Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Battlefield 4'ün Mantle Yaması Yayında + Etkileri


 
     Battlefield 4'ün heyecanla beklenen AMD Mantle yaması sonunda yayınlandı. Özellikle yüksek sisteme sahip PC'lerde oyunu en yüksek ayarlarda oynarken Mantle teknolojisi size büyük performans artışı sunacak.
 
     Geliştiricilerin testlerine göre düşük sisteme sahip PC'lerde senaryo modunu oynarken ortalama %14 performans artışı sağlanmış. Bunun yanında AMD FX-8350, 8 cores @ 4 GHz işlemci , AMD Radeon 7970 3 GB ekran kartı ile 1080p ULTRA 1x MSAA ayarlarda standart bir 64 kişilik multiplayer oyunda %25 performans artışı yakalamanız mümkün.

     Intel Core i7-3970x Extreme, 12 logical cores @ 3.5 GHz işlemci, 2x AMD Radeon R9 290x 4 GB ekran kartı, 1080p ULTRA 4x MSAA ayarlarda South China Sea “Broken Flight Deck" adlı senaryo modu bölümünde Mantel'ın performansa etkisi ise %58 oranında olmuş. 

    Mantle teknolojisini kullanabilmeniz için gerekenler de açıklandı. Tabi ki öncelikle AMD Ekran kartınızın olması gerekiyor. 
 
*  AMD Catalyst 14.1 Beta sürücülerini yükleyin. Bu sürücüler ilk aşamada AMD Radeon™ R9 290X, R9 290, R7 260X ve “Kaveri” APU için destek sunuyor.
* İşletim Sisteminizin 64-bit Windows 7-8 veya 8.1 olması gerek

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak battlefield.com DICE EA games battlefield 4 PC PS3 PS4 Xbox one Xbox 360 FPS
Nintendo, 1.2 Milyar$'lık Hissesini Geri Alıyor Tropico 5 Playstation 4'e Geliyor!
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

GT_55

4.2.2014 19:12:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: FantasyFiRe

Mr. Troll yine neyin kafasındasın Bilinç altında mantle sadece konsol sahibi olanlara promosyon olarak dağıtılıyor olabilir ama uykundan uyanıp etrafa bakarsan mantle'dan konsollardan daha fazla hd7000 ve R serisi kart sahibi olanların faydalandığını görürsün
Yanlış yoldasın olm, bir an önce dön şu yoldan..

FantasyFiRe

4.2.2014 18:44:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55 Olm dedik size, ekran kartı almayın, ps4 alın diye.Ama dinletemedik.
Mr. Troll yine neyin kafasındasın Bilinç altında mantle sadece konsol sahibi olanlara promosyon olarak dağıtılıyor olabilir ama uykundan uyanıp etrafa bakarsan mantle'dan konsollardan daha fazla hd7000 ve R serisi kart sahibi olanların faydalandığını görürsün

canpii

3.2.2014 00:38:37

0
bu arada henüz yüklemedim ama 14.1 beta'da 7000 serisi için de mantle desteği yazıyor. önceki haberler yanlıştı sanırım.

alperenyagcitr

1.2.2014 21:28:21

0
beyler dün mesut abi bunun tam tersini söyledi yüzde 60 artış amd işlemci olanda oluyor bu yazı da yanlışlık var

Guest-6F17B5B5B

1.2.2014 16:07:28

0
İYİ DE ARKADAŞLAR 2Sİ1'DE BUNUN TAM TERSİ BİR AÇIKLAMA YAPTI MESUT ÇEVİK. 02:20 İLE 06:00 ARASI İZLERSENİZ GÖRÜRSÜNÜZ...

fierro35

31.1.2014 13:03:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: emrahcey Arkadaşlar Nvidia kullanıcısı biri olarak bu teknoloji öncelikle gayet güzel oldu. Nvidia sahipleri böyle birşey için pek fazla umutlanmasınlar.<br> <br> AMD nasıl fizik motoru kullanmıyorsa, Nvidia da Mantel kullanmayabilir. Fakat bunu acısını ileride görecektir. Nvidia benzer çözümler üretmeye itebilir. Rekabet artar iyide olur.<br> <br> Ekran kartım: Zotac GTX 780 Amp! Ed.
İşin açıkçası ben pek umutla beklemiyorum :) olmasada olur sonuçta elimde 2 tane r9 olsa zaten mantle in verdiği yüzde 58 performansa ihtiyacım olmaz Düşük sistemlerde yüzde 10 verse nolur vermese nolur oyunu 30 fps de değilde 33 fps de oynatır :) G-sync kadar elle tutulur bir teknoloji değil sonuçta. Ekran kartım gigabayt windforce gtx 780 :) (siz yazmışsınız bende ondan yazayım dedim :) )

emrahcey

31.1.2014 12:47:16

0
Arkadaşlar Nvidia kullanıcısı biri olarak bu teknoloji öncelikle gayet güzel oldu. Nvidia sahipleri böyle birşey için pek fazla umutlanmasınlar. AMD nasıl fizik motoru kullanmıyorsa, Nvidia da Mantel kullanmayabilir. Fakat bunu acısını ileride görecektir. Nvidia benzer çözümler üretmeye itebilir. Rekabet artar iyide olur. Ekran kartım: Zotac GTX 780 Amp! Ed.

Hoid

31.1.2014 12:02:29

0
Hadi bakalım bu teknolojileri paylaşacaklarını sanmıyorum ama bekleyelim ve görelim sonuçta bizim işimize yarayacak

fierro35

31.1.2014 11:45:41

+1
quote:

Orijinalden alıntı: MALTHAEL Bende GTX780Ti var ve mantleyi kurduğumda eski tüplü TV lerde yayın gidince görüntü çarpraz çarpraz kayar ya aynen o şekilde oluyor oyunlarda . Cidden destekli ise NVİDİA kartlarda çok çok iyi bir haber bu fakat bende niye çalışmıyor özelden neler yaptığınızı yazar mısınız ?
Mantle i sadece amd destekler 780ti için mantle desteği aramayın. Ama birkaç ay sonra hepimiz görücez nvidia ile amd hem mantle i hemde g-sync teknolojisini paylaşacaklar.Biri demişti dersiniz.

fierro35

31.1.2014 11:42:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: KuvvetMira27 team deatmatch de ses sorunu bir bende mi var o yoksa genel bir sorunmu
O sorun dün bendede oldu bi şeyi yapıp diğerlerini bozuyorlar :) Yinede son güncelleme ile oyun tam anlamıyla olmuş.Büyük sorunları halletmişler bu ufak sorunları da hallederler.

BSC Misafiri

31.1.2014 11:37:55

0
Bu mantle paketini indiren nasıl indirdi ? AMD'nin sitesinde 14.1 güncellemesi bile yok.

Hoid

31.1.2014 11:08:35

0
Hacı ben PS4 ü TR de yokken sattım üstüne kaara geçtim . Şuan oyun yok konsolda ANGRY BİRDS gibi oyunları var az biraz oyunları çıksın alırız acelesi yok XBOX alacaklarda beklesin en azından TITANFALL çıkışını yapsın alıpta köşede durmasının bir anlamı yok diye düşünüyorum

GT_55

31.1.2014 10:57:55

-2
Olm dedik size, ekran kartı almayın, ps4 alın diye.Ama dinletemedik.

Hoid

31.1.2014 09:58:06

0
Bende GTX780Ti var ve mantleyi kurduğumda eski tüplü TV lerde yayın gidince görüntü çarpraz çarpraz kayar ya aynen o şekilde oluyor oyunlarda . Cidden destekli ise NVİDİA kartlarda çok çok iyi bir haber bu fakat bende niye çalışmıyor özelden neler yaptığınızı yazar mısınız ?

KuvvetMira27

31.1.2014 09:48:54

0
team deatmatch de ses sorunu bir bende mi var o yoksa genel bir sorunmu

fierro35

31.1.2014 03:59:07

0
Bu güncelleme sadece mantle için değil sanırım çünki nvidia lı sistemimde bariz bir performans artışı alıyorum. Fps çakılmaları haricinde anlık takılmalarda tamamen kaybolmuş.Saat 11 den beri kapatıp yatamadım neredeyse bf3 kadar keyf verdi bana.Oyunu aldığım günden beri hiç bu kadar keyifli ve akıcı oynamamıştım şimdi oldu bu oyun bence. Ama ultra için en az gtx 780 lazım malesef.

tizar

31.1.2014 02:51:12

+3
testler çok saçma mantle testi dediğin koyarsın bir tane 9 290x düşük bir amd işlemci ile fx6300 mesela stok hızlarındaki performansına bakarsın. darboğaz yapmıyorsa mantle olmuştur. fx 6300 ü çıkarıp i5, i7 takarsın ekran kartı aynı olur aynı performansı veriyorsa gpunun gücünü kullanıyorsa darboğaz yok demektir zaten. gitmişler intelin extreme işlemcisi ile test yapmışlar lan bi yürüyün gidin.

BSC Misafiri

31.1.2014 02:34:08

+1
quote:

Orijinalden alıntı: snipercover Grafik manyağı olduk çıktık. Eskiden böyle birşey mi vardı. Alırdık orta düzey bi pc oynardık oyunumuzu.
Şimdi 2 AA 3 AF açacaz 2 gözümüze patlama güzel gelecek diye 50 takla atıyoruz.
Firmalar zaten anlaşmalı soyguna devam ediyorlar.
La ben bi konsol parası olan ekran kartını alıp full ayar çekip oynuyamıyosam zaten o kartıda oyunu at çöpe.
Arabayı satıp en son 20000 bınlık sistem kuracam.
bi konsol parası 1600 tl... bu rakama alacağın ekran kartı ile 1080p ultrada yağ gibi akıyor bu oyun. ha bu arada 1600 tl lik konsolda bu oyun 720p medium akıyor bilgin olsun :D popomun next gen i...

snipercover

31.1.2014 01:04:39

0
Grafik manyağı olduk çıktık. Eskiden böyle birşey mi vardı. Alırdık orta düzey bi pc oynardık oyunumuzu. Şimdi 2 AA 3 AF açacaz 2 gözümüze patlama güzel gelecek diye 50 takla atıyoruz. Firmalar zaten anlaşmalı soyguna devam ediyorlar. La ben bi konsol parası olan ekran kartını alıp full ayar çekip oynuyamıyosam zaten o kartıda oyunu at çöpe. Arabayı satıp en son 20000 bınlık sistem kuracam.

DubSteq

30.1.2014 23:22:20

+1
quote:

Orijinalden alıntı: caneycaney
alıntı:

Orijinalden alıntı: DubSteq

Önemli olan Apu lara nekadar etki ettiği . Eğer A10 7850k ya %50 etki etmediyse siz ozaman görün Amd'nin halini.


saçma sapan konuşmayı kesin amd nin %50 iddaası varmıydı apularda da konuşuyorsunuz?

30 olan fps yi 40 a civarına getireceklerini söylediler bu 38 de olabilir 39 da
AMD'nin CES 2014'deki lansmanını izlediysen görmüşsündür. Mantle ile %55 performans artışı iddiasını ben değil onlar söyledi. Lütfen araştırmadan bilip bilmeden yazmayalım insanları yanlış yönlendirmeyelim.

Seksendort28

30.1.2014 21:56:12

+1
60 Fps de oynadığım oyunu mandal teknolojisi ile 40 Fps düşürdüğün için teşekkürler AMD Adamsın !

caneycaney

30.1.2014 21:34:57

-1
quote:

Orijinalden alıntı: DubSteq Önemli olan Apu lara nekadar etki ettiği . Eğer A10 7850k ya %50 etki etmediyse siz ozaman görün Amd'nin halini.
saçma sapan konuşmayı kesin amd nin %50 iddaası varmıydı apularda da konuşuyorsunuz? 30 olan fps yi 40 a civarına getireceklerini söylediler bu 38 de olabilir 39 da

BSC Misafiri

30.1.2014 20:46:31

0
@maxpayne15 Çok teşekkür ederim yardımların için ve geri dönme nezaketin için sağlıcakla kal kardeş.

maxpayne15

30.1.2014 19:55:30

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri @maxpayne15 peki hocam ben windows 7 deyim şu an ilk önce windows 8 kurup mu windows 8.1 e geçicem yoksa direk 7 den de crackli şekilde geçebilir miyim ?
direk 8.1 kur yeterli...

DubSteq

30.1.2014 19:45:08

0
Önemli olan Apu lara nekadar etki ettiği . Eğer A10 7850k ya %50 etki etmediyse siz ozaman görün Amd'nin halini.

BSC Misafiri

30.1.2014 18:54:43

0
@maxpayne15 peki hocam ben windows 7 deyim şu an ilk önce windows 8 kurup mu windows 8.1 e geçicem yoksa direk 7 den de crackli şekilde geçebilir miyim ?

Hoid

30.1.2014 18:45:44

0
Gelmez nasıl NVİDİA physx i göklere bindirip AMD ile paylaşmıyorsa ki bencede paylaşmasın zira performansı yarı yarıya düşürüyor ... AMD de Mantle yi veremez çünkü oyun firmaları ile anlaştıkları zaman oyun başlarken logoları görürüsünüz NVİDİA nın bir oyununu da MANTLE yazısının görünmesi prestij kaybına yol açar . Öte yandan NVİDİA nın yazılımcıları AMD den gömlek gömlek üstün kendileride istedikleri taktirde iyi bir API yapabilirler .Fakat buda NVIDIA nın işine gelmez ya değilse 1000 dolardan kartları çıkartıp satamaz 400-500 dolarlık kartları %25 daha performanslı olacağı için girişmezler o işe . Ama kabul edip geliştirmek isterlerse de çok iyi olur genel olarak oyuncular kazanır ama sanmıyorum ...

maxpayne15

30.1.2014 18:42:19

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Bilen biri lütfen söylesin arkadaşlar sorunum şöyle sistem gayet yeterli fakat şöyle bi problem var kasmıyor fakat takılmalar oluyor sinir bozucu şekilde ne yaptıysam fayda etmedi şu son çıkan güncellemede aynı windows 7 kullanıyorum windows 8.1 ile bu problemin gittiği söyleniyor doğru mudur lütfen biri cevap yazsın
bendede aynı sorun vardı win 8.1 yükledim çözüldü büyük ihtimal seninde ilacın win 8.1....

BSC Misafiri

30.1.2014 18:39:04

0
İşte burda araya girmek istiyorum çünkü ilerde gelebilir, nedeni ise GCN mimarisine bağlı bir API olmaması. Eğer Nvidia ile anlaşırlarsa AMD Mantle kütüphanesini paylaşabilir Nvidia ile sonuç Nvidia kartlarda desteklenebilir konumda olur.
quote:

Orijinalden alıntı: MALTHAEL Hiç gelmez çünkü AMD kartlar özel

BSC Misafiri

30.1.2014 18:38:47

0
Bilen biri lütfen söylesin arkadaşlar sorunum şöyle sistem gayet yeterli fakat şöyle bi problem var kasmıyor fakat takılmalar oluyor sinir bozucu şekilde ne yaptıysam fayda etmedi şu son çıkan güncellemede aynı windows 7 kullanıyorum windows 8.1 ile bu problemin gittiği söyleniyor doğru mudur lütfen biri cevap yazsın

crossmatch

30.1.2014 17:51:55

0
Kaveri için bilgi var mı acaba?

Hoid

30.1.2014 17:39:54

+1
Hiç gelmez çünkü AMD kartlar özel

BSC Misafiri

30.1.2014 17:34:15

-1
Arkadaşlar Gtx 660 a ne zaman gelecek bir bilginiz var mı? Şu an çok ihtiyacım var %14 performans farkına...

rambocuk

30.1.2014 17:04:06

0
heryşer son ayar 45 fps alıyordum şimdi 60 herhangi bir driver kurmadım inen yamayla ilgili herhalde

Hoid

30.1.2014 16:14:21

0
Directx kurar gibi mantle API sini kuracağız buda bize mantle destekli oyunlarda performans artışı sağlayacak bunuda CPU yu tam verimli çalışmaya zorlamasıyla elde edeceğiz . Öte yandan birde AMD sürücü yayımladığı zaman o %14 lük oran 25-30 arası değişir . Zaten en başta demiştim R segmentini geliştirmek için yapıyorlar diye ama HD7000 serisine destek vermeleride güzel olmuş sanırsam 6000 e de getirirler oradad kalırlar hani 6850 -6870 gibi kartlara da destek sunacaklarını düşünüyorum . Ee zaten yeni ekran kartı alma arefesinde insanlar ben ya NVİDİA nın yeni serisini bekleyecektim yada R9-290X in özel tasarımını alacaktım . Bakalım sistemi iyice bir oturtsunlar neymiş ne değilmiş hep beraber görelim . Sonuç olarak %14 performans farkı yaratıyorsa directX göre bence buda büyük bir başarıdır . DirectX kullanıyor olsalardı o performans artışıda olmayacaktı bunuda göz önünde bulundurun derim ...

BSC Misafiri

30.1.2014 15:54:24

0
Mantle sadece R serisi için değil 7x serisi için de devreye girecek, bize gereken sadece 14.1 sürücüsü. O da gelince değerlendirme şansı olacak, benchmarklar havalarda uçuşacaktır. Bu aralar AMD'den sürücü bekliyorum o zaman durumu anlarız.

BSC Misafiri

30.1.2014 15:54:20

0
AMD'nin sitesinde 14.1 sürücü yok nereden indireceğiz ?

fierro35

30.1.2014 15:54:06

0
Ben daha önce demiştim çıksında bi görelim diye ahanda gördük. Noldu düşük sistemlerdeki yüzde 45 performans artışı söylemine :) 2 adet r9 290x i olan adama yüzde 58 performans artışı versen nolur adamın ihtiyacı varda sanki :) :)Burdan benim anladığım şey bu mantle in ekran kartı ile işi yok sadece cpu ya performans sağlıyor ki ekran kartları dar boğaz yaşamasın. Ki zaten elinizde en düşük i73770k gibi bir işlemci var ise onunda çalışma hızını 3.5 ten 4.2 ye çıkarmışsanız.Zaten her halukarda amd işlemcilerin önündesiniz

venomtrk

30.1.2014 15:45:04

+2
Mantle sürekli geliştirilebilen bir teknoloji olarak lanse ediliyor. Bu arada zaten haberde de bahsedilmiş "ilk aşamada" R serisi kartlar desteklenirken sonraki güncellemelerde 7xxx serisi ekran kartlarına da destek gelecektir. 14.1 sürücüsü gelince test etmek gerek. Ama uzun zaman sonra Directx dışında performansa doğrudan etki eden bir API'ın gelmesi güzel. Bekleyip görelim.

Master_Evil

30.1.2014 14:37:40

+1
oyun çıktıktan 3 ay sonra bu duruma gelebilmeleri güzelmiş

Dürüstİnsan

30.1.2014 14:34:21

-1
quote:

Orijinalden alıntı: alito

GPU ve CPU üreticileri en çok orta ve alt segmentteki ürünlerden para kazanır. Ve evet, gündemi takip etsen AMD'nin bangır bangır düşük sistemler uçacak dediğini bilirdin. Eğer hesapları doğru çıksaydı herkes orta segment sistemlere para bayılırdı ve AMD de dünyanın en zengin teknoloji firması olurdu. Ama gördüğümüz kadarıyla hesapları tutmayacak. %14 performans artışını zaten sürücü güncellemesiyle de yapıyorlar. Bana göre AMD'nin Mantle balonu sönmüştür.
Kardeşim düşük sistemlerde çalışacak demesi AMD'nin stratejisidir. İnsanlarda beklenti oluşturup kendi ekran kartlarını pazarlamasıdır. Bence bu hatadır. Ayrıca dediğim gibi eğer düşük sistemlerde çalışırsa o zaman kim alacak o canavar GPU'ları ? Ayrıca bu Mantle daha çok R serisi kartlarda performans artışı sağlıyor deniliyor. HD7000 serisi için driver gelebilir. Neyse o yüzden balonmuş falan filan deme. AMD şuan İntel ve Nvidia'ya göre bu sektör için daha fazla çaba gösteriyor.

Wayward Son

30.1.2014 14:17:20

+1
"AMD Catalyst 14.1 Beta sürücülerini yükleyin. Bu sürücüler ilk aşamada AMD Radeon™ R9 290X, R9 290, R7 260X ve “Kaveri” APU için destek sunuyor." Sürücü yok ki daha:) Ama BF4 için yama çıkmış, müthiş. Bende 7870 var, bu durumda işime yaramayacak. Listede 280 de yok, ilginç.

tembelpbci

30.1.2014 14:15:19

0
7670M Ekran kartım varı yani 7000 serisinden destekliyor mu ?

alito

30.1.2014 14:07:50

0
quote:

Orijinalden alıntı: ErhnUnl57
alıntı:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner

alıntı:

Orijinalden alıntı: alito

Hani düşük sistemler uçacaktı? Sistem iyiyse zaten iyi oynuyor adam, ne anlamı kaldı ki. Bence Mantle yalan oldu diyebiliriz.


Al benden de o kadar.Guya dusuk sitemli pc ler icin buyuk performans artisi saglamak icin gelistirilmis bir API olacakti ama gel gor ki adamlar high end e oynuyorlar.Oyle sistemi olan adam Mantle i ne yapsin zaten.

Güzel kardeşim benim. Nerde düşük sistemlerde performans artışı olacak dendi. Mantle'nin temel amacı Dx'e alternatif oluşturmak ve daha fazla performans sunmak. Eğer senin dediğin olsa o zaman kimse güçlü ekran kartları almaz ki. Orta seviye sistemler içinde belirgin performans artışı olacaktır. Biraz daha bekleyin bakalım. Ortalığı germenin anlamı yok.
GPU ve CPU üreticileri en çok orta ve alt segmentteki ürünlerden para kazanır. Ve evet, gündemi takip etsen AMD'nin bangır bangır düşük sistemler uçacak dediğini bilirdin. Eğer hesapları doğru çıksaydı herkes orta segment sistemlere para bayılırdı ve AMD de dünyanın en zengin teknoloji firması olurdu. Ama gördüğümüz kadarıyla hesapları tutmayacak. %14 performans artışını zaten sürücü güncellemesiyle de yapıyorlar. Bana göre AMD'nin Mantle balonu sönmüştür.

KuvvetMira27

30.1.2014 14:01:29

0
i5 işlemci amd readon hd 6500 1 gb ekran kartı sizce yararı ne kadar olmuştur

pcrex

30.1.2014 13:59:36

+1
%58 inanılmaz bir performans artışı ama düşük sistemlerdeki %14 tam bir hayal kırıklığı. umarım ileride bir güncelleştirme ile %25-30 civarına çıkar. Mantle özellikle düşük sistemler için geliştirildi. ekran kartını cpu darboğazından kurtaracak bir sistem dendi. bunun karşılığı %14 olamaz, olmamalı. bakalım farklı kombinasyonlarda nasıl performans verecek, yakında görürüz.

Kreuger

30.1.2014 13:58:40

-1
bu mantle olayi playstation 4 e güncelleme olarak gelecek mi ?

Dovahkiin

30.1.2014 13:54:34

+1
7850k'lı sistemde 23 FPS'den 26 FPS'ye çıkmış. Gülünç.

ungalath

30.1.2014 13:54:34

+1
ulan hani kötü pclerde bile adam akıllı oyun oynayabilecektik ? %14 performans artışı ne ? %58 performans artışı sağlanan sisteme bakar mısın ? O sistemi kuran adam zaten en kötü ihtimal 2 senede bir yeniliyor pc yi.Yİne zenginin işine yaradı.

Dürüstİnsan

30.1.2014 13:50:12

-1
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner

Al benden de o kadar.Guya dusuk sitemli pc ler icin buyuk performans artisi saglamak icin gelistirilmis bir API olacakti ama gel gor ki adamlar high end e oynuyorlar.Oyle sistemi olan adam Mantle i ne yapsin zaten.
Güzel kardeşim benim. Nerde düşük sistemlerde performans artışı olacak dendi. Mantle'nin temel amacı Dx'e alternatif oluşturmak ve daha fazla performans sunmak. Eğer senin dediğin olsa o zaman kimse güçlü ekran kartları almaz ki. Orta seviye sistemler içinde belirgin performans artışı olacaktır. Biraz daha bekleyin bakalım. Ortalığı germenin anlamı yok.

kımyasal

30.1.2014 13:49:40

+1
O kadar umutlandım ve sevindim balon oldu patladı AMD'de çakal çıktı,Crossfire ile test ederek performans yüzdesi veriyor.Dürüst olsa ve abartmasa insanlar o kadar büyük umutlar beslemeyecekti.Mante hiçmi işe yaramıyor ? işe yarıyor,fakat AMD aşırı derecede abarttı bence.Bence Mante en çok oyun geliştiricilerinin işine yarıyacak,eğer piyasada kabul görülürse tabiki.

BSC Misafiri

30.1.2014 13:44:38

0
nvidia kartlılar napsın boşu boşuna 1.23 gb indiriyoruz :(((

BSC Misafiri

30.1.2014 13:44:34

+2
Her sistem için yapılsa iyi olur GT630 kartlar High'da açsa oyunu tadından yenmez .s

BSC Misafiri

30.1.2014 13:44:30

-5
Adamlar iyilik melekleri mi ki sizin dusuk sistemlerinizi uçursun. Nasil para kazanacaklar oyle. En yeni ekran kartlarina uyguluyolar, o yeni kartlari satmak için. Neyse iyiki PS4 almisim.

Guest-E502C764D

30.1.2014 13:39:13

+1
Anlaşıldı. Ben en iyisi COD 4 'ü yükleyeyim. Anca öyle çıkarabilirim 1080p , 4X AA falan detay keyfini :)

TheBladeRunner

30.1.2014 13:31:23

+1
quote:

Orijinalden alıntı: alito Hani düşük sistemler uçacaktı? Sistem iyiyse zaten iyi oynuyor adam, ne anlamı kaldı ki. Bence Mantle yalan oldu diyebiliriz.
Al benden de o kadar.Guya dusuk sitemli pc ler icin buyuk performans artisi saglamak icin gelistirilmis bir API olacakti ama gel gor ki adamlar high end e oynuyorlar.Oyle sistemi olan adam Mantle i ne yapsin zaten.

560ti

30.1.2014 13:31:07

+1
Intel Core i7-3970x Extreme, 12 logical cores @ 3.5 GHz işlemci, 2x AMD Radeon R9 290x 4 GB ekran kartı, 1080p ULTRA 4x MSAA ayarlarda South China Sea “Broken Flight Deck" adlı senaryo modu bölümünde Mantel'ın performansa etkisi ise %58 oranında olmuş. Böyle bir sistem ile Ultra detayda sorunsuz oynarsınız zaten :) önemli olan düşük bütçeli PC'ler

alito

30.1.2014 13:28:54

-1
Hani düşük sistemler uçacaktı? Sistem iyiyse zaten iyi oynuyor adam, ne anlamı kaldı ki. Bence Mantle yalan oldu diyebiliriz.

Diego11

30.1.2014 13:28:44

+1
İyi de zaten o sisteme sahip PC'ler BF4'ü çok çok rahat açar. Performans arttırımı bende düşük sistemler için vurgulanmalıydı...

EmuMaster

30.1.2014 13:27:13

-2
%58 vay bea.

OldGamers86

30.1.2014 13:19:06

+3
Şuan ortalama sistemler için bir espirisi yok. Çıkabiliriz. :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Battlefield 4 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
191 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız