nasıl RE atmosferini yansıtır? Böyle yorumlar nasıl geliyor çözemedim.
Viral reklam baska birsey degil altan altan veriyorlar. Raklamciligin baska bir boyuta tasinmis hâli , yoksa baska bir nedeni yok. Bu tür kurumlar "Reklam"a muhtac mâlesef. ama oyun genel anlamda güze. oyunda filmlerden cok alinti var hatta " tepenin gözleri gibi" , devil's recejt" gibi. Oyunu inceleyen bazi kurumlar var ve bildigin gibi sadece "Yas Siniri" koymaktan öteye gidemiyorlar. istenilse bagimsiz bir bicimde oyunu sponsor ve reklam gelirsiz objektif olacak bir sekilde de elestirilebilrlerdi.

CaBr2

28.12.2016 18:48:34

0
Ben "third person" kamera açısı ile daha çok oyuna odaklanabiliyorum. Karakterle daha iyi bütünleşiyorum. Açık açık P.T. nin etkisinde kaldık, VR için yaptık deyin de sonradan utanmayın.

Metal-Gear

28.12.2016 18:41:26

0
quote:

Orjinalden alıntı: dinazorkulagi Ne yani sessizlikte ilerlerken birden bire karşına birinin sıçraması korku şeklinde mi yorumlanıyor? Crimson butterfly peki korkuyu nasıl yaşattı bize? Ve yahut silent hill nasıl yansıttı? Özellikle silenthill 1 de korkudan kolu fırlattığım zamanlarda oldu hoş o zamanlar gençlik yıllarıydı ama nihayetinde bunu becerdiler. Keza butterfly oyununu tamamen oynayamadım da. Bence çok yanlış düşünüyor ve resident evil köklerine değil de daha çok P.T. 'nin köklerine inmeye çalışıyor.
Ya VR için yapılan bir seçim zaten, PT'nin ve Outlast'in gerilim türündeki hızlı yükselişi de ilham kaynağı olunca bu kamera açısı ve bu türde bir oyun yapmak işlerine geldi. PT'nin kopyası ya da Outlast'in çakması gibi bir ünvan yapışmamasını ise oyunun isminin Resident Evil olmasına borçlular. Bu şartlar altında baya kurnazca ve başarılı bir hamle aslında, keza oyunda geyet güzel görünüyor. Ama şu GameSpot makalesini yazan eleman var ya aslında oyun dünyasında kimsenin makale ve incelemelerinin dikkate alınmaması gerektiğinin resmi kanıtı. Ulen RE7'ye "gerçek resident evil oyunu" diyen bir adam hayatında hiç RE yüzü görmemiştir, ya da alkol alıp oynamış heralde eski RE oyunlarını, yanlış hatırlıyor galiba türün nasıl olduğunu. :D Yani ne alaka ya, ne alaka. :D RE Dead Aim'e de benzemiyor ki onun tarzı da gene RE2'nin farklı bir denemesi gibiydi. Bu son oyun bildiğin silent hill işte nasıl gerçek RE gibi olur, nasıl RE atmosferini yansıtır? Böyle yorumlar nasıl geliyor çözemedim.

mementopolis

28.12.2016 18:29:18

0
oyunun konsepti zaten "Batili" idi. Japonya'da gecen bir oyun olsaydi baska.

BSC Misafiri

28.12.2016 18:24:58

0
şu atmosfere tps kamera açısı ne giderdi be !

BSC Misafiri

28.12.2016 18:24:53

+2
Eski Resident Evil oyunları, Silent Hill serisi, Fatal Frame serisi ve daha niceleri...bunların hiçbirisi birinci görüş açısına sahip oyunlar değillerdi ama gayet korkutmayı başarıyorlardı. Resident Evil oyununun birinci görüş açısına geçmesini eleştirmiyorum fakat korku oyunu yapmak için bu kamera açısı şart falan değil. Bu yalanlarla sadece günümüzdeki genç oyuncuları kandırırsınız bizleri değil.

_giray_

28.12.2016 18:23:27

+3
"P.T tuttu ama çıkmayınca biz yapak para kazanırık dedük"

ohus

28.12.2016 18:18:10

0
Capcom popüler olan şeye yönelme artık be! Biraz kendi köklerini koru. Oyun atmosferi çok başarılı duruyor ama RE ile bağlantısı yok gibi. Hikaye bile Silent Hill 2'den kopyalamışsınız. Chris,Leon, Jill vey Claire'sız RE eksik geliyor bana...

dinazorkulagi

28.12.2016 18:13:45

+1
Ne yani sessizlikte ilerlerken birden bire karşına birinin sıçraması korku şeklinde mi yorumlanıyor? Crimson butterfly peki korkuyu nasıl yaşattı bize? Ve yahut silent hill nasıl yansıttı? Özellikle silenthill 1 de korkudan kolu fırlattığım zamanlarda oldu hoş o zamanlar gençlik yıllarıydı ama nihayetinde bunu becerdiler. Keza butterfly oyununu tamamen oynayamadım da. Bence çok yanlış düşünüyor ve resident evil köklerine değil de daha çok P.T. 'nin köklerine inmeye çalışıyor.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Resident Evil 7
+ TAKİBE
AL
9 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız